1 keer gedaan, en toen vroegen de leraren zich af waar ik bleef.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Een ex van me fietst elke dag van Emmen naar Dalen en weer terug. Netjes hoor.
hehe zo ietsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:32 schreef skysherrif het volgende:
Veldslag spel is DTS maar dan met landen ipv punten, prove me wrong.
Als één specifieke user daar niet had gepost/meedeed, was het totaal niet vergelijkbaar. Nu moet ik je wel deels gelijk geven.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:32 schreef skysherrif het volgende:
Veldslag spel is DTS maar dan met landen ipv punten, prove me wrong.
Zaten ook echt alleen maar ongure types, voor mn gevoel. Je hebt ook een MC daar ergens vgm.quote:
Zou het nou een act zijn of...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
Als één specifieke user daar niet had gepost/meedeed, was het totaal niet vergelijkbaar. Nu moet ik je wel deels gelijk geven.
Wees blij dat ze geen natte vinger in je oor stak. :squote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zaten ook echt alleen maar ongure types, voor mn gevoel. Je hebt ook een MC daar ergens vgm.
Ja het was ergens heel lief, maar ook ergens heel awkward, omdat ze ook niets terug zei toen ik zei bb bbb bedankt (half nog in slaap). Daarna uit alle macht wakker gebleven de rest van de reis
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen natte vinger in je oor stak. :s
Kloptquote:
Het was ook niet mijn favoriete station om te wachten. Gelukkig altijd vrij goede connecties gehad dus viel het mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zaten ook echt alleen maar ongure types, voor mn gevoel. Je hebt ook een MC daar ergens vgm.
Ja het was ergens heel lief, maar ook ergens heel awkward, omdat ze ook niets terug zei toen ik zei bb bbb bedankt (half nog in slaap). Daarna uit alle macht wakker gebleven de rest van de reis
Ja ik ook, ik zou het te gek vinden om er iets van te zeggen denk ikquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou echt heel snel een ander plekje zoeken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zou het te gek vinden om er iets van te zeggen denk ik
quote:
Nee oprecht nog niet eens in verdieptquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:40 schreef skysherrif het volgende:
Weten we al wat we woensdag gaaan stemmen?
ergens anders zittenquote:
Ja, zo'n lokale Friese partij. Weet de naam even niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:40 schreef skysherrif het volgende:
Weten we al wat we woensdag gaaan stemmen?
Als ik nou een Ronaldo UI neem stem jij dan PvdA?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee oprecht nog niet eens in verdiept[..]
ergens anders zitten
Welke gek loopt er dan ook in een t-shirt naar buiten??quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:42 schreef I. het volgende:
Werd vanmiddag door een wildvreemde fietser nageroepen "HEB JE HET NIET KOUD?!" Toen ik even in t-shirt naar de supermarkt ging.
Toen ik "Nee hoor" terugriep, draaide hij zich direct om en fietste keihard door.
Was ook wel even een wtf-momentje.
Jenny D'arc Fangroep?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, zo'n lokale Friese partij. Weet de naam even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |