Die nieuwe bandenmarkering is nou niet echt duidelijk te noemen.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:47 schreef CrashO het volgende: [..] Hij zit al op Zacht, dus moet nog minimaal 1 keer wat harders eronder plakken.
Hij rijdt op de zachtste band dus moet straks minimaal één compound harder. Dus de medium of hard. Waarbij de medium de meest realistische keuze is.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:46 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen kan straks dus mooi switchen naar een zachtere band dan dat de anderen gedaan hebben?
quote:Op zondag 17 maart 2019 06:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die nieuwe bandenmarkering is nou niet echt duidelijk te noemen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 06:48 schreef northernlight81 het volgende:
Verstappen virtueel aan de leiding van het WK
Bottas is vandaag zowaar wel beter dan Lewis.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Is dit de verhouding tussen Mercedes en Ferrari? Bottas die een pitstop over heeft op Leclerc?
quote:Op zondag 17 maart 2019 06:48 schreef northernlight81 het volgende:
Verstappen virtueel aan de leiding van het WK
Op de boordradio?quote:
Kan niet makkelijker.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die nieuwe bandenmarkering is nou niet echt duidelijk te noemen.
Ja. Hij denkt dat z'n banden 't niet halen tot 't einde.quote:
Maar binnen soft en medium heb je nog weer verschillen volgens mij.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:49 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Er zijn nu maar 3 opties. Soft Red, Medium Yellow, Hard white.
Stuk simpeler dan vorige seizoenenAlleen irritant dat Soft op Australië nu een andere band zal zijn dan Soft op Sochi
Lekker voor hem.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja. Hij denkt dat z'n banden 't niet halen tot 't einde.
Dat was het eerste deel van het vorig seizoen ook het geval.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bottas is vandaag zowaar wel beter dan Lewis.
Het standaard jankverhaal als Lewis niet op P1 rijdtquote:Op zondag 17 maart 2019 06:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yepquote:Op zondag 17 maart 2019 06:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het standaard jankverhaal als Lewis niet op P1 rijdt
quote:Op zondag 17 maart 2019 06:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weer 1 voor de bingoquote:Op zondag 17 maart 2019 06:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het standaard jankverhaal als Lewis niet op P1 rijdt
Volgens mij heb je nu binnen de genoemde compounds nog weer kleine verschillen binnen dezelfde kleur.quote:
Mwah, maar 2 of 3 keer hoor. Rosberg was echt wel beter.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was het eerste deel van het vorig seizoen ook het geval.
Nee drie banden.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu binnen de genoemde compounds nog weer kleine verschillen binnen dezelfde kleur.
Button ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, maar 2 of 3 keer hoor. Rosberg was echt wel beter.
formule 1.5quote:Op zondag 17 maart 2019 06:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat middenveld is wel genot overigens.
Ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu binnen de genoemde compounds nog weer kleine verschillen binnen dezelfde kleur.
En dat maakt wat uit? Tijdens het weekend geen verschil.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toch was die maar zelden beter dan Hamilton, behalve dat halve seizoen in 2011 waarin Hamilton zo crystal mad was dat ie niet meer normaal kon rijden.quote:
Wat was er mis met het oudequote:Op zondag 17 maart 2019 06:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja.
C2, C3, C4 compounds hier in Melbourne. Er zijn er in totaal 5. C1, C2, C3 voor Bahrein.
[ afbeelding ]
Het maakte elkaar niet zoveel, de grote uitschieters in verschil waren wel voor Hamilton. Maar het lag toch weer een stuk dichter bij elkaar dan vooraf verwacht.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch was die maar zelden beter dan Hamilton, behalve dat halve seizoen in 2011 waarin Hamilton zo crystal mad was dat ie niet meer normaal kon rijden.
Die moeten nog even wennen aan het feit dat Red Bull nu net zoveel vermogen heeftquote:
Dima en faxie, dacht ik Fylax dusquote:
Max liep sneller omdat hij nieuwere banden had. En beter is dan Vettel.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:01 schreef S95Sedan het volgende:
In be4 'Max liep sneller omdat hij nieuwere banden had'
In 2010 hield Button m alleen bij door 2 goede calls in Australie en China, in de races zag het er af en toe aardig uit, maar uiteindelijk kan ik alleen Italië herinneren waar ie verder écht beter was.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het maakte elkaar niet zoveel, de grote uitschieters in verschil waren wel voor Hamilton. Maar het lag toch weer een stuk dichter bij elkaar dan vooraf verwacht.
Wat zou zijn excuus zijn tov Bottas? Want die gaat écht als een malle.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:04 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton alweer met een excuus voordat Max hem in gaat halen. Die zal wel met zweet in z'n handen zitten.
twitter:CassFox_ twitterde op zondag 17-03-2019 om 07:01:26Ricciardo out and Verstappen overtakes Vettel. Meanwhile Christian horner is running down the pit lane to Cyril Abiteboul giving him the middle finger. #AusGP reageer retweet
Deze set banden heeft geen moment gewerkt voor Hamilton, dat is overduidelijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:05 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Wat zou zijn excuus zijn tov Bottas? Want die gaat écht als een malle.
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:05 schreef Mothzor het volgende:
Zie het al voor metwitter:CassFox_ twitterde op zondag 17-03-2019 om 07:01:26Ricciardo out and Verstappen overtakes Vettel. Meanwhile Christian horner is running down the pit lane to Cyril Abiteboul giving him the middle finger. #AusGP reageer retweet
Het was maar heel af en toe dat Hamilton deed wat vooraf van hem verwacht werd, 2-3 tienden sneller zijn, er waren veel meer races dat er niks tussenzat en ze elkaar op de blaan bleven tegenkomen en bevechten.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2010 hield Button m alleen bij door 2 goede calls in Australie en China, in de races zag het er af en toe aardig uit, maar uiteindelijk kan ik alleen Italië herinneren waar ie verder écht beter was.
In 2012 draaide Button een kutseizoen terwijl Hamilton echt belachelijk vaak uitviel vanuit de top 3. 2010 vind ik de beste graadmeter over de verhoudingen. Wel mee eens dat het verschil niet enorm was (maar Rosberg maakte het Lewis moeilijker dan Button vind ik)
Hahahahahahahaha dit dusquote:Op zondag 17 maart 2019 07:05 schreef Mothzor het volgende:
Zie het al voor metwitter:CassFox_ twitterde op zondag 17-03-2019 om 07:01:26Ricciardo out and Verstappen overtakes Vettel. Meanwhile Christian horner is running down the pit lane to Cyril Abiteboul giving him the middle finger. #AusGP reageer retweet
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een stokbroodje nu dat Grosjean eruit ligt.
Achterkant van de auto niet geheel stabiel, hetzelfde hadden ze ook al in de wintertests.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:05 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Wat zou zijn excuus zijn tov Bottas? Want die gaat écht als een malle.
Bandjes van Hamilton zijn ook 8 rondjes ouder hè, dat gaat hij in de laatste ronden wel voelen.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:08 schreef VacaLoca het volgende:
Tenzij Hamilton z'n banden instorten is dit geen pace verschil om hier op in te halen (normaal gesproken, 't blijft Max)
Heeft itt Max echter geen vuile luchtquote:Op zondag 17 maart 2019 07:09 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Bandjes van Hamilton zijn ook 8 rondjes ouder hè, dat gaat hij in de laatste ronden wel voelen.
In het Schumacher tijdperk hadden ze weleens reclameblokken langer dan een stint.quote:
Kvyat wilt graag zijn punt houdenquote:Op zondag 17 maart 2019 07:11 schreef mikieu het volgende:
Het verbaasd mij nogal dat STR RBR niet voorbij laat?
Maakt niet uit toch.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:12 schreef Paul het volgende:
[..]
haaaai, ik ben successupporterik weet niets van f1
Dit vooralquote:Op zondag 17 maart 2019 07:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
en laten zien dat hij dat stoeltje eigenlijk moet
Ja logisch maar eerder was het p16/p17, ik herinner mij Monaco waar STR max gewoon voorbij liet gaan.quote:
De red bull met de zwarte cameraquote:Op zondag 17 maart 2019 07:13 schreef Paul het volgende:
Kunnen ze niet een foto van Max op z'n wagen doen, dan weet ik wanneer Max in beeld is
Dat valt wel mee.quote:
twitter:GvanderGarde twitterde op zondag 17-03-2019 om 07:07:45Imagine: you screw up twice with a pitstop in the first race of 2018. The whole world watches it on Netflix so there’s ONE thing you need to avoid the first race of 2019.Haas mechanic: Hold my Rich Energy Drink. https://t.co/9m9IDqkx3M reageer retweet
neuhquote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef Rianne84 het volgende:
Schakel net in. Bottas moet nog naar de pit?
Nope. Kan hem in theorie uitrijden. Hij is gewoon als een baas aan het doortrappen.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef Rianne84 het volgende:
Al gepit.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef Rianne84 het volgende:
Hij had hem al ingedrukt...quote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef heywoodu het volgende:
Lekker als ze je nu nog moeten vertellen dat je een inhaalknopje in kunt drukken.
neequote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef Rianne84 het volgende:
Nee, hij rijdt gewoon snaarstrak.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef Rianne84 het volgende:
Nopequote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef Doevelaer het volgende:
twitter:GvanderGarde twitterde op zondag 17-03-2019 om 07:07:45Imagine: you screw up twice with a pitstop in the first race of 2018. The whole world watches it on Netflix so there’s ONE thing you need to avoid the first race of 2019.Haas mechanic: Hold my Rich Energy Drink. https://t.co/9m9IDqkx3M reageer retweet
Nopesquote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef Rianne84 het volgende:
Te herkennen aan de bruine voorkant. Hamilton schijnt het in z'n broek te doen.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:13 schreef Paul het volgende:
Kunnen ze niet een foto van Max op z'n wagen doen, dan weet ik wanneer Max in beeld is
lulzquote:Op zondag 17 maart 2019 07:15 schreef Doevelaer het volgende:
Nee maar foto's van de coureurs op de wagens zou een fantatsisch idee zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 07:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Te herkennen aan de bruine voorkant. Hamilton schijnt het in z'n broek te doen.
Neequote:Op zondag 17 maart 2019 07:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee maar foto's van de coureurs op de wagens zou een fantatsisch idee zijn
stuur een mail naar de f1quote:Op zondag 17 maart 2019 07:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee maar foto's van de coureurs op de wagens zou een fantatsisch idee zijn
Nee, hij is niet uitgevallen.quote:
Zou mooi zijn. Pitten en dan met softs even voor de 26 punten gaanquote:Op zondag 17 maart 2019 07:18 schreef pmponer het volgende:
Bottas gaat nog extra pitten voor het extra punt, kan gewoon
Misschien hebben ze hem 'per ongeluk' Hamilton z'n auto gegeven.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:18 schreef Driepink het volgende:
Staat Bottas zijn DRS non stop aan ofzo?
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Pitten en dan met softs even voor de 26 punten gaan
Hoop van niet... want dan vlieg je overal uit de bochtquote:Op zondag 17 maart 2019 07:18 schreef Driepink het volgende:
Staat Bottas zijn DRS non stop aan ofzo?
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem 'per ongeluk' Hamilton z'n auto gegeven.
Die heeft hij nu al...quote:Op zondag 17 maart 2019 07:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Pitten en dan met softs even voor de 26 punten gaan
Gat blijft redelijk constant, kan dus controleren en valt waarschijnlijk nog wel aan straks.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Verstappen Lewis niet meer inhalen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem 'per ongeluk' Hamilton z'n auto gegeven.
Dus dan wordt Bottas wereldkampioen om daarna meteen te stoppen met F1quote:Op zondag 17 maart 2019 07:17 schreef potjecreme het volgende:
Weer een teamgenoot van Hamilton die een de sportpsycholoog in de arm heeft genomen
Red Bull kennende gaan ze d'r wel voor zo.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Verstappen Lewis niet meer inhalen.
Mja, maar over 10 laps als de die auto's een stuk leger zijn gaat de rest ook voor fastest laps.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |