Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ieieiieeiieei[..]
Is dat vanwege I. ? Die kunnen we ook een ban aannaaien hoor
Poehee dat is niet niks wat je mij nu vraagt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Maar je batst wel met zijn moeder?
Goed. F1 begint weer.quote:
Is het ook. In mijn geval wel iigquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt als een plek 300 km van mijn huis.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, I. blijft mijn mattie.
Het ligt naast renesse.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt als een plek 300 km van mijn huis.
Jaa ga je daarvoor vroeg opstaan?quote:
Ohquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was gewoon een beetje beledigd hoe je over mijn dorpscultuur sprak
Ook niet nuuquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Beetje ver fietsen en treinen rijden niet meer.
50 km niet? Jezus...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook niet nuu
Gaat sowieso geen trein naar mijn dorp in een straal van 50km
Wat dan wel? Uber? Bus? Metro? Tram?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook niet nuu
Gaat sowieso geen trein naar mijn dorp in een straal van 50km
Er gaat een bus vrijwel direct van Rotterdam Zuidplein naar mijn huis, doet er al met al 2 uur overquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat dan wel? Uber? Bus? Metro? Tram?
Wat een hel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er gaat een bus vrijwel direct van Rotterdam Zuidplein naar mijn huis, doet er al met al 2 uur over
Ik vind het wel meevallen, juist dan kan ik lekker een boek lezen ofzo, heb ik anders het geduld niet zo voor. Of ik kijk een serie op mn laptop.quote:
Zuidplein is wel het station voor een connectie met zuidelijke plekken per bus daar he?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er gaat een bus vrijwel direct van Rotterdam Zuidplein naar mijn huis, doet er al met al 2 uur over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |