Moet je nog niet slapen?quote:
oh shit oh shit wat flik je me nouquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt maar ik keek niet helemaal goed
Nachtbagger is guus til
Neejohquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nog niet slapen?[..]
oh shit oh shit wat flik je me nou
S04E03 ga ik zo kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op welke episode got zit je nu ama
Altijdquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je maar beetje om jezelf denkt.
oke...ga alweer nieuwe halenquote:
Daar is niets mis meequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hoihoi ik zet deze plaat op in de jukebox
goed zo, want ondanks dat het cafe is, serveren we nietquote:
lekker hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hoihoi ik zet deze plaat op in de jukebox
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
goed zo, want ondanks dat het cafe is, serveren we niet[..]
lekker hoor
Eens 👊quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vanillekwark heeft muzieksmaak en is derhalve een toffe user.
bier in de aanbieding altijd goed, hier alfaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb een Brand lentebokje meegenomen want die waren 2 voor de prijs van 1 bij de Plus
Fijn, ik drink melkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb een Brand lentebokje meegenomen want die waren 2 voor de prijs van 1 bij de Plus
Alfa, mijn thuiswedstrijd qua bierquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
bier in de aanbieding altijd goed, hier alfa
De motor van elkquote:
golden campinaquote:
nicequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alfa, mijn thuiswedstrijd qua bier[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben geboren ergens in de buurt van Gulpen en Schinnenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:19 schreef yosander het volgende:
[..]
golden campina?[..]
nicesamen met Gulpener toch wel het lekkerste pils uit Nederland
dan breng jij hetquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jamaar als je het heel lieft vraagt
Neuquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:19 schreef yosander het volgende:
[..]
golden campina?[..]
nicesamen met Gulpener toch wel het lekkerste pils uit Nederland
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Wanneer je je poes betraptCharmant ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wanneer je je poes betraptzou met 1 oog open slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer je je poes betraptIs de kat doof? want witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Beetje vodka en kahlua erin, ijsblokje. Hoppa, white russianquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb al wat bier op. Ff geen zin meer in.
Liever met mijn oren dicht, want deze houdt ervan om om 0400 met dr pootjes op de deur te petsen, om vervolgens roerloos voor de deuropening te blijven zitten als je hem open doet.quote:
Nee, wel idd slechthorend want wit. Ook altijd een lastige klus om haar zover te krijgen dr oortjes in te smeren in de zomer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |