hij is toch niet van de vrouwtjesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker naast dat wijf zitten dat hooguit 1 x per maand doucht.
Ja, dat doet ze altijd als er een gast van buiten iets komt doen of vertellen daar. Heel onbeschoft.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:31 schreef zodeju het volgende:
Wat lacht Merel vaak, erger me aan haar.......
tis meer een soort van kalkoengeluid, klok klok klokquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:31 schreef zodeju het volgende:
Wat lacht Merel vaak, erger me aan haar.......
Ja dacht ik ook netquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:32 schreef VitaSackville het volgende:
Jennie valt aardig door de mand met z'n Hotelschool...kan nauwelijks met mes en vork eten
Xoxo ?!?!!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
Hey!
Wat leuk dat u interesse heeft in een tattoo bij ons!
Wij zijn op dit moment druk bezig met het bouwen van onze tattooshop, en hopen deze in April af te hebben als alles GGD goedgekeurd word.
Zodra de tattooshop af en geopend is gaan wij startten met afspraken inplannen en ontwerpen maken, ook zullen wij dan de tarieven bekend maken.
Wij houden u hiervan op de hoogte wanneer wij afspraken gaan inplannen!
We hopen u snel te mogen ontvangen en de poort weer te laten verlaten met een MASTERPIECE!
xoxo Kaylee & Dylan
Niet alleen dan, ze kukelt er overal doorheen. Met haar kut lachquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze altijd als er een gast van buiten iets komt doen of vertellen daar. Heel onbeschoft.
Dat is ook weer zo ja, maar bij gasten vind ik het extra onbeschoft.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alleen dan, ze kukelt er overal doorheen. Met haar kut lach
Eten we vis? Denkt iequote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker naast dat wijf zitten dat hooguit 1 x per maand doucht.
Ja echt. Rood bij vlees Wit bij vis en kalf. Tief lekker een tering eind opquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het glas nooit hoger heffen dan de neus.
Sodemieter toch op met je gezeik![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft toch zijn papieren gehaald......denk op de hotelschool niet zozeer geleerd wordt hoe je zelf eet, eerder over hoe alles moet lopen en hoe je de gasten behandeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:32 schreef VitaSackville het volgende:
Jennie valt aardig door de mand met z'n Hotelschool...kan nauwelijks met mes en vork eten
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt. Rood bij vlees Wit bij vis en kalf. Tief lekker een tering eind op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |