Je zat echt drie dagen te wachten om dit te kunnen posten?quote:
Ja manquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zat echt drie dagen te wachten om dit te kunnen posten?![]()
Ja, gaaf plaatje
Ja de vliegende kanker met ze.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:06 schreef James1988 het volgende:
Ik zet mijn geld op 'bot die automatisch die reactie stuurt'.
Nee hehe dat snap ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:17 schreef James1988 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor, bij een vraag als deze hebben ze die informatie echt niet nodig.
Maar, goed lezen:
"Heb je een vraag over je abonnement of het wijzigen van je gegevens? Stuur dan alvast..."
Het antwoord op die vraag is 'nee', dus je hoeft niks te doen
Ze vragen (of in ieder geval vroegen) bij elke vraag, klacht of zelfs suggestie om die informatie want anders beweren ze het niet in hun systeem te kunnen registreren en doen ze er dus helemaal niets mee..quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:17 schreef James1988 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor, bij een vraag als deze hebben ze die informatie echt niet nodig.
okee geboortedatum 01-01-1496, emailadres kut@lul.zak. Succes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ze vragen (of in ieder geval vroegen) bij elke vraag, klacht of zelfs suggestie om die informatie want anders beweren ze het niet in hun systeem te kunnen registreren en doen ze er dus helemaal niets mee..
Nu gaan ze je vast keuzedagen aanbieden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee geboortedatum 01-01-1496, emailadres kut@lul.zak. Succes.
Ik mag hopen van wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hehe dat snap ik.
Maar snappen zij nu ook dat de bal bij hen ligt?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ze vragen (of in ieder geval vroegen) bij elke vraag, klacht of zelfs suggestie om die informatie want anders beweren ze het niet in hun systeem te kunnen registreren en doen ze er dus helemaal niets mee..
Transport for London was een paar jaar geleden ook mooi: wilde je een Oyster account aanmaken (om je reisgeschiedenis in te zien), dan mķést je een adres opgeven (why?). En dat adres mķést in het Verenigd Koninkrijk zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee geboortedatum 01-01-1496, emailadres kut@lul.zak. Succes.
Zoals waarschijnlijk minstens 18.000 anderenquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
[..]
Transport for London was een paar jaar geleden ook mooi: wilde je een Oyster account aanmaken (om je reisgeschiedenis in te zien), dan mķést je een adres opgeven (why?). En dat adres mķést in het Verenigd Koninkrijk zijn.
Toen heb ik maar het adres van het hoofdkantoor van TfL opgegeven.
Klinkt herkenbaar, zoiets moest ik ook doen in LA om mijn resterende saldo op hun variant op de ov-chipkaart te kunnen raadplegen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
[..]
Transport for London was een paar jaar geleden ook mooi: wilde je een Oyster account aanmaken (om je reisgeschiedenis in te zien), dan mķést je een adres opgeven (why?). En dat adres mķést in het Verenigd Koninkrijk zijn.
Toen heb ik maar het adres van het hoofdkantoor van TfL opgegeven.
Allee maar om je saldo te kunnen raadplekenquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, zoiets moest ik ook doen in LA om mijn resterende saldo op hun variant op de ov-chipkaart te kunnen raadplegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |