Zelfsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetje treurig.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, juist dan kan ik lekker een boek lezen ofzo, heb ik anders het geduld niet zo voor. Of ik kijk een serie op mn laptop.
Nou nee... Station Dalen is echt sneu. Trein stopt er ook maar 1x per uur.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
ZelfsDalen
is minder desolaat.
Klopt ja. Vorige week miste ik dus net de bus daar en moest ik ee nuur wachten. Je hebt daar zon heel vieze diner waar ik zat, smerige steak gegeten met smerige saus voor 15 euro.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zuidplein is wel het station voor een connectie met zuidelijke plekken per bus daar he?
Nog nooit van gehoord, even googlenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
ZelfsDalen
is minder desolaat.
En er is echt niets anders daar?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt ja. Vorige week miste ik dus net de bus daar en moest ik ee nuur wachten. Je hebt daar zon heel vieze diner waar ik zat, smerige steak gegeten met smerige saus voor 15 euro.
Wil ik niet meer meemaken.
Jep dat restaurant! Erg hequote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, even googlen[..]
En er is echt niets anders daar?zit toch ook winkelcentrum in? is dat restaurant zeg maar beneden en dan rechts?
Ik viel vroeger ook vaak in de bus. Zeker in de zomer in de zon achter het raamquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:28 schreef skysherrif het volgende:
Ik kom ook meestal niet zo goed in slaap, maar in ee nbus ben ik zo vertrokken.
Toen ik nog op de middelbare zat (ook daarvoor moest ik een uur met de bus lol) ws het zelfs zoerg dat ik standaard in bus in slaap viel ook al wou ik niet.Fijn was dat in een vierzits.
van alles en nog wat markt?quote:
Meer groen en minder mensen. Ik noem het toch maar winst.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nee... Station Dalen is echt sneu. Trein stopt er ook maar 1x per uur.
Ja maar ik ben er al een paar jaar niet meer geweest. Wou wel keertje weer met mijn mama heen..quote:
Oei, veel blauwe plekken en gescheurde broeken toen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik viel vroeger ook vaak in de bus. Zeker in de zomer in de zon achter het raam[..]
van alles en nog wat markt?
Woon je hier ook in de buurt dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Meer groen en minder mensen. Ik noem het toch maar winst.
Dalen is het munstergeleen van Drenthe.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, even googlen[..]
En er is echt niets anders daar?zit toch ook winkelcentrum in? is dat restaurant zeg maar beneden en dan rechts?
Nee, ik woon 2,5 uur reizen er vandaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woon je hier ook in de buurt dan?
1x viel i kdus ook in slaap tegen het raam aan, was er een vrouw achter me dus die haar hand tussen het raam en mijn hoofd stak omdat mijn hoofd wss tegen het raam bonkte.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik viel vroeger ook vaak in de bus. Zeker in de zomer in de zon achter het raam[..]
van alles en nog wat markt?
Dat ziet er alleen al te dramatisch uit om te gaan etenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep dat restaurant! Erg he
Vgm was dat toen al gesloten, maar nu je het zegt, ik had daa reven moeten kijken voor de zekerheid
Aw. Dan dit jaar zelf gaan en genieten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er al een paar jaar niet meer geweest. Wou wel keertje weer met mijn mama heen..Die ging er nog ieder jaar heen.
in slaap!!! ik vergat een woord.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oei, veel blauwe plekken en gescheurde broeken toen?
kut dit moet ik ook al googlenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dalen is het munstergeleen van Drenthe.
ik wist niet dat je er wasquote:
Klinkt ook wel beetje liefquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1x viel i kdus ook in slaap tegen het raam aan, was er een vrouw achter me dus die haar hand tussen het raam en mijn hoofd stak omdat mijn hoofd wss tegen het raam bonkte.
Dat was echt heel raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |