Een volwassene die maar al te graag zijn slaapkamer en bed deelt met kinderen, zegt niets over die betreffende volwassene?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook al is dat niet normaal; het zegt niets. Helemaal niets.
Niet met betrekking tot de beschuldiging.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Een volwassene die maar al te graag zijn slaapkamer en bed deelt met kinderen, zegt niets over die betreffende volwassene?
Ellende begon voor die jongens toen een volwassen man van 30+ het normaal vindt om met kinderen te slapen en misbruiken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De ellende voor MJ is begonnen bij de aanklacht uit '93 en het afkopen van de civiele zaak daarvan.
Sindsdien hangt het pedo aura aan hem.
Dat zie ik hier ook vaak terugkomen als een soort van opperbewijs / uitgangspunt.
Stukje uitleg:
Net als in Nederland heb je in de VS civiele zaken en strafrechtelijke zaken. Civiele zaken zijn tussen 2 partijen. Strafrechtelijke zaken tussen 1 partij en de staat. In de VS zijn dat Civil Cases en Criminal Cases.
Een civil case kun je onderling oplossen met bijv. een afkoopsom.
Een criminal case kun je niet afkopen.
De verzekeringsmaatschappij van Jackson heeft besloten de civiele zaak af te kopen. Tegen de wens van MJ in.
Scott Ross, onderdeel van MJ's defense in 2005: (filmpje in de tweet)twitter:whisperwatch twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 07:18:29Yall. *sigh* Further confirmation that it was #michaeljackson's insurance co. who paid the #1993settlement. And more info for ppl who wrongly claim the 93 accuser's description of Jackson's genitalia matched. 😐#laws #ScottRoss #leavingneverland #afterneverland @:TODAYshow @:oprah https://t.co/j8e6jAfiRJ reageer retweet
Maar het onderzoek voor de criminal case is gewoon doorgegaan. En in de settlement is niet afgesproken dat de aanklager van toen, Jordi Chandler, niet daarin zou mogen getuigen. Alleen, dat wilde hij niet. En, bij gebrek aan enig ander bewijs, is het nooit tot een criminal case gekomen.twitter:whisperwatch twitterde op maandag 04-03-2019 om 21:52:45It's true?! Insurance paid 93 settlement. I didnt pay any attn.😑Memo in Support of Objection To Subpoena for Settlement Documents:"The insurance carrier negotiated and paid the settlement, over the protests of Mr. Jackson and his personal legal counsel"👀#leavingneverland@:cnn https://t.co/OAUZ0XpQ4X[ afbeelding ] reageer retweet
Oh ja, de omschrijving die de jongen gaf over Jacksons penis, die klopte niet.
Er is geen bewijs voor misbruik, er zijn enkel verklaringen van kinderen die hevig onder invloed zijn (letterlijk zelfs, vader drogeerde zijn kind om een verklaring los te krijgen die hem paste) of volwassenen die geld willen zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:07 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ellende begon voor die jongens toen een volwassen man van 30+ het normaal vindt om met kinderen te slapen en misbruiken.
Hoezo niet mbt de beschuldiging?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet met betrekking tot de beschuldiging.
Het zegt heel veel over de volwassene verder, waar een psycholoog naar zou kunnen kijken, die dan 1 van de 100 verklaringen kan geven waar dat gedrag vandaan zou kunnen komen.
Zijn hele leven is een bewijs van zijn pedo praktijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er is geen bewijs voor misbruik, er zijn enkel verklaringen van kinderen die hevig onder invloed zijn (letterlijk zelfs, vader drogeerde zijn kind om een verklaring los te krijgen die hem paste) of volwassenen die geld willen zien.
Had dat gezegd tegen de openbaar aanklagers.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:21 schreef loni55 het volgende:
[..]
Zijn hele leven is een bewijs van zijn pedo praktijken.
Dus als volwassene je bed delen met een kind is kindermisbruik? Serieus?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:14 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoezo niet mbt de beschuldiging?
De beschuldiging is kindermisbruik.
En hij vindt het leuk als volwassene om zijn slaapkamer en bed te delen met kinderen.
Dat zegt wel iets lijkt me.
Welke conclusie een psycholoog hieruit zou trekken is maar de vraag.
Volkomen onzin.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:21 schreef loni55 het volgende:
[..]
Zijn hele leven is een bewijs van zijn pedo praktijken.
Hint: Het "park" heet Neverland. Het tongzoenen verzin je er even bij (wie heeft hier nou de zieke geest?) en er waren geen naakte jongetjes beelden, enkel met een ontbloot bovenlijf, wat weer terug te herleiden is naar de lost boys van Peter Pan (Neverland).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:41 schreef quirina het volgende:
Hij had ook wel creepy dingen op neverland.
Kijk die deurklopper eens met twee tongzoenende jongetjes. En die naakte jongetjesbeelden.
http://www.gosocial.co/17(...)ons-neverland-ranch/
Zou jij je kind laten slapen bij een volwassen kerel die je eigenlijk niet kent?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus als volwassene je bed delen met een kind is kindermisbruik? Serieus?
Dat is niet het geval geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Zou jij je kind laten slapen bij een volwassen kerel die je eigenlijk niet kent?
Ik heb het over een volwassene die regelmatig logeerpartijtjes hield met ‘vreemde’ kinderen. Ja dat vind ik niet normaal, je zegt net zelf dat het niet normaal is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus als volwassene je bed delen met een kind is kindermisbruik? Serieus?
Met vreemde kinderen is het niet normaal, raar. Maar zo was het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:54 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik heb het over een volwassene die regelmatig logeerpartijtjes hield met ‘vreemde’ kinderen. Ja dat vind ik niet normaal, je zegt net zelf dat het niet normaal is.
En het feit dat hij regelmatig die kinderlogeerpartijen hield, staat direct in verband met de beschuldiging van kindermisbruik.
Ik wil je op de man af iets vragen, deze vraag tevens aan Scrummie, Brave Sir Robin en andere MJ fans hier aanwezig.quote:
Ik ben geen fan en doe niet aan heldenverering. Kan er dus geen antwoord op geven.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ik wil je op de man af iets vragen, deze vraag tevens aan Scrummie, Brave Sir Robin en andere MJ fans hier aanwezig.
Zou je nog steeds fan zijn, in vervoering raken van zijn muziek en van hem kunnen houden indien zou worden aangetoond dat hij daadwerkelijk degenen die hem daarvan beschuldigd hebben misbruikt heeft?
Je bent geen fan, maar houdt wel van hem als persoon?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:44 schreef Jippo het volgende:
Ik ben geen fan en doe niet aan heldenverering. Kan er dus geen antwoord op geven.
Nee, ik hou niet van mensen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:50 schreef Za het volgende:
[..]
Je bent geen fan, maar houdt wel van hem als persoon?
Hij laat je niet koud heb ik de indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |