Noa Lang lijkt me wel een etter.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle Ajacieden zijn lieve jongens natuurlijk. Zelfs diegene die er niets van kunnen.
Heeft een vervelend snuitje, die jongen. Net als Donyell Malen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noa Lang lijkt me wel een etter.
Rare jongen als je Freek Jansen over hem hoort pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de Wit is ook een lul. Een echte winnaar!! Maar dat kan ook aan mijn persoonlijkheid liggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam vroeger al met zijn Ajaxshirtje naar de training bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rare jongen als je Freek Jansen over hem hoort praten
Dani de Wit wordt over twintig jaar trainer bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En de Wit is ook een lul. Een echte winnaar!! Maar dat kan ook aan mijn persoonlijkheid liggen.
Heitingaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dani de Wit wordt over twintig jaar trainer bij Feyenoord.
Komt iemand binnen zeg, goede genade.
Die had ook weer De Boer-achtige teksten na die pot afgelopen week.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heitingaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dani de Wit wordt gevalletje Everton, Middlesbrough, HSV, Brøndby, Al-Ahli.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dani de Wit wordt over twintig jaar trainer bij Feyenoord.
Komt iemand binnen zeg, goede genade.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had ook weer De Boer-achtige teksten na die pot afgelopen week.
Ik hang mezelf echt op als Heitinga trainer wordt van Ajax 1.
Zeg dit nou niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hang mezelf echt op als Heitinga trainer wordt van Ajax 1.
Ik ga zo slapen dus schiet opquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:42 schreef O_o_ het volgende:
Ik had voor jou nog een nummertje, @:El-Stinho, maar ik weet niet of je er al aan toe bent.
Wacht ff.
Ik zat meer te denken aan een gevalletje Excelsior, Lokeren, Braunschweig, Osnabrück, Ludogorets, Al-Yamadraindazandbakquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dani de Wit wordt gevalletje Everton, Middlesbrough, HSV, Brøndby, Al-Ahli.
Yenisej Krasnoyarskquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een gevalletje Excelsior, Lokeren, Braunschweig, Osnabrück, Ludogorets, Al-Yamadraindazandbak
Hé, leuk. Kan Drizzt met 'm spelen in dat spel.quote:
Zouden er mensen naar luisteren?quote:
Hij heeft laatst wel gewonnen van Hoffenheim hè, moet je niet onderschatten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hé, leuk. Kan Drizzt met 'm spelen in dat spel.
Hopelijk niet in de auto, dan rij je zo de vangrail in.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 03:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso
Ook op de radio bij Slam is hij een baas
Mooiquote:Op zaterdag 16 maart 2019 03:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeeyDat is een tijdje geleden. Ja gaat wel goed en daar?
Kom nog eens weer langs hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 03:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er zo ook weer eens vandoor. Was wel weer ff grappig hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |