Genoeg waarde? Genoeg waarvoor? Genoeg om niet failliet te gaan?quote:Op zondag 17 maart 2019 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij had het over spelers als Berghuis, St Juste, Jorgensen en (volgens mij ook) Vilhena die genoeg waarde zouden vertegenwoordigen.
Hansie had het erover dat er niet veel waarde op het veld staat en dat er toch doorgeselecteerd moet worden. Moeilijke opgave.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:52 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Genoeg waarde? Genoeg waarvoor? Genoeg om niet failliet te gaan?
Die 17 is van een paar jaar terug. Hij snapt niet dat de markwaarde niet meer hetzelfde is?quote:Op zondag 17 maart 2019 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Hansie had het erover dat er niet veel waarde op het veld staat en dat er toch doorgeselecteerd moet worden. Moeilijke opgave.
Van Geel was het daar uiteraard niet mee eens. Staat genoeg waarde op het veld, zo had St Juste voor 12 miljoen verkocht kunnen worden en Jorgensen voor 17.
voor beide krijg je dat niet meer.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Hansie had het erover dat er niet veel waarde op het veld staat en dat er toch doorgeselecteerd moet worden. Moeilijke opgave.
Van Geel was het daar uiteraard niet mee eens. Staat genoeg waarde op het veld, zo had St Juste voor 12 miljoen verkocht kunnen worden en Jorgensen voor 17.
Wat ik vooral zwak vond van Martin van Geel was dat hij totaal niet inging op de genoemde namen maar zijn rijtje geslaagde aankopen bleef oplepelen.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vent is echt van het niveau wat tussen 2004 en 2011 vaak bij ons kwam binnenwandelen, de tering zeg.quote:
Ik vond die vent bij Twente al echt walgelijk slecht.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vent is echt van het niveau wat tussen 2004 en 2011 vaak bij ons kwam binnenwandelen, de tering zeg.
Aan de bal was hij gisteren nog wel de slechtste speler.
Ik geloof inmiddels oprecht dat ze bij Feyenoord ervan overtuigd zijn dat het op deze manier allemaal wel goed komt.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al kan ik ook wel weer begrijpen dat je niet openlijk spelers wilt lopen afkraken die momenteel nog onder contract staan.
Daarom is Feyenoord ook de grootste amateurclub van Nederland. Vrijblijvend ballen en de 3e helft staat voorop.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof inmiddels oprecht dat ze bij Feyenoord ervan overtuigd zijn dat het op deze manier allemaal wel goed komt.
Buiten prestige toch ook voor een Europese extra ronde.quote:
Liever vierde dusquote:Op zondag 17 maart 2019 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Buiten prestige toch ook voor een Europese extra ronde.
Schuift die plek door naar de nr 4? Uitgaande dat Ajax wint?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vrijwel uitgesloten door die bekerfinale
Ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Schuift die plek door naar de nr 4? Uitgaand dat Ajax wint?
Scheelt toch zomaar een tonnetjequote:Op zondag 17 maart 2019 16:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ook voor de verdeling van de centen straks, krijgt AZ meer
Waarom zou je denken dat er clubs zijn die daar interesse in hebben?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:21 schreef MPC60 het volgende:
Waarom zou je Clasie en Martina willen kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |