Is dat een eufemismequote:
De BMC natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2019 17:58 schreef Najieto het volgende:
Keuze stress:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn ook goedkopere versies.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:30 schreef the_critic het volgende:
Leuk prijsje ook... Koop ik liever 4x een Sensa voor...
Ja, niet normaal.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:13 schreef RicoVV het volgende:
Wieger van der Wier was eerste met 48,1 km/h gemiddeld. Maar Wieger fietst dan ook geen trainingsrondjes onder de 40 gemiddeld :-)
Sensa is prima, toch? Misschien niet de grote naam, maar wel gewoon goed en degelijk spul.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:42 schreef Z het volgende:
Kan je niet beter wat meer geld in een frame stoppen dan je te verliezen in Di2?
Niet standaard. Wel korting bij kingpolis. Ook dekking bij criteriums van knwu.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:11 schreef the_critic het volgende:
Heb je bij knwu nu wel of niet standaard een fietsverzekering? Ik dacht van wel, maar als ik Google, zie ik dat je die via hen moet afsluiten..
Lijkt mij dat je voor een budget van 5k en een goed frame en di2 kan krijgen?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:42 schreef Z het volgende:
Kan je niet beter wat meer geld in een frame stoppen dan je te verliezen in Di2?
Dat is wel een gezellig budget ja!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:27 schreef Najieto het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je voor een budget van 5k en een goed frame en di2 kan krijgen?
Dit is ook een heel mooi frame
[ afbeelding ]
Heb deze in het echt gezien, wat een strakke bak is dat. Daar zou ik di2 wel voor laten varen. Dan past die ook in het budget. Maar het frame was volgens de berijder knetter hard.
Vast. Ik vind het gewoon geen mooi merk.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sensa is prima, toch? Misschien niet de grote naam, maar wel gewoon goed en degelijk spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |