Vergeleken met jou zeker ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
En dat is ook allebei pas morgenavond
[..]
Alsnog vroeg zat
Ik heb het toch gelezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:50 schreef El-Stinho het volgende:
Zou me verbazen als de titel nog spannend wordt. In Spanje gaat het vooral om de Europese plekken (vanaf p4) en de degradatieplekken. Stomme is alleen dat veel van de ploegen die nog meedoen om Europese Tickets dodelijk saai zijn om naar te kijken. Het verhaal Getafe op p4 is waanzinnig maar je kan beter naar groeiend gras kijken dan ze zien voetballen, geldt ook voor Alavés en ga zo maar door.
Maar degradatie is nog lang niet beslist; al kan Villarreal morgen een goede zaak doen tegen Vallecano.
[ afbeelding ]
DIT BOEIT EIGENLIJK NIEMAND MAAR TOCH
Ik sta keurig op tijd op (voor een werkloze)quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeleken met jou zeker ja.
Maar eerst mogen we na morgen de zinnen verzetten met INTERLANDVOETBAL.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het toch gelezen.
[..]
Ik sta keurig op tijd op (voor een werkloze)
Vind ik niet eens zo erg.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar eerst mogen we na morgen de zinnen verzetten met INTERLANDVOETBAL.
Ik ook niet, hoor. Volgende week toch jarig en er is genoeg ander kijkgenot.quote:
De lekkere sportweekendjes beginnen eindelijk weer te komen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor. Volgende week toch jarig en er is genoeg ander kijkgenot.
En de belangen nemen weer toe. Rond de winterperiode voelt het toch wat meer plichtmatig.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:56 schreef Sked het volgende:
[..]
De lekkere sportweekendjes beginnen eindelijk weer te komen.
Ja lekker inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:56 schreef Sked het volgende:
[..]
De lekkere sportweekendjes beginnen eindelijk weer te komen.
De zondag wordt zo mogelijk nog erger.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:40 schreef I. het volgende:
Wat een matige zaterdag, gelukkig is het binnen warm en droog.
Daar heb je een vrouw voorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godgloeiende, de was komt zijknat uit de wasmachine. Zelfs na centrifugeren.
Dan ga ik staken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De zondag wordt zo mogelijk nog erger.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
omdat jullie dan ineens vervelende klusjes moeten gaan doen?
Dat zegt Haags altijd zelf over huishoudelijke takenquote:
Ja dat lees ik vaker inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zegt Haags altijd zelf over huishoudelijke taken
Ja terecht. Ik ben daar niet voor gemaakt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zegt Haags altijd zelf over huishoudelijke taken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |