Fijne verjaardag Hestia!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:43 schreef _Hestia_ het volgende: Geniet van jullie middagdutjes
Ik ben bijna op een verjaardag, dus fijne dag nog lieverds
![]()
Bij een hondenpension helpen, dieren verzorgen, uitlaten en schoonmaken. Wel leuk, maar ook veel buiten dus das wat minderquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:51 schreef Sarabi het volgende:
Wat voor vrijwilligerswerk doe je moon?
Veel plezier op de verjaardag @:Hestia
Gelukkig is het nu nog wel redelijk weer (droog), van de week was het slechter.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:52 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Bij een hondenpension helpen, dieren verzorgen, uitlaten en schoonmaken. Wel leuk, maar ook veel buiten dus das wat minder
Ja dat is wel zo, daar ben ik ooo wel blij mee. Sorry voor het negatieve gedoe. Probeer positief te zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu nog wel redelijk weer (droog), van de week was het slechter.
Oh negatief vatte ik het niet op hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:58 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, daar ben ik ooo wel blij mee. Sorry voor het negatieve gedoe. Probeer positief te zijn.
Gelukkigquote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh negatief vatte ik het niet op hoor![]()
Dat is wel fijn ja. Weer wat rustiger allemaal dan van de week?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:02 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Gelukkighet is inderdaad wel fijn voor Mn hoofd en even een goede afleiding van het dagelijkse leven
Ja dat wel. Voel me nog wel steeds heel erg somber, maar alles is wat gekalmeerd, of ik ben wat kalmer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja. Weer wat rustiger allemaal dan van de week?
Nee moesten. We zeiden al: "Ze hebben het wel weer goed geregeld die vrouwen. Hun lekker winkelen en wij de troep opruimen...". Daarna moesten we lachen, maar intern waren we aan het huilen kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Moesten of kozen jullie er allebei voor?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:23 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat wel. Voel me nog wel steeds heel erg somber, maar alles is wat gekalmeerd, of ik ben wat kalmer.
In het kort; Jullie beide zitten gewoon dik onder de plak en vrouwen hebben de broek aan daar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:41 schreef Restyler het volgende:
[..]
Nee moesten. We zeiden al: "Ze hebben het wel weer goed geregeld die vrouwen. Hun lekker winkelen en wij de troep opruimen...". Daarna moesten we lachen, maar intern waren we aan het huilen kan ik je vertellen.
Later in de auto zei ik nog wel: "We moeten het er voor over hebben. We moesten dan wel de rommel wegbrengen, maar in ruil daarvoor zijn we een dag af van de dames".![]()
Soms is het fijner als je niet met de neus op de feiten gedrukt wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
In het kort; Jullie beide zitten gewoon dik onder de plak en vrouwen hebben de broek aan daar.
Ach arme knul.......quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:47 schreef Restyler het volgende:
[..]
Soms is het fijner als je niet met de neus op de feiten gedrukt wordt.![]()
![]()
Geloof er niks van, dat was 3uur terugquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jeez........ik schrik me een hoedje!!![]()
Wees blij dat je nog niet getrouwd bent.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:47 schreef Restyler het volgende:
[..]
Soms is het fijner als je niet met de neus op de feiten gedrukt wordt.![]()
![]()
Wijsneusquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof er niks van, dat was 3uur terug
[..]
Wees blij dat je nog niet getrouwd bent.
Dan geeft ze je geld ook nog eens uit
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar
[..]
Omdat alles dan gedeeld is?
Zie niet wat een bruiloft daar aan veranderdquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar
[..]
Omdat alles dan gedeeld is?
Tijdens het omdoen van de ring verschuift gelijktijdig je pinpas naar de vrouw haar portemonnee toe.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zie niet wat een bruiloft daar aan veranderd
Het is niet alsof je dan automagisch de pinpas van je man krijgt
Of 1 van de 2 moet meteen dood gaan
Niks van gemerkt destijds.....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijdens het omdoen van de ring verschuift gelijktijdig je pinpas naar de vrouw haar portemonnee toe.
Hmmm in de kerk getrouwd?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks van gemerkt destijds.....
Jaa....eigenlijk al slaapquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:01 schreef Mo0nlight het volgende:
Het is pas 22.00, het voelt al als of het 01:00 is..
Ja ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaa....eigenlijk al slaap
Ja want anders ben ik vannacht weer een paar uur wakkerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:04 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja ik ook, wel een beetje te vroeg nog of niet??
Oh ja? Dat is minder.. ik word ook steeds wakker door nachtmerriesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja want anders ben ik vannacht weer een paar uur wakker
Hier gelukkig geen nachtmerries, maar kan wel een uur ofzo wakker liggen.....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Oh ja? Dat is minder.. ik word ook steeds wakker door nachtmerries
Aah dat is echt balen.. snap dat je dan nog niet wil slapen!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier gelukkig geen nachtmerries, maar kan wel een uur ofzo wakker liggen.....
Is niet elke nacht hoor.....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:07 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Aah dat is echt balen.. snap dat je dan nog niet wil slapen!
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is niet elke nacht hoor.....
Nee heb ik bijna elke nacht last van, altijd over het zelfde onderwerp en het is heel realistisch.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar nachtmerries lijken me niet fijn.....
Lijkt me eng.....en vermoeiend.....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:12 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee heb ik bijna elke nacht last van, altijd over het zelfde onderwerp en het is heel realistisch.
Heel eng en vermoeiend, overdag haast geen energie om wat te doen, maar sleep mezelf er toch door heenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lijkt me eng.....en vermoeiend.....
Kunnen ze daar niks aan doen met therapie ofzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:14 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Heel eng en vermoeiend, overdag haast geen energie om wat te doen, maar sleep mezelf er toch door heen
Ik heb wel EMDR, maar dat is tot nu toch niet echt helpend. Heb het al eerder gehad en toen hielp het wel, maar de trauma;s zijn soort van weer terug.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kunnen ze daar niks aan doen met therapie ofzo?
Hmm vervelend.....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:16 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik heb wel EMDR, maar dat is tot nu toch niet echt helpend. Heb het al eerder gehad en toen hielp het wel, maar de trauma;s zijn soort van weer terug.
Dat is ook zo.....maar hopelijk levert het uiteindelijk resultaat opquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:17 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja helaas wel, maar ik werk er aan en dat is al een hele stap
Dat hoop ik ook, daar gaan we voor!!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is ook zo.....maar hopelijk levert het uiteindelijk resultaat op
Goedzo!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, daar gaan we voor!!
Ik ben ook bekend met CPTSS. Slaap is inderdaad belangrijk. Wat rot dat jij hier ook last van hebt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:47 schreef _Hestia_ het volgende:
Vervelend van je nachtmerries @:Mo0nlight, herken het wel door mijn C-PTSS. Slaap is juist zo belangrijk voor je herstel en dan werken nachtmerries en herbelevingen niet mee. Knuffel
Ik lig al wel in bed, wekker staat op 6.00 uur voor de F1, dus hopelijk snel slapen. Trusten lieverds
Ga je serieus op zondagochtend zo vroeg je wekker zetten voor F1??quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
Moet hier eigenlijk ook al liggen voor F1 maar vroeg slapen is nooit een succes
Jahoor, vorig jaar ook gedaan. Ook wel eens om 4uur eruit geweest om bij vrienden te kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga je serieus op zondagochtend zo vroeg je wekker zetten voor F1??
Als je mij maar niet wakker maakt dan......quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor, vorig jaar ook gedaan. Ook wel eens om 4uur eruit geweest om bij vrienden te kijken
Dus 6uur is dan nog uitslapen
Toch een prima tijd, heb je nog iets aan de zondag.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je mij maar niet wakker maakt dan......
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch een prima tijd, heb je nog iets aan de zondag.
Vrouwen eigenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben echt heel gevaarlijk om 6.00 uur.....don't try me![]()
Daarom ook gaan stappen de avond ervoor. Dan kan je om 06:00 je bed in om je roes uit te slapen en ontloop je al het gevaar. Bonuspunten voor het missen van de race.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben echt heel gevaarlijk om 6.00 uur.....don't try me![]()
Dat kan alleen niet elke avond hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Daarom ook gaan stappen de avond ervoor. Dan kan je om 06:00 je bed in om je roes uit te slapen en ontloop je al het gevaar. Bonuspunten voor het missen van de race.
Ik zeg ook niet dat ik een ochtendhumeur heb......ben alleen niet zo gezellig zo vroeg.....zeker als het dan nog donker isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
Snap dat nooit, waarom zou je sowieso een ochtendhumeur hebben, zo nutteloos
Dat is toch hetzelfdequote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik een ochtendhumeur heb......ben alleen niet zo gezellig zo vroeg.....zeker als het dan nog donker is
quote:
Haha idd! Leuk dat je ouders ook kijkenquote:Op zondag 17 maart 2019 06:05 schreef Sarabi het volgende:
Dat lijkt me leuk om te zien
In de straat ben ik ook niet de enige want ik weet dat mijn ouders ook opgestaan zijn.
Joah, zo heb je nog wat aan de dag😂quote:Op zondag 17 maart 2019 09:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.......was het de moeite waard om vroeg op te staan?
Dat is wel waar inderdaad.....quote:Op zondag 17 maart 2019 09:56 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Joah, zo heb je nog wat aan de dag😂
De docu is leukquote:Op zondag 17 maart 2019 07:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha idd! Leuk dat je ouders ook kijken
Max![]()
![]()
Heb jij trouwens die F1 Netflix docu al gezien? Is dat nog wat of is er weinig "nieuws" als je kenner bent zeg maar?
Hoe laat kunnen we vanavond eigenlijk naar de tweede molaflevering kijken?quote:Op zondag 17 maart 2019 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De docu is leukje ziet wat meer van de kleinere teams.
Wel heel gekleurd maarja dat is vaak zo.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 17 maart 2019 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Tussen 9 en 10 verschijnt ie als het goed is online
Middaghumeurtje?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
Meh, chagrijnig.![]()
En dat ondanks F1 vandaag.
Zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Middaghumeurtje?
Sarabi: heb ook het idee dat die Vlamingen veel beter snappen hoe ze dit moeten monteren
Zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 09:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.......was het de moeite waard om vroeg op te staan?
Haha niet als je daarna weer gaat slapen zoals ik en net je ogen weer open doetquote:Op zondag 17 maart 2019 09:56 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Joah, zo heb je nog wat aan de dag😂
Oké dat is wel leuk, dan ga ik hem wel kijken. En dat is idd vaak zo ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De docu is leukje ziet wat meer van de kleinere teams.
Wel heel gekleurd maarja dat is vaak zo.
Ja dat is natuurlijk ook lastiger als kijkers steeds fanatieker worden....quote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker
Ook al heb ik het idee dat NL dat de eerste paar seizoenen ook nog wel beter deed.
Veel spannender.
Mwa, shit van ex nog eens gelezen en hoe debiel dat allemaal gegaan is. Sommige mensen zijn fucking achterlijk, laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Middaghumeurtje?
Sarabi: heb ook het idee dat die Vlamingen veel beter snappen hoe ze dit moeten monteren
Het is wel gepolariseerd had ik gehoord dus niet echt objectief naar elke rijder kijken.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oké dat is wel leuk, dan ga ik hem wel kijken. En dat is idd vaak zo ja.
Doe dat dan ook niet......quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, shit van ex nog eens gelezen en hoe debiel dat allemaal gegaan is. Sommige mensen zijn fucking achterlijk, laten we het daar maar op houden
[..]
Het is wel gepolariseerd had ik gehoord dus niet echt objectief naar elke rijder kijken.
De helft van de rijders komt überhaupt niet in beeld.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is wel gepolariseerd had ik gehoord dus niet echt objectief naar elke rijder kijken.
Beetje laat nuquote:
Nogal logisch als Mercedes/Ferrari niet mee willen werken.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De helft van de rijders komt überhaupt niet in beeld.
Nee, als je het aanzet dan moet je alles in een keer kijkenquote:Op zondag 17 maart 2019 12:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Noujs ik zet hem wel gewoon aan en als ik niks vind weer uit. Gelukkig ben je bij Netflix niet verplicht om alle 10 afleveringen te kijken als je begonnen bent
Ik hoop dat ze meerdere seizoenen gaan maken.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Noujs ik zet hem wel gewoon aan en als ik niks vind weer uit. Gelukkig ben je bij Netflix niet verplicht om alle 10 afleveringen te kijken als je begonnen bent
Tijd heelt alle wonden.....cliché maar wel waar......komt goed hoor S95Sedan!quote:Op zondag 17 maart 2019 12:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat nu
Maargoed gaat wel weer over, alleen vergeten zat ik het niet.
[..]
Nogal logisch als Mercedes/Ferrari niet mee willen werken.
[..]
Nee, als je het aanzet dan moet je alles in een keer kijken
In 1x nog welquote:Op zondag 17 maart 2019 12:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat nu
Maargoed gaat wel weer over, alleen vergeten zat ik het niet.
[..]
Nogal logisch als Mercedes/Ferrari niet mee willen werken.
[..]
Nee, als je het aanzet dan moet je alles in een keer kijken
Dat is wel waar idd. Dan volgend jaar die andere teams/rijdersquote:Op zondag 17 maart 2019 12:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze meerdere seizoenen gaan maken.
Leuk als voorbereiding op het nieuwe raceseizoen.
ben jij al wel weer een beetje uitgerust??quote:Op zondag 17 maart 2019 13:13 schreef pitebuell85 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha niet als je daarna weer gaat slapen zoals ik en net je ogen weer open doet
[..]
Tjah, dat doe je zelf😉
Haha ja maar was dus al vanaf half 4 wakker zelfs, dus had nog wel wat meer slaap nodig dan 3.5 uurquote:Op zondag 17 maart 2019 13:13 schreef pitebuell85 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha niet als je daarna weer gaat slapen zoals ik en net je ogen weer open doet
[..]
Tjah, dat doe je zelf😉
Nee, ik denk dat ik met Yasmin mee had moeten gaan😂quote:Op zondag 17 maart 2019 13:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ben jij al wel weer een beetje uitgerust??
Héél soms kan ik best lief zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 13:18 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik met Yasmin mee had moeten gaan😂
Lief dat je het vraagt.
Jij bent altijd liefquote:Op zondag 17 maart 2019 13:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Héél soms kan ik best lief zijn
Dat wel vergeven ook, vergeten alleen nooit.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden.....cliché maar wel waar......komt goed hoor S95Sedan!
Makkelijke keuze, voetbal overslaanquote:Op zondag 17 maart 2019 13:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
In 1x nog wel
Dan wordt het sowieso een andere dag want om half 3 eerst voetbal kijken
Maar het schuift uiteindelijk wel naar de achtergrond.....dan komen er toch steeds meer momenten dat je er niet meer aan denkt.....quote:Op zondag 17 maart 2019 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel vergeven ook, vergeten alleen nooit.
[..]
Makkelijke keuze, voetbal overslaan
Niet als je alles onthoudt.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het schuift uiteindelijk wel naar de achtergrond.....dan komen er toch steeds meer momenten dat je er niet meer aan denkt.....
Beterschap!quote:Op zondag 17 maart 2019 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Bleh keelpijn en koortsmijn man heeft me aangestoken
Zo maar eens een waterijsje eten.
Sowieso want voetbal.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nou dat had ik achteraf beter kunnen doen ja
Wielrennen was beter jaquote:
Daar heb ik de laatste 13 km nog van meegepaktquote:Op zondag 17 maart 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wielrennen was beter ja![]()
Ik kan er wel echt aan wennen dat zoonlief kookt, ruikt zo lekker nu![]()
(rijst, kip, chicken tonight)
Haha daar doet ie het niet voor hoor, hij vind het ook leuk om te doenquote:Op zondag 17 maart 2019 17:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste 13 km nog van meegepakt
En ideaal ja van zoonlief, nog maar gewoon tijd volhouden dat je dat nog niet zelf kunt
Dat scheeltquote:Op zondag 17 maart 2019 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haha daar doet ie het niet voor hoor, hij vind het ook leuk om te doen
Wielrennen mwa, voetbal mwa.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wielrennen was beter ja![]()
Ik kan er wel echt aan wennen dat zoonlief kookt, ruikt zo lekker nu![]()
(rijst, kip, chicken tonight)
Geen van beide gezienquote:Op zondag 17 maart 2019 20:20 schreef quickstepster het volgende:
Haai liefjes! Hoe was de F1 en de voetbal?
Heerlijk!!quote:Op zondag 17 maart 2019 20:48 schreef quickstepster het volgende:
Yes!geknuffeld, vakantie gepland, weer helemaal fijn!
1x in de maand klef is toch ook wel genoegquote:Op zondag 17 maart 2019 23:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat wilde je toch ook.....dat niet meekrijgen?
quote:Op zondag 17 maart 2019 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1x in de maand klef is toch ook wel genoeg
Zoveel als het maar kanquote:
Beterschap’quote:Op maandag 18 maart 2019 09:12 schreef Sarabi het volgende:
Nee is ook nog ziek thuis vandaag.
Lekker stelletje zijn we
Nee dat was gisteren al. Nu stuiterde ik gewoon door mn slaapmedicatie heen helaasquote:Op maandag 18 maart 2019 06:07 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen Hestia, jij was er vroeg bij! Voor formule 1?
Hier ookquote:Op maandag 18 maart 2019 10:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Psssst liefjes........het zonnetje schijnt!
Dat is fijn!quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef Sarabi het volgende:
Nog even in slaap gevallen voel me nu wel weer iets beter
Oh zo dichtbij.......het ziet er zo heftig uit bij het nieuws allemaal.......quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef quickstepster het volgende:
Jemig, mogelijk dus een aanslag in de tram. Op 10km afstand van mijn werk
Nee lijkt me niet verstandig.......quote:Op maandag 18 maart 2019 13:02 schreef quickstepster het volgende:
Ja, de school hier vlakbij zit in lockdown. Wij officieel niet, maar ik ga maar even niet buiten spelen...
Ja snap ikquote:Op maandag 18 maart 2019 13:02 schreef quickstepster het volgende:
Ja, de school hier vlakbij zit in lockdown. Wij officieel niet, maar ik ga maar even niet buiten spelen...
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:21 schreef quickstepster het volgende:
Nee, je kan niet snel genoeg weghobbelen nu!![]()
Bizar, ik hoor nog steeds sirenes langskomen.
nog niet juist......quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef quickstepster het volgende:
Geloof dat ze die inderdaad nu zoveel mogelijk laten ophalen door ouders.
oh ook niet handig nee......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:21 schreef quickstepster het volgende:
Ze spreken elkaar lekker tegen. Collega's krijgen verzoeken van scholen om ze op te halen, de politie zegt niet doen.
Vind het toch wel spannend genoeg eigenlijk.......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
Ondertussen in Nederland.
[ afbeelding ]
Waarom? Er zijn dagelijks schietpartijen (niet dat dat normaal is natuurlijk)quote:Op maandag 18 maart 2019 14:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het toch wel spannend genoeg eigenlijk.......
Omdat het zo onduidelijk blijft allemaal......en alles op slot moet blijkbaar......zoals net al gezegd: je zal je kind maar niet van school mogen halen......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn dagelijks schietpartijen (niet dat dat normaal is natuurlijk)
Als het iets met en terroristisch motief is dan willen ze juist paniek en angst zaaien.
Ja dat wel......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
Het slaat ook nergens op, maargoed beter dit dan achteraf erachter komen dat er wel meer aan de hand is.
Het nieuws geeft ook nog niet echt duidelijkheid......quote:Op maandag 18 maart 2019 14:56 schreef quickstepster het volgende:
Kwestie van wachten tot het verhaal compleet is. Tot die tijd volg ik het nieuws nietecht, zoveel speculatie
Ik ben ook heel benieuwd of en wanneer ik naar huis kan. Gezien het OV stil is gelegd...
Nee, is allemaal speculeren nuquote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het nieuws geeft ook nog niet echt duidelijkheid......
Eerwraak met drie doden en negen gewonden.....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
Lijkt op eerwraak/iets uit de relationele sfeer.
Volgens een ooggetuige was het gericht op een vrouw, omstanders probeerden die te helpen en toen richtte de dader zich ook op hen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uw-hielpen~abd214eb/
Dat hoop ik ook, vind dit maar vreselijkquote:Op maandag 18 maart 2019 15:17 schreef quickstepster het volgende:
Vreselijk. Linksom of rechtsom. Ik hoop dat ze hem snel vinden.
Verwarrend wel....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
In zulke situaties vind ik het altijd typisch dat nieuws sneller online bekend is dan de 'officiële' instanties.
Hele grote korrelquote:Op maandag 18 maart 2019 15:51 schreef quickstepster het volgende:
Online is niet altijd alles gecheckt. Iedereen kan nu alles roepen en vervolgens met elkaar delen. Grote korrel zout is wel nodig.
Verschrikkelijk die verslaggever dat er een lijkwagen is, maar dat hij dat helaas niet kan laten zien........walgelijk gewoon.......quote:Op maandag 18 maart 2019 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan ook bij andere bronnen?
NOS is al jaren enorm gepolariseerd en totaal niet objectief.
Alles moet je kritisch bekijken. Maar dat kan je toch niet serieus met bijvoorbeeld Twitter vergelijken? Waar elke gek, alles kan roepen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan ook bij andere bronnen?
NOS is al jaren enorm gepolariseerd en totaal niet objectief.
Kritisch bekijken is altijd goed maar op de officiële bronnen roepen ze meteen dat het een aanslag is. (wat wellicht niet eens klopt)quote:Op maandag 18 maart 2019 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alles moet je kritisch bekijken. Maar dat kan je toch niet serieus met bijvoorbeeld Twitter vergelijken? Waar elke gek, alles kan roepen.
En wat is dan het verschil met een terroristische aanslag?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Een religieuze reden of gericht doel om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. (Bijvoorbeeld Nice of in de Bataclan.)
Oh dat zal gerust.
Nee vind ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef Sarabi het volgende:
Hoeft niets met religie te maken te hebben. Als hier een witwasser op straat wordt dood geschoten is dat ook gewoon een aanslag.
Geen verschil, sowieso is er als je aanslag zegt al die associatie.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil met een terroristische aanslag?
Er is natuurlijk wel een verschil, al schuif jij het op een hoop.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
[..]
Geen verschil, sowieso is er als je aanslag zegt al die associatie.
Valt wel mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil, al schuif jij het op een hoop.
We wonen gelukkig niet in Amerikaquote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef pitebuell85 het volgende:
Nog even en we lopen allemaal met een wapen over straat
Niet in jouw definitie, nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik vind de manier hoe hiermee omgegaan word overdreven ondanks dat ik het begrijp, want ze willen geen risico nemen daarin. Maar een aanslag is het gewoon niet.
Ieder zijn/haar eigen mening hierover lijkt me.......quote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet in jouw definitie, nee.
En ik vind dat zo ‘beste stuurlui’ om vanachter je computerscherm een beetje te verkondigen dat je het overdreven vindt hoe hier mee omgegaan wordt. Lekker makkelijk.
Dus ik ben hier ook wel weer snel klaar.
Ja, dat kan echt niet hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 16:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ieder zijn/haar eigen mening hierover lijkt me.......
Fijn dat je aan het genieten bent Yasmin!quote:Op maandag 18 maart 2019 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Sarabi:
Super chill:D Vandaag wel regen en wat stroomstoringen maar tot nu toe bevalt het nog steeds![]()
De quote functie werkt niet.
Vandaar dat het hier droog is, je hebt het meegenomen daarnaartoequote:Op maandag 18 maart 2019 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Sarabi:
Super chill:D Vandaag wel regen en wat stroomstoringen maar tot nu toe bevalt het nog steeds![]()
De quote functie werkt niet.
Succes QS!quote:Op maandag 18 maart 2019 18:16 schreef quickstepster het volgende:
Geniet ervan Yasmin!
Inmiddels is er weer mondjesmaat wat vervoer. Moet een eindje omreizen, maar kom wel thuis
Van vergeldingacties op NZ tot 4chan tot pepe.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:34 schreef quickstepster het volgende:
Oh vertel? Ik ben inmiddels op de helft van de reis. Rond kwart over 8 thuis zoals het nu gaat.
Knuffel voor jou!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef quickstepster het volgende:
Thuis!![]()
Nu met een borrel en de katten op de bank. Ben opperdepop.
Lang onderweg geweest?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef quickstepster het volgende:
Thuis!![]()
Nu met een borrel en de katten op de bank. Ben opperdepop.
Uur of twee? Valt nog mee, normaal 70 minuten.quote:
Ach. Hoe vaak gebeurt zoiets? Heb niks te klagen. Normaal gaat het vlot. En ik kon nog gewoon naar huis met wat haken en ogen. Dit zijn dagen waarop ik me besef dat ik 0 reden tot klagen heb.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel behoorlijke afstand QS.....en dan nu ook nog om het weekend....
Maar je schreef toch dat je sowieso 70 minuten onderweg bent? Vind ik een behoorlijke afstandquote:Op maandag 18 maart 2019 21:20 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ach. Hoe vaak gebeurt zoiets? Heb niks te klagen. Normaal gaat het vlot. En ik kon nog gewoon naar huis met wat haken en ogen. Dit zijn dagen waarop ik me besef dat ik 0 reden tot klagen heb.
Ja klopt. Maar daar heb ik bewust voor gekozen natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2019 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar je schreef toch dat je sowieso 70 minuten onderweg bent? Vind ik een behoorlijke afstand
Ja dat is wel fijn dat dat kan gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar daar heb ik bewust voor gekozen natuurlijkdaarom werk ik ook 1-2 dagen in de week thuis ter compensatie
Praten is altijd goed Restyler!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:04 schreef Restyler het volgende:
Na bijna een half jaar moet ik toch zeggen dat er wel wat kleine irritaties beginnen te ontstaan bij mij. Binnenkort maar eens even praten denk ik, is het vast zo weer koek en ei.
Nou dat is nog best flink wat extra, maar wel lekker dat je extra kon blijven om dat zo af te vangenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Uur of twee? Valt nog mee, normaal 70 minuten.
Maar ook bijna 2 uur langer doorgewerkt omdat het OV niet reed. Dus alles bij elkaar...
Ze mag niet meer shoppen?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:04 schreef Restyler het volgende:
Na bijna een half jaar moet ik toch zeggen dat er wel wat kleine irritaties beginnen te ontstaan bij mij. Binnenkort maar eens even praten denk ik, is het vast zo weer koek en ei.
Haha, kon ik haar maar zo ver krijgen.quote:
Precies jaquote:Op maandag 18 maart 2019 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Praten is altijd goed Restyler!
Gewoon zoquote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef Restyler het volgende:
[..]
Haha, kon ik haar maar zo ver krijgen.
[..]
Precies ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ook af en toe gebeuren, mijn drukte komt vanmiddag pas weerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Iedereen hard aan het werk denk ik....
Af en toe dan hèquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Moet ook af en toe gebeuren, mijn drukte komt vanmiddag pas weer
Dat kan helemaal niet want hij komt morgen hier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:42 schreef Sarabi het volgende:
Hij is er
Had alleen gehoopt dat 2 pakketjes tegelijker tijd zouden komen, nu komt de andere morgen denk ik.
Zo keek ik toen die naar m'n buren ging laatst.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die kijkt beteuterd.......
Ahw........ohja dat verdwaalde pakje omdat jij je eigen huisnummer vergeten wasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want hij komt morgen hier.
[..]
Zo keek ik toen die naar m'n buren ging laatst.
Ah wat lekker, ga je nog weg?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:15 schreef quickstepster het volgende:
Hahahanog maar twee weken aftellen tot mijn vakantie
zin innnn!
Ah super gaaf!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja! 5 dagen naar Londenfeestje
Leuk! Londen is zo gaaf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:16 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja! 5 dagen naar Londenfeestje
Daar ga ik van uit jaquote:
Niets mis met de toeristische routequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:31 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Daar ga ik van uit jagaan ook heel cliché naar West End en musea enzo. Heerlijk toeristje spelen
Welke?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:01 schreef quickstepster het volgende:
En op mijn verjaardag naar een musical als cadeautje van lieftopvent!!!
Dat ga ik alleen nooit kunnen evenaren
Daar gaat het ook om. Een musical op West End is een van mijn bucketlist itemsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
Het gaat niet op hoe groot iets is maar de gedachte erachter.
Wij gaan ook naar Lion Kingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Welke?supercadeau
Ik heb daar Lion King gezien, is echt een ervaring.
Het theater alleen al is zo mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:20 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om. Een musical op West End is een van mijn bucketlist items
[..]
Wij gaan ook naar Lion King
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het theater alleen al is zo mooiEn bij het begin kreeg ik echt een brok in mijn keel
Sowieso iets een vrouwen- of mannending noemen.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:51 schreef quickstepster het volgende:
Geen vrouwending. West End is net als Broadway gewoon een beleving die veel mensen willen meemaken
Same. Waarom zou je gender bepalen wat je leuk vind? Flauwekulquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso iets een vrouwen- of mannending noemen.....
Snap dat nooit zo.
Nee?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mannelijke architecten er zijn?
Hee niet hatenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Same. Waarom zou je gender bepalen wat je leuk vind? Flauwekul
We zijn beide ook enthousiast over bier. Da's dus ook een vrouwendingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
Hee niet haten
Was gewoon benieuwd omdat jullie beide zo enthousiast waren
Ja typisch vrouwendingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:07 schreef quickstepster het volgende:
[..]
We zijn beide ook enthousiast over bier. Da's dus ook een vrouwending![]()
Ah nog even volhoudenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was een gesprek van amper vijf minuten met de bedrijfsarts en (met deze week meegerekend) nog drie weken thuiszitten.........
Heb alleen kort uitgelegd wat er gebeurd is en toen zei hij.....dat duurt nog wel een paar weken......tot zover het gesprekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah nog even volhouden
Wel een fijn gesprek verder?
Wel inmiddels al wat mobieler?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb alleen kort uitgelegd wat er gebeurd is en toen zei hij.....dat duurt nog wel een paar weken......tot zover het gesprek
Helemaal zelf met de bus en stukje lopen onderweg geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie mogen het bier hebben hoor, drink het toch niet
[..]
Wel inmiddels al wat mobieler?
Die man was gewoon niet op de hoogte gebracht van de situatie........quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef quickstepster het volgende:
En daarvoor moest je langskomen?Klinkt alsof een telefoontje genoeg was...
Weet je zeker dat je wel een man bent?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie mogen het bier hebben hoor, drink het toch niet
[..]
Hmm beetje frustrerend danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die man was gewoon niet op de hoogte gebracht van de situatie........
Ja behoorlijk.........van de andere kant heb ik nu sinds zeven weken weer een spannend uitje gehadquote:
Dat is wel positief danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Helemaal zelf met de bus en stukje lopen onderweg geweest
Vanmorgen nog wel jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel een man bent?
Het begin is erquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja behoorlijk.........van de andere kant heb ik nu sinds zeven weken weer een spannend uitje gehad
De Efteling is altijd goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies......op naar de efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |