Kaylee krijgt het niet wegquote:
Nee,he he...dat kan ook niet als je die meer dan een half uur laat pruttelen...kan ook niet,zo onervaren en op 4 pitjes voor zoveel mensen biefstuk maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
De biefstuk schijnt niet echt lekker te zijn.
Of je stikt er zowat in omdat je het niet weg krijgt. Ik zou het serieus op mijn borg spugen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:25 schreef QuarterBack het volgende:
Keelie eet alsof ze kotsen moet bij elke hap , ook zielig niet durven zeggen dat het smerig is
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:25 schreef QuarterBack het volgende:
Keelie eet alsof ze kotsen moet bij elke hap , ook zielig niet durven zeggen dat het smerig is
Jessie heeft het nu al 10x geroepen dat het niet te vreten isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:25 schreef Mohitah het volgende:
Hebben ze eindelijk eens biefstuk is het niet te vreten
Zonde hoor! Volgende keer gewoon weer babi pagang van de Sineesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Vlees van de slager ??
boterzachte Biefstukken verknalt
. dit gespuis
ze zijn het niet waard
iets moois eten , dr van genieten
Mylène nu ook tegen Merel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie heeft het nu al 10x geroepen dat het niet te vreten is
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:26 schreef zodeju het volgende:
Wat zal Franny het benauwd krijgen nu de gast vertelt dat het not done is om tijdens het eten naar de w.c. te gaan.
oeiquote:
quote:
ktje halsemaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft ook iets weg van de nieuwe burgemeester van a'dam ben ff d'r naam kwijt
Femkequote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft ook iets weg van de nieuwe burgemeester van a'dam ben ff d'r naam kwijt
Lijkt wel een vis.quote:
Ik zou al eerder pleite zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook zo onbeschoft, tijdens het eten ff gaan roken
Mylene zit vol met chipsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:36 schreef Bonken het volgende:
Mylene krijgt haar bord niet leeg, Brandon eet het dan maar opHoort dat ook bij de etiquette?[ afbeelding ][ afbeelding ]
Greet, die zelf niet kan koken en nog nooit een goed restaurant van binnen heeft gezien kan beter zijn flubberlippen stijf op elkaar houden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet, Jess
Carpatsjow was uit een pakkie
. en dr zat een lange haar in
dikke pret
en het vlees de biefstuk niet te nassen
de groentjes ook smakeloos
.. op naar een rokertje
Nou Fritsie, Femke ziet er wel een stukkie intelligenter uit hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Overdrijf nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Nou Fritsie, Femke ziet er wel een stukkie intelligenter uit hoor
Wie zal er gaan opruimen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:39 schreef Mohitah het volgende:
Bijna iedereen aan de zuip dus dat wordt weer wat hoor straks als het heertje weg is.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ja, ik kan reuze netjes eten ,maar n. 3 gangen moet ik ook wel ff roken..
Meneer Hiddema zegt anders dat het maar een dom mens is, tot ongenoegen van de kamervoorzitterquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Nou Fritsie, Femke ziet er wel een stukkie intelligenter uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |