Ik vermaak me primaquote:
Het moest een half uur hoorde ik ze eerder van het recept oplezenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:14 schreef VitaSackville het volgende:
Hoorde Merel eerder zeggen dat de biefstukken al twee uur in de rode wijn liggen...schoenzolen dus,vrees ik
Niet als het een 8-gangen diner is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel zegt, voor een hoofdgerecht heel veel.
Nou, bij mij is het hoofdgerecht het grootst of het meest, of whatever.
Wat ben je weer positief. Ik zie een verveeld mokkelquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Net een deel van een impressionistisch schilderij. Mooi.
Dan is het de vraag of er straks genoeg is voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een aso grote hoeveelheden op dat bord zeg.
Ik heb dat meisje amper nog gezien, dus ik ben nog oordeelsvrijquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je weer positief. Ik zie een verveeld mokkel
Ik zie meer met voer in hun mond pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:16 schreef QuarterBack het volgende:
Gelukkig gaat het niet over wát ze eten maar over hoe ze het eten, dus niet met je bek open smakken zoals Jessie bijvoorbeeld
Ohh dan is het goed. Ik weet ook niet veel hoor meer saai.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat meisje amper nog gezien, dus ik ben nog oordeelsvrij
Saai is niet spannend. Ik wil oproer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dan is het goed. Ik weet ook niet veel hoor meer saai.
O, krijgen ze acht gangen? Verder dan 3 of 4 ben ik niet gekomen.quote:
Niet zo gek het heeft veel te lang in de marinade die voornamelijk uit rode wijn bestond gelegen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo te zien is het vlees taai
niet te vroten
Ik hoor er anders een paar zeggen dat het echt lekker is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
De biefstuk schijnt niet echt lekker te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |