SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja. Dat nummer vergeet ik niet meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:31 schreef livelink het volgende:
That's what I like about you - The Romantics
Een speciale betekenis?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja. Dat nummer vergeet ik niet meer.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik pik het laatste half uurtje mee...
Hoi MadMaster. Was de proeverij nog een beetje geslaagd?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Draaide ik in de show voor muis na haar dood.
Heer MM.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Draaide ik in de show voor muis na haar dood.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Beter dan verwacht, maar mijn verwachtingen waren dan ook niet zo hoog...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi MadMaster. Was de proeverij nog een beetje geslaagd?
Haddock!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter dan verwacht, maar mijn verwachtingen waren dan ook niet zo hoog...
En de gastheren waren in stijl gekleed:
[ afbeelding ]
Er was ook een bijna plaatsgenoot van je, uit België, bij Turnhout vandaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet pikken.
Hoi Mad.
Kijk eens aan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was ook een bijna plaatsgenoot van je, uit België, bij Turnhout vandaan.
We worden steeds internationaler...
Misschien, ik heb wel met hem afgesproken dat ik persoonlijk een keer bij hem op bezoek ga...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Moet/mag je daar dan ook een keer gaan proeven?
Flinke afstand wel voor je.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien, ik heb wel met hem afgesproken dat ik persoonlijk een keer bij hem op bezoek ga...
Afstanden maken niet zo veel uit, als ik het met de auto mag overbruggen...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Flinke afstand wel voor je.
Maar als je tijd over hebt, kom gerust langs.
Ik vond het al apart klinken, maar er gaan vage opnames de rondte...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet van die beestjes.
[ afbeelding ]
Ik keur 'm af...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik keur hem goed:
[ afbeelding ]
En dan de Dj Alligator remix.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu Appie West met een kreuner...
quote:
Ik ben al aan het typen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:57 schreef Melting het volgende:
Volgende plaat is gemaakt ter promotie van de ellenlange titels.
quote:
Helemaal nergens totdat ik die hoes zag.quote:
Henk wilde om 6.10 de F1 zien toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:04 schreef brother52 het volgende:
Verdorie.. Denk ik naar bed te kunnen, is er een verlenging....
Op zich best logisch als hij om 06.10 op wil staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Henk wilde om 6.10 de F1 zien toch?
Hij is verdacht stil.... zou hij met DDM naar bed gegaan zijn?
Ik hoop het voor DDM.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Henk wilde om 6.10 de F1 zien toch?
Hij is verdacht stil.... zou hij met DDM naar bed gegaan zijn?
Hij had ook gewoon wakker kunnen blijven.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het voor DDM.
Met iemand ander betekent oorlog in huize Henk...
En dan vraagt Melting waar ik met mijn gedachten zit. Eerst Samantha Fox en nu deze vraagquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het voor DDM.
Met iemand ander betekent oorlog in huize Henk...
Dan mist hij de start.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich best logisch als hij om 06.10 op wil staan.
Dit nummer ken ik trouwens weer niet in deze versie.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan vraagt Melting waar ik met mijn gedachten zit. Eerst Samantha Fox en nu deze vraag
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan vraagt Melting waar ik met mijn gedachten zit. Eerst Samantha Fox en nu deze vraag
Dat idee had ik ook al...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof hij vreemdgaat.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Henk klinkt als hij vreemd gaat...
[..]
[..]
Te veel gepiemel op de vierkante muzikale centimeter = Yes...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht ook Anderson's stem te herkennen. En de onmiskenbare gitaargeluiden.
Dicht bij de rand deze post hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te veel gepiemel op de vierkante muzikale centimeter = Yes...
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Kan ook Gregory of Delano Corazon zijn geweest, ken die gasten niet zo goed...
Even correctie aangebracht met wat we wel hebben, en wat niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:18 schreef livelink het volgende:
Heerlijk nummer voor op een terras in de zon met een speciaalbiertje.
Voor grote mok slobberbier ook wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:18 schreef livelink het volgende:
Heerlijk nummer voor op een terras in de zon met een speciaalbiertje.
Hier in de kast ligt:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hier in de kast ligt zowel de cd-single, als het album als de twee opvolger cd-singles...
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in de kast ligt:
Een zak drop
Een pak bastognekoeken
Een paar zakken chips
Een doos After Eight
Enz. enz. (anders blijf ik bezig)
Ik vind jouw kast dan toch leukerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in de kast ligt:
Een zak drop
Een pak bastognekoeken
Een paar zakken chips
Een doos After Eight
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in de kast ligt:
Een zak drop
Een pak bastognekoeken
Een paar zakken chips
Een doos After Eight
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:23 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn dochter gaat nu pas de deur uit voor een feestje. En ze was zich al vanaf 20.30 aan het opmaken, dus dat belooft wat.
3 Uur bezig met make up aanbrengen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:23 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn dochter gaat nu pas de deur uit voor een feestje. En ze was zich al vanaf 20.30 aan het opmaken, dus dat belooft wat.
Wtf? Drie uur om je op te maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:23 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog geen weet van een vriendje, maar dit is duidelijk wel een andere voorbereiding dan anders.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi op tijd dan.
Maar ze gaat haar vriendje tegemoet dus?
Tja, waarschijnlijk een kwestie van 100 x opnieuw beginnen of zo. Het luistert allemaal nauw.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wtf? Drie uur om je op te maken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ze haar evenbeeld heeft zitten kleien en allang pleite is.
En laatst kwam ze al hyper de pieper diep in de nacht thuis......quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog geen weet van een vriendje, maar dit is duidelijk wel een andere voorbereiding dan anders.
Hier zwerven ze door het hele huis, in diverse kasten her en der en op 6 planken in mijn kamer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook kasten met levensmiddelen hoor. Maar in mijn computerkamer is een inbouwkast die zo onderhand tjokvol cd's staat.
Dat je lang moet wachten op vrouwen is duidelijk voor iedereen, maar hier zit iets anders achter. Doe maar een bord extra.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, waarschijnlijk een kwestie van 100 x opnieuw beginnen of zo. Het luistert allemaal nauw.
Niet iedereen is een natural beauty...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wtf? Drie uur om je op te maken.
Ik ben in 5 min dan ook klaar met opmaken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet iedereen is een natural beauty...
Je bed, ja...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ben in 5 min dan ook klaar met opmaken.
Wat een rare uitsmijterquote:
Sterkte voor vannacht als je dochter thuis komt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een rare uitsmijter![]()
Dank je wel Melting
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na Samantha Fox eindigt Meting met een triootje...
Dank je wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterkte voor vannacht als je dochter thuis komt.
Dat laatste. Ik slaap duidelijk slechter als ze nog niet thuis is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wacht je tot ze thuiskomt, of ga je liggen hanewaken?
Buiten het feit om dat ze soms om wazige redenen kwaad op je kan zijn, komt ze op mij verder niet onverstandig over, wat ik ervan las.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik slaap duidelijk slechter als ze nog niet thuis is.
Klopt hoor. Ik heb echt niet te klagen. En ik ben gelukkig al weer een graadje beter dan mijn eigen moeder, want die sliep helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat ze soms om wazige redenen kwaad op je kan zijn, komt ze op mij verder niet onverstandig over, wat ik ervan las.
Denk dat je gerust lekker kan gaan slapen, maar ja, moeder hè.
Da's beter dan een moeder die /care doet bij de thuiskomst van hun kind. Hoewel dat weer beter zou zijn voor je nachtrust.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ik heb echt niet te klagen. En ik ben gelukkig al weer een graadje beter dan mijn eigen moeder, want die sliep helemaal niet.
quote:
Je stond zo in de pit?quote:Op zondag 17 maart 2019 08:38 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Het was fantastisch, niet dat ik alle nummers super vond maar wel een belevenis
![]()
Ik was blij dat we daar niet in stonden. We zaten op het balkon lekker in het midden en hadden goed uitzicht op de springende massaquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was blij dat we daar niet in stonden. We zaten op het balkon lekker in het midden en hadden goed uitzicht op de springende massaWas goed genoeg voor me
quote:Op zondag 17 maart 2019 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]Whaha, okee dan!
Ja zo'n stadion-stamper lijkt me wel gaaf om mee te maken, net als met Muse - Psycho.
Iedereen massaal finaal uit z'n zolderdakraampje gaan!
Het voorprogramma vond ik zwaar ruk, Mozes and The Firstborn een band uit Eindhoven.quote:
Ja ik heb vaak ook wel kwalitatief uitermate teleurstellende voorprogramma's meegemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Het voorprogramma vond ik zwaar ruk, Mozes and The Firstborn een band uit Eindhoven.
Maar andere mensen zullen er ongetwijfeld van genoten hebben
Toftof!quote:Op zondag 17 maart 2019 09:22 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
10:00 - ??:?? DJ Peaceman - Thank God it's Sunday
Ik ga zeker 'n stuk luisteren maar de zon schijnt hier en ik wil daar even van genietenquote:Op zondag 17 maart 2019 09:22 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
Ik heb ook pas een keer een fatsoenlijk voorprogramma gezien...quote:Op zondag 17 maart 2019 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Het voorprogramma vond ik zwaar ruk, Mozes and The Firstborn een band uit Eindhoven.
quote:Op zondag 17 maart 2019 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Het ‘leukste’ ooit was een voorprogramma waarbij de zangeres riep: en dan nu ons laatste nummer, waarop erg enthousiast gereageerd werd
Het wordt 20 graden hierquote:Op zondag 17 maart 2019 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zeker 'n stuk luisteren maar de zon schijnt hier en ik wil daar even van genieten
quote:Op zondag 17 maart 2019 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Het ‘leukste’ ooit was een voorprogramma waarbij de zangeres riep: en dan nu ons laatste nummer, waarop erg enthousiast gereageerd werd
Jij zit ergens richting de Alpen, zeker? Ik zag dat een bekende gisteren in Zürich met 20 graden op een terras zatquote:
Einsturtzende Neubauten in het voorprogramma van U2 duurde slechts 2 songs voordat ze van het podium werden gehaald, omdat ze de vanuit het publiek naar hun gegooide cola flessen terug gooide.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Alpen linksaf. Wenen. Gisteren was het nog bewolkt met 13 graden hier, en dat gaat het morgen weer worden. Net die ene volle dag dat ik hier ben, wordt het 20 graden #luckymequote:Op zondag 17 maart 2019 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij zit ergens richting de Alpen, zeker? Ik zag dat een bekende gisteren in Zürich met 20 graden op een terras zat
quote:Op zondag 17 maart 2019 08:38 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Het was fantastisch, niet dat ik alle nummers super vond maar wel een belevenis
![]()
Have fun!quote:Op zondag 17 maart 2019 09:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij de Alpen linksaf. Wenen. Gisteren was het nog bewolkt met 13 graden hier, en dat gaat het morgen weer worden. Net die ene volle dag dat ik hier ben, wordt het 20 graden #luckyme
quote:Op zondag 17 maart 2019 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Iron Maiden staat dan ook bekend om hun slechte voorprogramma’s. Ik heb nog nooit een goed voorprogramma bij ze gezien.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:32 schreef spijkerbroek het volgende:
In het voorprogramma van Iron Maiden in 2011 stond het bandje van Bruce Dickinson's zoon. Dat was bijzonder slecht 😖 Gelukkig maakte de hoofdact het weer goed.
Ik kan helaas niet luisteren, maar veel plezier 🙂
Dat voorproramma bij de Editors was daar een goed voorbeeld van...quote:Op zondag 17 maart 2019 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, coffeeshops zorgen nogal eens voor bizarre optredens, heb al wat vage dingen meegemaakt.
Wat gaan we zo te horen krijgen?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:22 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
Die de groeten aan mijn schoonzus. Zij is vanmorgen vertrokken naar Wenen.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij de Alpen linksaf. Wenen. Gisteren was het nog bewolkt met 13 graden hier, en dat gaat het morgen weer worden. Net die ene volle dag dat ik hier ben, wordt het 20 graden #luckyme
Dat was inderdaad niet best.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deerhoof in het voorprogramma van Radiohead, complete chaos door waarschijnlijk iets te enthousiast gebruik te hebben gemaakt van de Amsterdamse coffeeshop produkten...
nou gaat hij iedere vrouw die hij tegenkomt de groen doen van jouquote:Op zondag 17 maart 2019 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die de groeten aan mijn schoonzus. Zij is vanmorgen vertrokken naar Wenen.
Staat zacht aan op de achtergrond.quote:
Groen!!quote:Op zondag 17 maart 2019 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
nou gaat hij iedere vrouw die hij tegenkomt de groen doen van jou
Jij bent te wakkerquote:
Ik was om 5 uur al wakker.quote:
Het hoeft pas na 12:00 uur. Dan is ze in Wenen. Ze zit nu in het vliegtuig.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2019 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was om 5 uur al wakker.
Moest op tijd mw. MM wakker maken voor de F1, die vervolgens niet wakker wilde worden...
quote:
Bedoel je dat optreden toen in Paradiso?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:55 schreef peaceman het volgende:
Het is ook niet leuk als de hoodact de coffeeshop belangrijker vond... dat was zo bij Bright Eyes helaas.
Gefeliciteerd!quote:
Symph was gelukkig net voor de wekker wakkerquote:Op zondag 17 maart 2019 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was om 5 uur al wakker.
Moest op tijd mw. MM wakker maken voor de F1, die vervolgens niet wakker wilde worden...
Dat is wel heel plat Tukkersquote:Op zondag 17 maart 2019 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de wekker uit gedrukt en me weer omgedraaid. Was me toch wat te vroeg.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph was gelukkig net voor de wekker wakker
Het bier was niet te zuipen gisterenavond dus daar ligt het niet aanquote:
Ik doe het ook niet meer hoor. Vroeger wel en toen had ik tv op de slaapkamer, dus gewoon vanuit bed kijken. Maar direct daarna weer verder slapen is dan niet handig, want ik kon gerust de sport in de middag in de herhaling kijken omdat ik niks had opgeslagen van wat ik gezien hadquote:Op zondag 17 maart 2019 10:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb de wekker uit gedrukt en me weer omgedraaid. Was me toch wat te vroeg.
quote:Op zondag 17 maart 2019 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
Het bier was niet te zuipen gisterenavond dus daar ligt het niet aan
Ik wilde het toch wel heel graag zienquote:Op zondag 17 maart 2019 10:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb de wekker uit gedrukt en me weer omgedraaid. Was me toch wat te vroeg.
Ik heb vaak genoeg gehad dat ik wel gewoon op tijd wakker was maar later alsnog de herhaling kon kijken omdat ik na 3 rondjes alweer in slaap was gevallen en weer wakker werd bij de prijsuitreiking.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer hoor. Vroeger wel en toen had ik tv op de slaapkamer, dus gewoon vanuit bed kijken. Maar direct daarna weer verder slapen is dan niet handig, want ik kon gerust de sport in de middag in de herhaling kijken omdat ik niks had opgeslagen van wat ik gezien had
Ik op zich ook wel maar gister ook al een korte nacht gehad omdat ik FP3 en de kwalificatie wel live heb gezien en alleen daarvoor even geslapen heb.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde het toch wel heel graag zien
quote:Op zondag 17 maart 2019 10:23 schreef peaceman het volgende:
Roberta Flack - The First Time Ever I Saw Your Face
gewoon van een best of cdquote:
fijne dag!quote:Op zondag 17 maart 2019 10:54 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten peaceman, het waren fijne muziekjes
Dank je!!
Civil War.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:16 schreef brother52 het volgende:
Waarom hebben ze niet meer van dit soort nummers gemaakt...
Oh ja, die ook.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
De Staat sluit hun clubtour af in Doornroosje op 28 november a.s. Kaartjes in de pocket![]()
Ik moet hier toch eens wat meer naar luisteren.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:27 schreef peaceman het volgende:
Michael Kiwanuka - Black Man in a White World
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet hier toch eens wat meer naar luisteren.
hoe was het bij de buren?quote:
waarover?quote:Op zondag 17 maart 2019 11:48 schreef brother52 het volgende:
Zou die nieuwe zanger zich al zorgen maken?
Nou... Scott Weiland en Chester Bennington doen het niet meer maar de zangers van Army of Anyone en Talk Show leven beide nog...quote:
mijn kennis schiet even tekort geloof ik..quote:Op zondag 17 maart 2019 11:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou... Scott Weiland en Chester Bennington doen het niet meer maar de zangers van Army of Anyone en Talk Show leven beide nog...
Army of Anyone en Talk Show is gewoon Stone Temple Pilots met andere zangers. Beide hebben ze gedaan om toch bezig te blijven terwijl Scott weer eens in de bak zat.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn kennis schiet even tekort geloof ik..
en daar zat Scott nog weleens...quote:Op zondag 17 maart 2019 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Army of Anyone en Talk Show is gewoon Stone Temple Pilots met andere zangers. Beide hebben ze gedaan om toch bezig te blijven terwijl Scott weer eens in de bak zat.
Ja, precies en dan moet je als band toch iets...quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:59 schreef brother52 het volgende:
Oh, we mogen weer raden.
De dijk - niemand in de stad
een liedjequote:
ik zou gewoon bellenquote:Op zondag 17 maart 2019 12:21 schreef Rafeiro het volgende:
Is het heel slecht als ik mn moeder bel of ze me op wil halen?
Zou haar belasting aangifte doen, maar heb geen zin om (een half uur) te fietsen
Bloc Partyquote:Op zondag 17 maart 2019 12:22 schreef peaceman het volgende:
niemand? de band zou toch wel moeten kunnen
Ik zou ook gewoon bellen... nee heb je ja kun je krijgen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:21 schreef Rafeiro het volgende:
Is het heel slecht als ik mn moeder bel of ze me op wil halen?
Zou haar belasting aangifte doen, maar heb geen zin om (een half uur) te fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |