Ik dacht dat daar alweer bestellingen van bijgeplaatst werden ondertussen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De door SNCF afgekeurde OMNEO's. Het kan toch niet veel slechter bij DB.
Ze zijn erachter gekomen dat ze toch 200km/u nodig hadden bij IC2!quote:
Wist je dat er mensen zijn die bijvoorbeeld 3 weken vakantie opnemen en door Canada en de VS reizen per trein, en nee dat is geen passagiers trein. Beetje net als hierboven maar dan minder druk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Er hangen ook tot 30 bakken aan zo'n trein. Echt volslagen idioot
joh, lulletje rozenwaterquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:27 schreef James1988 het volgende:
En volgens mij ook hartstikke verboden
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:59 schreef James1988 het volgende:
Daarmee bedoelde ik dus te zeggen, als je gepakt wordt sturen ze je niet naar huis met een "Foei!"
Als Nederlander denk ik wel. Na een poosje voorarrest gevolgd door uitzetting als ongewenst vreemdeling met het verzoek nooit meer terug te keren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:59 schreef James1988 het volgende:
Daarmee bedoelde ik dus te zeggen, als je gepakt wordt sturen ze je niet naar huis met een "Foei!"
Nee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:18 schreef ZetaOS het volgende:
De vraag is wie van jullie heeft freight hopping wel eens gedaan?
Ah, de Darwin awards hebben twee deelnemers erbijquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef ZetaOS het volgende:
Tragedy of young couple who hitched a ride across America on freight trains... but were buried alive under mountain of coal
https://www.dailymail.co.(...)e-mountain-coal.html
twitter:WerkenbijNS twitterde op woensdag 20-03-2019 om 16:25:16Wat zijn de taken van een conducteur? Wat maakt dit werk leuk? Stel al jouw vragen aan ‘echte’ medewerkers. Zij vertellen jou graag over hun werk op en om de trein tijdens onze Meet & Greet in Dordrecht. Meld je aan via https://t.co/ZRilUmWDrt en neem je Sudoku-boekje mee! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |