Neuquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:19 schreef yosander het volgende:
[..]
golden campina?[..]
nicesamen met Gulpener toch wel het lekkerste pils uit Nederland
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Wanneer je je poes betraptCharmant ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wanneer je je poes betraptzou met 1 oog open slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer je je poes betraptIs de kat doof? want witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Beetje vodka en kahlua erin, ijsblokje. Hoppa, white russianquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb al wat bier op. Ff geen zin meer in.
Liever met mijn oren dicht, want deze houdt ervan om om 0400 met dr pootjes op de deur te petsen, om vervolgens roerloos voor de deuropening te blijven zitten als je hem open doet.quote:
Nee, wel idd slechthorend want wit. Ook altijd een lastige klus om haar zover te krijgen dr oortjes in te smeren in de zomer.quote:
Eckt feestbeest ben jijquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beetje vodka en kahlua erin, ijsblokje. Hoppa, white russian
pff kost moeite man, ik zit net lekker aan 't bierquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:22 schreef Goudenvis het volgende:
Ja Kwarkje nu je er toch bent. Je hebt Plompzakker een note gegeven voor een post van mij. Zou je die aan mij willen geven?
Ja verdomme zo haal ik PZ nooit in hequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
pff kost moeite man, ik zit net lekker aan 't bier
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:22 schreef Goudenvis het volgende:
Ja Kwarkje nu je er toch bent. Je hebt Plompzakker een note gegeven voor een post van mij. Zou je die aan mij willen geven?
donequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja verdomme zo haal ik PZ nooit in hegeef me dan in ieder geval even een note erbij
Heb als tiener (ik denk tiener? Misschien vroeg 20. Ik woonde iig in studentenhuisquote:
Hnnng doe dan je oren maar dichtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Liever met mijn oren dicht, want deze houdt ervan om om 0400 met dr pootjes op de deur te petsen, om vervolgens roerloos voor de deuropening te blijven zitten als je hem open doet.[..]
Nee, wel idd slechthorend want wit. Ook altijd een lastige klus om haar zover te krijgen dr oortjes in te smeren in de zomer.
Ahquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:22 schreef skysherrif het volgende:
Nee, wel idd slechthorend want wit. Ook altijd een lastige klus om haar zover te krijgen dr oortjes in te smeren in de zomer.
Groetjes thuis hequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Thanks, nou welterusten straks kuskus
Nicequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb als tiener (ik denk tiener? Misschien vroeg 20. Ik woonde iig in studentenhuis) een hele periode gehad waarin ik White Russian's helemaal de bom vond puur omdat ik de film The Big Lebowski tof vond
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent jong en onnozel en naja
weer zo'n millenialquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben wel te vroeg geboren hoor.The Cure
![]()
The cure komt naar pinkpop!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben wel te vroeg geboren hoor.The Cure
![]()
Ik ga naar Rock Werchter. Verdomme gewoon Tool & The Cure op dezelfde dagquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
The cure komt naar pinkpop!
Maar te weinig anders leuks dat ik er heen zou gaan.
it must have been love, but it is overrrr nowwwwquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je moet je muil houden vies vuil uit de baarmoeder geslingerd kuttekind
Altijd hetzelfde gejank over te laat geborenquote:
even kijken wat daar isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga naar Rock Werchter. Verdomme gewoon Tool & The Cure op dezelfde dag
Mijne ook gewoon songquote hoor jeetjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:28 schreef Flippiee het volgende:
it must have been love, but it is overrrr nowwww
Jammer idd wel dat Pinkpop-programma niet denderend is, dat is zo dichtbij dat ik als ouwe lul gewoon elke avond lekker naar huis kan gaanquote:
ja dusss???quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijne ook gewoon songquote hoor jeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |