Weinig Duits aanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het er heel Duits eethuisje uitzien
Ding gaat uit als ik ga slapenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen is dit?![]()
Ik lees iets over verwarmde dekens. Help. Ik slaap bijna altijd (nu ook) met het raam minstens 15cm open, tenzij -4. Hou niet van heet wakker worden. Wel van frisse lucht.
Oneensquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Een koud bed om in te duiken staat op nummer 3 qua beste gevoel.
Dan duurt het dus uren voor ik in slaap val hèquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Het loopt alquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:22 schreef minilot het volgende:
Eens met filmtip van @:Pietverdriet in het vorige topic. Matt Damon in Behind the Candelabra:![]()
Groeten uit bed. Eens kijken hoe ver ik met twee dagen teruglezen kom voordat ik in slaap val.
En: Günther loopt los. Yay!
Jaaa, eens.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Nou, omdat je er om vraagt:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaa, eens.
Wat, naast orgasme, verder in top drie?
En dan ligt er een kinderarmpje in de potquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou, omdat je er om vraagt:
het gevoel hebben al heel lang te moeten poepen.. en hij geeft na verloop van tijd kopjes.. en dat ie er dan eindelijk uit glijdt. en dat je dan ook nog eens niet moet vegen
precies!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan ligt er een kinderarmpje in de pot
Ja, kijk dan wat een kleuterbenen -ie al heeft!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het loopt alWat gaat de tijd allemachtig snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Duidelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou, omdat je er om vraagt:
het gevoel hebben al heel lang te moeten poepen.. en hij geeft na verloop van tijd kopjes.. en dat ie er dan eindelijk uit glijdt. en dat je dan ook nog eens niet moet vegen
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:26 schreef minilot het volgende:
Ja, kijk dan wat een kleuterbenen -ie al heeft!
Zwemles deze week:* Isabeau zuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Leuk. Top. Goed gelukt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Euh?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau zucht
Ja. Leuk. Top. Goed gelukt
[..]
Zwemles deze week:Baby spek lijkt ook een stuk minder. Maar da’s vast normaal als een kind gaat lopen. Dan komen er spieren ipv vet (toch?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ziet er wel heel wijs uir.We have far more in common than that which devides us..
Ja, zal wel ook goed gelukt zijn, maar kind ziet er gewoonweg leuk uitquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:31 schreef minilot het volgende:
Euh?Het ging om de verrassend opgegroeide benen!
[..]
Zwemles deze week:Jouw kind is ook echt uit de kluiten gewassen. Hij oogt al als een flinke peuter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem weer heel erg veranderd tov vorige foto’s. Of het ligt aan de hoek wellicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |