Ik neem aan dat je Jens bedoeld. Die is wel handig hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:32 schreef VitaSackville het volgende:
Jennie valt aardig door de mand met z'n Hotelschool...kan nauwelijks met mes en vork eten
En zet die hoed af als je aan tafel zitquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het glas nooit hoger heffen dan de neus.
Sodemieter toch op met je gezeik![]()
[ afbeelding ]
Maar ook onbeschoft en eet als een varken....(sorry Katie)quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Jens bedoeld. Die is wel handig hoor
Oh ik bedoelde meer met flessen googelen enzo. Dat doet hij best tofquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar ook onbeschoft en eet als een varken....(sorry Katie)
HOERRRRRRRRRrrquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:40 schreef QuarterBack het volgende:
Ik had geen ZC gehoord
[ afbeelding ]
Ze krijgen allemaal 'n stroomstoot via dat zendertje, diegene die niets voelt is afquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:40 schreef QuarterBack het volgende:
Ik had geen ZC gehoord
[ afbeelding ]
Ja maar dat heeft niks met fatsoenlijk eten te makenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde meer met flessen googelen enzo. Dat doet hij best tof
Nee niet echt maar ja horeca ofzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft niks met fatsoenlijk eten te maken
Nee,echt niet...je kan op de hotelschool echt niet eten zoals zij eten...dat wordt ze geleerd hoewel t ook al onderdeel van je opvoeding zou moeten zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft toch zijn papieren gehaald......denk op de hotelschool niet zozeer geleerd wordt hoe je zelf eet, eerder over hoe alles moet lopen en hoe je de gasten behandeld.
Ze zeggen toch ook dat bij een timmerman thuis alles stuk is....
Hij heeft een jaar in verschillende hotels in Dubai gewerkt, neem aan dat hij daar wel veel geleerd heeft......de gasten worden daar goed behandeld......quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde meer met flessen googelen enzo. Dat doet hij best tof
Heb liever 'n portje, maar ja die krijg je pas na het dessert of bijquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
by soep geen waain
wel sherry .. ossenstaart soep
leer je mee
etieketteh met FlafFlaf
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal 'n stroomstoot via dat zendertje, diegene die niets voelt is af
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff' 'n extra carpaccio naar binnen werken?
schijnbaar hebben ze dat dus niet gehadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kweenie heur
de basis van opvoeden imo
hoe je vreet
mes,vork,lepelt
soep eet
glas vasthoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |