Gelekte beelden:quote:Op zondag 17 maart 2019 07:53 schreef S95Sedan het volgende:
Horner nog gespot bij de Renault pitbox?
quote:
En hoe is het met de vettel fanclub?quote:Op zondag 17 maart 2019 07:58 schreef Weltschmerz het volgende:
De Hamilton fanclub heeft bullshitgenerator alvast aangezet.
Alleen omdat Ferrari super kut wasquote:Op zondag 17 maart 2019 07:58 schreef AnneX het volgende:
Wakkerworden - tv aan - en precies dé inhaalactie meekrijgen van Max.![]()
Vettel was ook wel slecht en LeClerc mocht er niet voorbij anders was het gat wel iets kleiner geweest.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:58 schreef Goudenvis het volgende:
Geweldig van Bottasen wat lag Ferrari ver achter
meer dan 30 seconden op Red Bull
Ja, dat snapte ik ook niet echt. Laat gewoon je snelste man voorbij op dat punt. Typisch Ferrari weer.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vettel was ook wel slecht en LeClerc mocht er niet voorbij anders was het gat wel iets kleiner geweest.
Tja zelf voor gekozenquote:Op zondag 17 maart 2019 07:58 schreef AnneX het volgende:
Wakkerworden - tv aan - en precies dé inhaalactie meekrijgen van Max.![]()
Pak van mijn hart, dat Honda echtgoed doet.
Sneu voor RIC.![]()
17->11 op een baan dat net geen Monaco is. Max viel zeker ook tegen toen hij vorig jaar van achteraan moest komen?quote:
Tsja hoop belangen bij zo'n grote ploeg.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook niet echt. Laat gewoon je snelste man voorbij op dat punt. Typisch Ferrari weer.
Toen was de auto van Vettel nog primaquote:Op zondag 17 maart 2019 07:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alleen omdat Ferrari super kut was![]()
Die werd toen 6quote:Op zondag 17 maart 2019 08:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17->11 op een baan dat net geen Monaco is. Max viel zeker ook tegen toen hij vorig jaar van achteraan moest komen?
Oh raar, bij Sky lachte hij het uit.quote:
Dit ja RBR mist nog 3 tiendenquote:Op zondag 17 maart 2019 08:02 schreef tja77 het volgende:
Potverdorie, Ferrari geeft gewoon een minuut toe op Mercedes. Dat krijgen ze normaal gesproken nooit meer dicht om mee te gaan doen voor het kampioenschap.
RBR zat de afgelopen jaren achter Ferrari na race 1, nu ruim ervoor. En dat terwijl RBR zich doorgaans beter ontwikkelt gedurende het seizoen.
Hopen dat ze bij RBR nog wat kunnen vinden naar aanleiding van deze race. Dan kan het echt een leuk seizoen worden.
Hij had best 8 kunnen rijdenquote:Op zondag 17 maart 2019 08:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17->11 op een baan dat net geen Monaco is. Max viel zeker ook tegen toen hij vorig jaar van achteraan moest komen?
Van 20 naar 10 op Monaco vind ik beter dan 17 naar 11 hier.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat !quote:Op zondag 17 maart 2019 08:02 schreef Tinos85 het volgende:
Mooie race, goede prestatie van Verstappen. Gasly viel tegen, die heeft de hele race in de de versnellingsbak van Kvyat gereden.
Verder, Bottas
quote:
In de punten dus!quote:
Op een baan waar RB suprieur was. Dat is hier zeker niet het geval.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
iig wel punten, ik had niet door dat je over monaco sprak
Mochten ze willenquote:
Prima jij je zin Gasly heeft een prima race gereden en is niet door het ijs gezakt... een prachtige 11e plaats mag je wel zeggen.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een baan waar RB suprieur was. Dat is hier zeker niet het geval.
Bedoel je mijn screenshot?quote:Op zondag 17 maart 2019 08:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die persdame van Max tijdens vragen van Jack. Kan helaas niet capturen.
Je kunt het wel gaan bagataliseren, maar Gasly bakte er niet veel van vandaag. Ik schrijf hem nog niet af, maar hij had hier echt beter kunnen en moeten eindigen.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een baan waar RB suprieur was. Dat is hier zeker niet het geval.
Hij heeft nog onvoldoende alcohol in zijn bloed om emotie te voelen.quote:
Ik ga ook niet zeggen dat ie de sterren van de hemel reed, maar iedereen die hem nu al compleet afschrijft snapt er echt geen kut van.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt het wel gaan bagataliseren, maar Gasly bakte er niet veel van vandaag. Ik schrijf hem nog niet af, maar hij had hier echt beter kunnen en moeten eindigen.
Nog 3 van zulke races en Kvyat mag de RBR weer in.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt het wel gaan bagataliseren, maar Gasly bakte er niet veel van vandaag. Ik schrijf hem nog niet af, maar hij had hier echt beter kunnen en moeten eindigen.
Dit. Constant onder de seconde op Kvyat gezeten, maar niet kunnen/durven benutten.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die was vorig jaar bij Riccardo.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max z'n nieuwe PR-dame, z'n mannelijke PR-'god' van afgelopen seizoenen is gestopt.
Yep.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:07 schreef MrStock het volgende:
Heeft Bottas nu een record te pakken? Eerste coureur met meer dan 25 punten na 1e race?
We zeggen alleen dat hij tegen viel. Wie schrijft hem af?quote:Op zondag 17 maart 2019 08:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen dat ie de sterren van de hemel reed, maar iedereen die hem nu al compleet afschrijft snapt er echt geen kut van.
RIC geeft geeft fuck meer met 40 miljoen voor 2 jarenquote:Op zondag 17 maart 2019 08:08 schreef Gruj0 het volgende:
Bottas, gewoon 26 punten!![]()
Die man verdient het, zeker na het voor hem teleurstellende vorige seizoen. Toto en Ocon moeten zich schamen, geen echte blijheid, alleen maar omdat Bottas heeft gewonnen en niet Hamilton. Psychisch doet dat toch wel met je. Die Bottas is ook niet dom om niet te weten dat ze hem niet onvoorwaardelijk steunen. Dat ie maar WDC mag worden.
Vettel, wat een domme sukkel. Meest teleurstellende coureur van deze race. Doet mij pijn als Vettel fan. Sowieso Ferrari. Zelfs Leclerc deed het beter. Die achterstand van SF met Mercedes en Red Bull..![]()
Kvyat, even was ik teleurgesteld door zijn kwalificatie als 15e, achter megarookie Albon nog wel. Maar hij heeft het goedgemaakt door P10 te veroveren. Toch nog een punt. Zijn race was niet vlekkeloos en P10 komt ook wel door de pitstops, maar toch. Een lange, lange tijd Gasly achter zich weten te houden.
Stroll, kan blijkbaar wel racen in een fatsoenlijke wagen. P9 is niet slecht en ik heb hem niet op domme fouten kunnen betrappen.
RIC, medelijden mee. Zou hij al spijt hebben dat hij bij RBR is vertrokken?
KUB, RUS, geen idee wat zij hier doen, dat team is zo goed als onzichtbaar op het veld.
Jij zei dat ie tegen viel.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We zeggen alleen dat hij tegen viel. Wie schrijft hem af?
En dan de eerste race winnenquote:Op zondag 17 maart 2019 08:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog 3 van zulke races en Kvyat mag de RBR weer in.
Niet afschrijven, maar het is wel kwalijk dat hij Kvyat niet voorbij kon komen. Halve race achter gezeten. Iets meer ballen tonen mag wel als je in de snellere auto zit. Beetje een Bottas actie was dit.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen dat ie de sterren van de hemel reed, maar iedereen die hem nu al compleet afschrijft snapt er echt geen kut van.
Het was echt ontzettend slap wat hij liet zien. Geen fatsoenlijke poging gezien op een Torro Rosso. Moet heelrap beterquote:Op zondag 17 maart 2019 08:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt door het verschil met Max, dat was dit weekend erg groot. Groter dan bij welk ander team dan ook. De gefaalde Q was te voorkomen geweest. Maar om dat geheel op de coureur te schuiven is te makkelijk. Zijn race was ondermaats. Maar ach, geef hem nog een paar races.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ocon is het hele weekend geen meter van Toto z'n zijde geweken.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:12 schreef opreis het volgende:
Wel mooi dat ze ocon en toto lieten zien. Die moet wel klappen omdat mercedes wint, maar die ziet zijn kans op het stoeltje als sneeuw voor de zon verdwijnen
Zou een bazenactie zijn!quote:
Die misplaatste smoel van Ocon en dat slappe klapje.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:12 schreef opreis het volgende:
Wel mooi dat ze ocon en toto lieten zien. Die moet wel klappen omdat mercedes wint, maar die ziet zijn kans op het stoeltje als sneeuw voor de zon verdwijnen
Op dit circuit schat ik 0,5 sec. per ronde.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:14 schreef PzKpfw het volgende:
Nu is de grote vraag: hoe groot is het gat tussen Mercedes en Red Bull daadwerkelijk? Bottas reed ver weg maar Max kon Hamilton prima volgen.
Ergens tussen de 0,01 en 0,5s.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:14 schreef PzKpfw het volgende:
Nu is de grote vraag: hoe groot is het gat tussen Mercedes en Red Bull daadwerkelijk? Bottas reed ver weg maar Max kon Hamilton prima volgen.
geen, banden probleem volgens MAXquote:Op zondag 17 maart 2019 08:14 schreef PzKpfw het volgende:
Bottas zijn strategie was meer vergelijkbaar met die van Max. Het gat tussen hun is realistischer dan vergelijken met Hamilton denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:14 schreef PzKpfw het volgende:
We zullen het de rest v/h seizoen zien.quote:
Max is bijna constant opgehouden na zijn stop.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Bottas zijn strategie was meer vergelijkbaar met die van Max. Het gat tussen hun is realistischer denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |