abonnement Unibet Coolblue
pi_185642902
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:07 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bijdrage van de avond

nickmon1112 twitterde op zaterdag 16-03-2019 om 02:02:43 In this video, someone confronts Chelsea Clinton. Their argument? That:Chelsea Clinton publicly criticizing Ilhan Omar's antisemitic arguments SOMEHOW EQUALS Chelsea Clinton inciting the New Zealand shooting https://t.co/H9F2lD1rI8 reageer retweet
Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen eigenlijk. Dat Chelsea nog in gesprek gaat met zulke mensen? Gewoon negeren lijkt het beste.
pi_185642908
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 01:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]

Sanitaire voorziening ook niet
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 01:59 schreef Hathor het volgende:
[..]

Niet? En hoe worden mensen dan opgeleid, of geholpen als ze ziek zijn? Het lijkt me geen overbodige luxe om een ziekenhuis te hebben waar ze je maag kunnen leegpompen als je bijvoorbeeld een foute falafel hebt gegeten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:06 schreef Hathor het volgende:
[..]

Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat een beetje flierefluitend door het leven gaan en daarnaast toegang hebben tot allerlei "luxe" zaken zoals voedsel, een dak boven je hoofd, en toegang tot medische hulp, geen realistisch plaatje is. Je zal toch echt geld moeten gaan verdienen, er is niemand die het je zomaar komt brengen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:02 schreef Moustachio het volgende:
Als dat zo is dan toont dat maar weer aan dat ze hier in ons Europa niet thuishoren. Ze dragen dus niks bij en trekken liever uitkering en shishaloungen de hele dag.
Falafel hebben ze daar niet. Opleidingen doe ze niet aan in Afrika, misschien in Zuid Afrika ofzo.

Ziek wordt je niet als je de hele dag op het strand zit. Waarom denk je dat Westerse landen de hoogste kanker percentage hebben ter wereld. Poepen kan je ook in het water. Dit is het simpele leven van de Marokkaan:



Lekker niks doen. Niemand weet wat een westerling is, waar Europa ligt en wat de Europeanen allemaal aan het uitspoken zijn.
pi_185642917
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:15 schreef p078 het volgende:
[..]

[..]

[..]

Falafel hebben ze daar niet. Opleidingen doe ze niet aan in Afrika, misschien in Zuid Afrika ofzo.

Ziek wordt je niet als je de hele dag op het strand zit. Waarom denk je dat Westerse landen de hoogste kanker percentage hebben ter wereld. Poepen kan je ook in het water. Dit is het simpele leven van de Marokkaan:

[ afbeelding ]

Lekker niks doen.
Nu weten we het wel. Je hebt niks aan Marokkanen.
pi_185642921
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 01:32 schreef _0O0O0_ het volgende:
De Westerse elite
De wat? 😂
pi_185643073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 01:52 schreef Hathor het volgende:
[..]

We sterven niet uit, we krimpen alleen in aantal en doen daarmee actief een duit in het klimaatzakje. Zouden ze in Afrika ook eens moeten doen inplaats van elkaar suf neuken en tegelijkertijd allerlei nieuwe ziektes de wereld in slingeren.
Dat bedoel ik dus. Je bent niet of verkeerd geinformeerd door de elite. Netals de rest van de Europeanen. Een volk met een gemiddelde van minder dan 2 kinderen per gezin kan zijn krimp niet meer omdraaien en zal op den duur uitsterven. Gewoon een feit en is van toepassing op bijna heel Europa.

Ik vind dat de term 'vergrijzing' op scholen vervangen moet worden door 'uitsterving van de inheemse bevolking'. Klinkt hard, maar wel waar. Het woord vergrijzing is verwarrend.

[ Bericht 2% gewijzigd door _0O0O0_ op 16-03-2019 02:51:51 ]
pi_185643097
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:17 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Nu weten we het wel. Je hebt niks aan Marokkanen.
Jij hebt wat aan personen zoals deze Nieuw Zeelander die net 40 mensen heeft vermoord. Hij wordt netjes begroet aan de deur en schiet daarna iedereen dood.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 02:52:20 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185643102
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:43 schreef _0O0O0_ het volgende:
[..]

Dat bedoel ik dus. Je bent niet of verkeerd geinformeerd door de elite. Netals de rest van de Europeanen. Een volk met een gemiddelde van minder dan 2 kinderen per gezin kan zijn krimp niet meer omdraaien en zal op den duur uitsterven. Gewoon een feit en is van toepassing op bijna heel Europa.
Ah ja, dit bedoel je dus. Ik dacht al, wat bedoelt deze user die ik nooit eerder gezien heb, maar dit is dat dus.

Het klopt soms dat de elite het volk informeert. Dat zie je bijvoorbeeld bij Fox News enzo, waar de eigenaar die miljardair is een flinke vinger in de pap heeft en propaganda het doel is.

Meestal is dat echter niet zo duidelijk te bespeuren. Hoe dan ook, ja, met minder dan 2 kinderen ad infinitum sterf je ooit uit, maar jezus zeg, dat is echt zo bizar ver weg... en bovendien heb je het over 1 volk, maar daar is natuurlijk geen sprake van, Italianen zijn geen Nederlanders cultureel gezien om maar wat te noemen.
pi_185643168
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]

Ah ja, dit bedoel je dus. Ik dacht al, wat bedoelt deze user die ik nooit eerder gezien heb, maar dit is dat dus.

Het klopt soms dat de elite het volk informeert. Dat zie je bijvoorbeeld bij Fox News enzo, waar de eigenaar die miljardair is een flinke vinger in de pap heeft en propaganda het doel is.

Meestal is dat echter niet zo duidelijk te bespeuren. Hoe dan ook, ja, met minder dan 2 kinderen ad infinitum sterf je ooit uit, maar jezus zeg, dat is echt zo bizar ver weg... en bovendien heb je het over 1 volk, maar daar is natuurlijk geen sprake van, Italianen zijn geen Nederlanders cultureel gezien om maar wat te noemen.
En de elite bepaalt ook wat je op school leert en niet leert.

En dan nog vind ik dat men geinformeerd moet worden. Ook al is het ver weg. Het heeft geen zin om te vechten voor cultuur en volksbehoud als de verdwijning een kwestie van tijd is. De dag dat het onder de 50% komt hoeft trouwens niet zo gek lang te duren. In de grote steden is de inheemse bevolking al onder de 50%. Italianen en Nederlanders delen wel degelijk dezelfde waarden. Europeanen zijn sowieso naar elkaar toegegroeid de laatste paar decennia. Natuurlijk zijn er verschillen in de details.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 03:12:17 #209
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185643220
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 03:06 schreef _0O0O0_ het volgende:
[..]

En de elite bepaalt ook wat je op school leert en niet leert.
Nou ja, dat zijn doorgaans volksvertegenwoordigers toch? Niet bepaald miljardairs ofzo.

quote:
En dan nog vind ik dat men geïnformeerd moet worden. Ook al is het ver weg. Het heeft geen zin om te vechten voor cultuur en volksbehoud als de verdwijning een kwestie van tijd is.
Ben jij nu verdomme ook al iemand die dit serieus neemt? https://en.wikipedia.org/wiki/White_genocide_conspiracy_theory

quote:
[De dag dat het onder de 50% komt hoeft trouwens niet zo gek lang te duren. In de grote steden is de inheemse bevolking al onder de 50%.
Mja, ik zie Nederlander zijn hoofdzakelijk als een cultureel ding, niet een raciaal ding. Jij niet?

quote:
Italianen en Nederlanders delen wel degelijk dezelfde waarden.
Twijfelachtig. Sowieso hebben we qua religie een volstrekt andere achtergrond, maar meer modern bezien hadden we nooit een Berlusconi gekozen bv. Nee, wij zijn echt wel meer van het sparen ondanks de katholieke onderkant.

quote:
Europeanen zijn sowieso naar elkaar toegegroeid de laatste paar decennia. Natuurlijk zijn er verschillen in de details.
Dit ben ik wel met je eens.
pi_185643307
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 03:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]

[quote]Nou ja, dat zijn doorgaans volksvertegenwoordigers toch? Niet bepaald miljardairs ofzo.[..]
Tja ze hoeven ook geen miljardairs te zijn...

quote:
Ben jij nu verdomme ook al iemand die dit serieus neemt? https://en.wikipedia.org/wiki/White_genocide_conspiracy_theory[..]
Nee maar de rechts extremisten wel. Dat is het probleem. Met alle gevolgen van dien...
Ik zie massa immigratie juist als een gevolg van de uitsterving. Niet als een oorzaak.

quote:
Mja, ik zie Nederlander zijn hoofdzakelijk als een cultureel ding, niet een raciaal ding. Jij niet?[..]
Het doet er niet toe hoe jij of ik het zien. De realiteit is dat er een tweedeling is in de maatschappij en er politieke partijen ontstaan als PVV, FvD, Denk en Bij1 die steeds populairder worden. En dat Nederlandse culturele onderdelen als zwarte piet onder druk staan. Zwarte piet heeft geen schijn van kans om voort te bestaan als er geen inheemse Nederlanders meer zijn.

quote:
Twijfelachtig. Sowieso hebben we qua religie een volstrekt andere achtergrond, maar meer modern bezien hadden we nooit een Berlusconi gekozen bv. Nee, wij zijn echt wel meer van het sparen ondanks de katholieke onderkant.[..]
Jawel er zijn wel verschillen tussen noord en zuid maar dat wordt ook steeds minder. Ze delen in ieder geval de Westerse waarden.

[ Bericht 2% gewijzigd door _0O0O0_ op 16-03-2019 03:32:27 ]
  zaterdag 16 maart 2019 @ 04:18:29 #211
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185643513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 03:26 schreef _0O0O0_ het volgende:
[..]

Tja ze hoeven ook geen miljardairs te zijn...[..]
Hoeft niet, maar het stemt niet heel gerust.

quote:
Nee maar de rechts extremisten wel. Dat is het probleem. Met alle gevolgen van dien...
Ik zie massa immigratie juist als een gevolg van de uitsterving. Niet als een oorzaak.
Er is geen massa immigratie.

quote:
Het doet er niet toe hoe jij of ik het zien. De realiteit is dat er een tweedeling is in de maatschappij en er politieke partijen ontstaan als PVV, FvD, Denk en Bij1 die steeds populairder worden. En dat Nederlandse culturele onderdelen als zwarte piet onder druk staan. Zwarte piet heeft geen schijn van kans om voort te bestaan als er geen inheemse Nederlanders meer zijn.
Zwarte Piet leeft vrolijk voort in Suriname in dat geval hoor, met een hoop zwarte medelanders. Ik snap niet zo goed wat voor punt je hier wil maken.

quote:
Jawel er zijn wel verschillen tussen noord en zuid maar dat wordt ook steeds minder. Ze delen in ieder geval de Westerse waarden.
Noordelijk is meer anti-corruptie, minder 10x wees-gegroetjes.
pi_185643623
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 04:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]

[quote]Hoeft niet, maar het stemt niet heel gerust.[..]
want?

quote:
Er is geen massa immigratie
jawel

massa-immigratie: massale immigratie waar grote hoeveelheden mensen een land binnenkomen

duizenden zijn grote hoeveelheden

quote:
Zwarte Piet leeft vrolijk voort in Suriname in dat geval hoor, met een hoop zwarte medelanders. Ik snap niet zo goed wat voor punt je hier wil maken.[..]
Onder blanke nederlanders in suriname wel. Op Surinaamse scholen zijn ze in ieder geval niet welkom. Het punt is dat het Nederlander zijn niet alleen cultureel is. Maar dat mag je vinden als je je daar goed bij voelt.

quote:
Noordelijk is meer anti-corruptie, minder 10x wees-gegroetjes.
De verschillen zijn niet relevant wat betreft het onderwerp.
pi_185644700
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:50 schreef p078 het volgende:
[..]

Jij hebt wat aan personen zoals deze Nieuw Zeelander die net 40 mensen heeft vermoord. Hij wordt netjes begroet aan de deur en schiet daarna iedereen dood.
Australiër hè? Laat het ze in NZ niet horen.
pi_185644861
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:50 schreef p078 het volgende:
[..]

Jij hebt wat aan personen zoals deze Nieuw Zeelander die net 40 mensen heeft vermoord. Hij wordt netjes begroet aan de deur en schiet daarna iedereen dood.
Maar stopte na afloop wel netjes voor het zebrapad, gaf keurig richting aan en toeterde niet.
pi_185644880
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]

Jaja zo begon de dader in het verhaal ook , je ziet wat er van hem is terechtgekomen
Nou, eigenlijk begon de dader als trol op een internetforum.
Hint.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 08:11:44 #216
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185645173
In de essentie komt het hier op neer.

Komt een geweldpleger tot zijn/haar daad op basis van overtuigingen die gecultiveerd worden door...

1. Een kleine minderheid van extremisten die breed maatschappelijk veroordeeld wordt.

2. De goedkeurig of iig niet expliciete afkeuring van een beschermende meerderheid.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_185645228
Filmpje gezien van die gast zijn bodycam...

Duidelijk goed voorbereid en hij wilde geen overlevenden.

Best ziek in zijn hoofd.. werd naar tijdens het kijken maar wilde het toch zien.
pi_185645273
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:11 schreef SpecialK het volgende:
In de essentie komt het hier op neer.

Komt een geweldpleger tot zijn/haar daad op basis van overtuigingen die gecultiveerd worden door...

1. Een kleine minderheid van extremisten die breed maatschappelijk veroordeeld wordt.

2. De goedkeurig of iig niet expliciete afkeuring van een beschermende meerderheid.
Dat kan allebei. Een lid van een uitgekotste minderheid wordt steeds extremer juist omdat de rest van de maatschappij hem uitkotst - en iemand die nooit een serieus tegengeluid hoort van mensen die hij respecteert zal ook gewoon door blijven gaan op de ingeslagen weg.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 08:29:42 #219
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_185645377
Het was een vreselijke daad. We zijn nu bij topic #6, meer zullen ongetwijfeld volgen.

Maar waar zou de teller staan wanneer een Australische moslim 40 mensen in een kerk van Christchurch om het leven gebracht zou hebben?
Ook hier vlaggen half-stok? Beveiliging voor kerken?
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_185645402
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:29 schreef MrRatio het volgende:
Het was een vreselijke daad. We zijn nu bij topic #6, meer zullen ongetwijfeld volgen.

Maar waar zou de teller staan wanneer een Australische moslim 40 mensen in een kerk van Christchurch om het leven gebracht zou hebben?
Ook hier vlaggen half-stok? Beveiliging voor kerken?
Ja, dat denk ik wel. Dat zou net zo nieuwswaardig zijn omdat het Nieuw-Zeeland is, waar dit soort dingen niet gebeuren (tot gisteren dan)
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 16 maart 2019 @ 08:35:38 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185645421
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:29 schreef MrRatio het volgende:
Het was een vreselijke daad. We zijn nu bij topic #6, meer zullen ongetwijfeld volgen.

Maar waar zou de teller staan wanneer een Australische moslim 40 mensen in een kerk van Christchurch om het leven gebracht zou hebben?
Ook hier vlaggen half-stok? Beveiliging voor kerken?

Wat als....
Wat als....

Daar hebben we niks aan. Ga ergens anders dit soort bullshit roepen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 16 maart 2019 @ 08:40:15 #222
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185645448
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:15 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Filmpje gezien van die gast zijn bodycam...

Duidelijk goed voorbereid en hij wilde geen overlevenden.

Best ziek in zijn hoofd.. werd naar tijdens het kijken maar wilde het toch zien.
Ik heb hem vannacht via whatsapp toegestuurd gekregen. (waarom sturen mensen die via whatsapp :') ). Ik vond het opzich niet heel schokkend, maar dat komt vooral omdat het lijkt op een schietspelletje.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 16 maart 2019 @ 08:40:50 #223
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_185645451
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_185645458
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Ik heb hem vannacht via whatsapp toegestuurd gekregen. (waarom sturen mensen die via whatsapp :') ). Ik vond het opzich niet heel schokkend, maar dat komt vooral omdat het lijkt op een schietspelletje.
:o

Dat viel mij ook op alsof hij aan het gamen was :o
pi_185645479
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 02:00 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Goed idee ja. Afrika en Azië. Lost het probleem zich vanzelf op over 100 jaar.
In azie neemt het aantal kinderen per gezin ook af.

Verder is het onzin dat de blanke soort uit zou sterven vanwege 2 kinderen gemiddeld.
Misschien over een xx duizend jaar ja.. want er zijn nog maar “900 miljoen” blanken, maar goed dat krijgen muslims niet geleerd want rijden blijkbaar liever in gestolen sport auto’s van diezelfde uitgestorven blanke, naar het strand.
pi_185645676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:29 schreef MrRatio het volgende:
Het was een vreselijke daad. We zijn nu bij topic #6, meer zullen ongetwijfeld volgen.

Maar waar zou de teller staan wanneer een Australische moslim 40 mensen in een kerk van Christchurch om het leven gebracht zou hebben?
Ook hier vlaggen half-stok? Beveiliging voor kerken?
Wat denk je? Christenen worden in sommige landen behoorlijk vaak te grazen genomen of beperkt in hun rechten maar daar hoor je nooit wat over. Alleen binnen het christelijke wereldje is dat bekend. De 3 wetten van Crough kende ik niet maar een user wees mij er gisteren op. Ik vond het verhelderend.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:16:45 #227
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185645682
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:29 schreef MrRatio het volgende:
Het was een vreselijke daad. We zijn nu bij topic #6, meer zullen ongetwijfeld volgen.

Maar waar zou de teller staan wanneer een Australische moslim 40 mensen in een kerk van Christchurch om het leven gebracht zou hebben?
Ook hier vlaggen half-stok? Beveiliging voor kerken?
Veel hoger. Men buitelt nu al overelkaar heen om moslims de schuls te geven waar ze het slachtoffer zijn, laat staan als ze de dader zijn.

Geloof me, ik heb al die topics gemod, bij aanslagen in Westerse landen met tientallen doden gaat het altijd hard en 6 topics in meer dan 24 uur is zelfs weinig Lees het maar terug.
Laffe huichelaar
pi_185645696
Nieuw-Zeelandse vlag geprojecteerd op Amsterdam Centraal Station na aanslagen

De gemeente projecteert vanavond de Nieuw-Zeelandse vlag op de voorkant van het Centraal Station. Dit uit solidariteit met de slachtoffers van de terroristische aanslagen in Christchurch.
Eerder vandaag werden de vlaggen van het gemeentehuis al halfstok gehangen, werd er een wake op de Dam gehouden en ging burgemeester Halsema langs moskee al-Kabir om steun te betuigen.




Eerder vandaag werden de vlaggen van het gemeentehuis al halfstok gehangen, werd er een wake op de Dam gehouden en ging burgemeester Halsema langs moskee al-Kabir om steun te betuigen.

'Wij zijn met u, wij zorgen voor u, er is politie op straat, er wordt extra opgelet. We denken aan u en we zijn solidair met u', sprak de burgemeester daar.

De projectie van de vlag op het station zal ook morgenavond nog te zien zijn.
https://www.at5.nl/artike(...)nieuw-zeelandse-vlag
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:19:27 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185645702
Hoewel, eerlijk is eerlijk, de conclusie dat dit topic langzamer gaat omdat de slachtoffers moslim zijn ipv de daders ook niet zo maar gemaakt kan worden.

Men is ook wel gewoon aanslagmoe, je wordt steeds een beetje meer immuun denk ik
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:21:18 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185645718
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nieuw-Zeelandse vlag geprojecteerd op Amsterdam Centraal Station na aanslagen

De gemeente projecteert vanavond de Nieuw-Zeelandse vlag op de voorkant van het Centraal Station. Dit uit solidariteit met de slachtoffers van de terroristische aanslagen in Christchurch.
Eerder vandaag werden de vlaggen van het gemeentehuis al halfstok gehangen, werd er een wake op de Dam gehouden en ging burgemeester Halsema langs moskee al-Kabir om steun te betuigen.


[ afbeelding ]

Eerder vandaag werden de vlaggen van het gemeentehuis al halfstok gehangen, werd er een wake op de Dam gehouden en ging burgemeester Halsema langs moskee al-Kabir om steun te betuigen.

'Wij zijn met u, wij zorgen voor u, er is politie op straat, er wordt extra opgelet. We denken aan u en we zijn solidair met u', sprak de burgemeester daar.

De projectie van de vlag op het station zal ook morgenavond nog te zien zijn.
https://www.at5.nl/artike(...)nieuw-zeelandse-vlag
Hier word ik dan wel altijd weer een beetje moe van, van die instanties die dan hijgerig vooraan staan om te laten zien hoe erg ze het wel niet vinden. Vorm van ramptoerisme imo

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 16-03-2019 09:27:07 ]
Laffe huichelaar
pi_185645720
Die extreem rechtse gekkies moeten gewoon kapoet gemaakt worden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185645722
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Veel hoger. Men buitelt nu al overelkaar heen om moslims de schuls te geven waar ze het slachtoffer zijn, laat staan als ze de dader zijn.

Geloof me, ik heb al die topics gemod, bij aanslagen in Westerse landen met tientallen doden gaat het altijd hard en 6 topics in meer dan 24 uur is zelfs weinig Lees het maar terug.
Oh wacht ik las het verkeerd. Nou ja het is niet vreemd vind ik. Moslims staan verder van ons af dan westerse mensen dus dan doet het je minder. Op social media zie je de moslims over elkaar heen buitelen van afschuw over deze aanslagen. Dat zal met de aanslagen door IS wel minder zijn geweest. Gewoon menselijk gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pleun2011 op 16-03-2019 09:23:02 (Foutje) ]
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:24:05 #233
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_185645740
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:29 schreef MrRatio het volgende:
Het was een vreselijke daad. We zijn nu bij topic #6, meer zullen ongetwijfeld volgen.

Maar waar zou de teller staan wanneer een Australische moslim 40 mensen in een kerk van Christchurch om het leven gebracht zou hebben?
Ook hier vlaggen half-stok? Beveiliging voor kerken?
Het viel me een paar dagen geleden al op. In dit topic was geen moslim te bekennen:

NWS / Man stak om zich heen naar ‘vieze ongelovigen’ in azc

En in dit topic zijn ze er opeens wel om het te veroordelen of om het slachtoffer uit te hangen ;(
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:24:54 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_185645750
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Wat als....
Wat als....

Daar hebben we niks aan. Ga ergens anders dit soort bullshit roepen.
Hij heeft wel een punt natuurlijk, maar we gewoon zeggen dat elke aanslag erg is hoe dan ook. Maar idd niet als Denk zijnde bijvoorbeeld nu een heel circus optuigen en normaal hoor je ze niet echt.

Dit soort aanslagen zullen er altijd blijven en daar doe je niets aan helaas.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:25:42 #235
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185645758
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]

Oh wacht ik las het verkeerd. Nou ja het is niet vreemd vind ik. Moslims staan verder van ons af dan westerse mensen dus dan doet het je minder. Op social media zie je de moslims over elkaar heen buitelen van afschuw over deze aanslagen. Dat zal met de aanslagen door IS wel minder zijn geweest. Gewoon menselijk gedrag.
Nou ja daar ben ik het dus niet noodzakelijkerwijs mee eens. Moslims grijpt dit extra aan omdst dit een directe aanval op hen is. Geloof wat jij gelooft en we maken je dood. Daar zou ik ook van schrikken.

Maar dit staat niet verder van mij af dan wanneer ze cartoons afknallen die moslims belachelijk maken. Of onze vrijheid van meningsuiting wordt aanngevallen (Hebdo) of onze vrijheid van geloof is wmb hetzelfde.
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:25:46 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_185645759
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Hier word ik dan wel altijd weer een beetje moe van, van die instanties die dan hijgerig vooraan staan om te laten zien hoe erg ze het wel niet vinden. Vorm van ramptoerisme imo
Je moet en zal meeleven dat duwen ze gewoon door je strot naar binnen ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 16-03-2019 09:27:47 ]
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:30:14 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185645793
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:19 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel, eerlijk is eerlijk, de conclusie dat dit topic langzamer gaat omdat de slachtoffers moslim zijn ipv de daders ook niet zo maar gemaakt kan worden.

Men is ook wel gewoon aanslagmoe, je wordt steeds een beetje meer immuun denk ik
Ach welnee, als er morgen een aanslag door een mogelijke moslim op een westers doel is buitelt men weer over elkaar heen om vooral maar over de islam tekeer te gaan, en dan heeft men aan 6 topics in 28 uur niet genoeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185645847
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Nou ja daar ben ik het dus niet noodzakelijkerwijs mee eens. Moslims grijpt dit extra aan omdst dit een directe aanval op hen is. Geloof wat jij gelooft en we maken je dood. Daar zou ik ook van schrikken.

Maar dit staat niet verder van mij af dan wanneer ze cartoons afknallen die moslims belachelijk maken. Of onze vrijheid van meningsuiting wordt aanngevallen (Hebdo) of onze vrijheid van geloof is wmb hetzelfde.
Je bekijkt het erg rationeel vind ik. Als ik eerlijk ben..met mijn verstand vind ik ieder mensenleven evenveel waard dus het is erg wat er in NZ is gebeurd. Maar het doet mij verder helemaal niets. Dat eas met Bataclan wel anders.
pi_185645869
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]

Ach welnee, als er morgen een aanslag door een mogelijke moslim op een westers doel is buitelt men weer over elkaar heen om vooral maar over de islam tekeer te gaan, en dan heeft men aan 6 topics in 28 uur niet genoeg.
En hoe groot schat jij de kans in dat er een Israëlische vlag op Amsterdam CS geprojecteerd word als er weer eens een Palestijn zich opblaast in een bus in Jeruzalem?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185645885
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:19 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel, eerlijk is eerlijk, de conclusie dat dit topic langzamer gaat omdat de slachtoffers moslim zijn ipv de daders ook niet zo maar gemaakt kan worden.

Men is ook wel gewoon aanslagmoe, je wordt steeds een beetje meer immuun denk ik
Men is aanslag moe, ongeacht uit welke het hoek komt.

Wat deze aanslag anders maakt is dat de dader zijn daad live streamde. Dat maakt het nog net een beetje gruwelijker en realistischer.

Verder veel overeenkomsten met Breivik zoals het posten van een eigen Manifest. Dat maakt toch het deels een copycat-killer.

De zwarte kant van het internet waar dit soort Lone Wolfs vanachter hun scherm radicaliseren en uiteindelijk doordraaien. Dat kan een rechts-of linkse extremist zijn of een jihadist in de dop. De psychologie daarachter blijft eigenlijk hetzelfde.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 16 maart 2019 @ 09:43:08 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185645903
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Nou ja daar ben ik het dus niet noodzakelijkerwijs mee eens. Moslims grijpt dit extra aan omdst dit een directe aanval op hen is. Geloof wat jij gelooft en we maken je dood. Daar zou ik ook van schrikken.

Maar dit staat niet verder van mij af dan wanneer ze cartoons afknallen die moslims belachelijk maken. Of onze vrijheid van meningsuiting wordt aanngevallen (Hebdo) of onze vrijheid van geloof is wmb hetzelfde.
Is dat niet logisch bij deze aanslag op een moskee? Een moskee is een veilige plek voor deze mensen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185646134
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Is dat niet logisch bij deze aanslag op een moskee? Een moskee is een veilige plek voor deze mensen
De openbare ruimte was voor de ongelovigen ook een veilige plek, dat is ook al lang niet meer zo.
pi_185646150
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja daar ben ik het dus niet noodzakelijkerwijs mee eens. Moslims grijpt dit extra aan omdst dit een directe aanval op hen is. Geloof wat jij gelooft en we maken je dood. Daar zou ik ook van schrikken.

Maar dit staat niet verder van mij af dan wanneer ze cartoons afknallen die moslims belachelijk maken. Of onze vrijheid van meningsuiting wordt aanngevallen (Hebdo) of onze vrijheid van geloof is wmb hetzelfde.
grappig verhaal dit

dus als een moslim een aanslag doet is het veel erger dan als extreem rechtste gek het doet....

aanslag is aanslag maakt niet uit wie het doet

het is gestoord
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185646162
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]

Ach welnee, als er morgen een aanslag door een mogelijke moslim op een westers doel is buitelt men weer over elkaar heen om vooral maar over de islam tekeer te gaan, en dan heeft men aan 6 topics in 28 uur niet genoeg.
Omdat personen zoals jou dan weer 50+ reacties moeten geven op mensen die enige kritiek durven te hebben. Daarom lopen die topics stukken sneller.

Voorbeeld1: Ik keur deze aanslag af, laat me negatief uit over de schutter : 0 quotes
Voorbeeld2: Ik keur een aanslag door een moslim af, laat me negatief uit over de schutter : heel topic vol met mensen die schuimbekken en ik lees weer 50+ reacties dat ik mij alleen maar negatief kan uitlaten over moslims.

Daarbij is de islam een belangrijke oorzaak van aanslagen, iets wat jij en vele anderen maar niet willen zien. In de islam staat geschreven dat ongelovigen gedood moeten worden, binnen de islam is er al ontzettend veel afkeer tegen anders gelovigen of denkende. Als iemand dan allah akkbarrend mensen neerschiet of steekt dan is het toch zeker relevant om het over de islam te hebben. Vooral als je ziet dat de media en politiek meteen weer moslims het slachtoffer maakt, de schuld schuift bij het rechts populisme (toch ontstaan dankzij de problemen vanuit de islam). Kijk je hoe de moslim gemeenschap, inclusief de moslimlanden dan wereldwijd reageert, meteen weer met het vingertje wijst zodra moslims het slachtoffer zijn en ze dan zo stil te zien zodra moslims de daders zijn. Want dan is het vingertje wijzen er natuurlijk ook, maar dan tegen de mensen die enig kritiek durven te hebben op de islam. Dezelfde islam waaruit aanslagen worden gepleegd. Die schutter gister was nu een echte lone wolf, een gestoorde doorgedraaide gast wat ze net zo goed permanent uit de samenleving moeten verwijderen. Maar hij had geen achterliggende ideologie, hij is niet opgegroeid met een boek wat volstaat met haat, hij heeft niet geleerd vanuit zijn ideologie een afkeer te hebben tegen andersdenkenden.

We zoeken altijd de oorzaak achter islamitische aanslagen, westerse bombardementen, racisme, discriminatie etc. En laten we eerlijk zijn een echte discussie over de islam is nog nooit gevoerd. Een discussie over de islam loopt altijd uit op hetzelfde, hoeveel argumenten, feiten of voorbeelden je ook aandraagt de enige dialoog die er is dat is de discussie of je wel of geen racist ben, wel of geen islamofoob bent of wel of geen hekel aan iemand met een ander kleurtje hebt. Om van de mensen die zich juist schuldig maken aan die demonisering te horen dat "we" de dialoog moeten aangaan, naast een boekwerk aan een hoop ander hypocriet gedrag. Wat zou de oorzaak kunnen zijn dat iemand zo doordraait om zoveel onschuldige slachtoffers te maken? Een achterliggende ideologie kunnen we al afstrepen, stageplekken of vermeend racisme doet het alleen maar goed in islamitische of allochtonen kringen om daar de ellende van goed te praten, deze man is blank dus dat is geen optie. Wat zou dan de reden kunnen zijn? Misschien jarenlang mensen negeren die kritiek hebben op de islam, kritiek hebben op het immigratiebeleid en het enige wat zij krijgen te horen ondanks alle problemen die zij wel degelijk ondervinden is dat ze racisten zijn om de echte racisten in deze samenleving een hand boven het hoofd te houden. Mensen voelen zich niet gehoord en dan heb je extremen die zich zo verlagen om niet een democratische oplossing te zoeken maar over te gaan op geweld. Ik kan dat niet begrijpen, maar ik kan zoveel niet begrijpen. Deze man heeft er eigenhandig voor gezorgd dat "links" en de moslims de komende jaren weer "munitie" hebben om te schieten op rechts. Want "ja maar blanke mannen plegen ook terroristische aanslagen" is het verhaaltje wat we weer gaan horen nadat we dat al jaren horen over Breivik. Miljoenen mensen in Europa en de westerse wereld ondervind geregeld problematiek met bepaalde groepen allochtonen en moslims, maar ze worden niet serieus genomen. Hun problemen blijven hun problemen omdat ze racisten zijn, het liefste willen mensen nog de enige democratische uiting die zulke mensen hebben (partijen zoals de PVV en FVD) verbieden. Alsof dat het probleem oplost, alsof dat de reden is dat mensen zo denken. Die partijen spelen in op een behoefte, waar de rest van de partijen maar doorgaat met generaliseren en demoniseren van miljoenen mensen in de westerse samenleving. Het is nooit goed te praten wat er gebeurd is gister, zou alleen eens fijn zijn dat er wat meer gekeken wordt naar de achterliggende oorzaak van zulke aanslagen ipv. weer meteen af te geven dat mensen een aangeboren haat hebben tegen moslims en de islam, dat is de makkelijke weg om maar geen discussie te hoeven voeren.
pi_185646181
Niet alle onzin is even gevaarlijk, maar bij sommige onzin kun je erop wachten tot het fout gaat. Dat rechtsextremisme met zijn compleet debiele omvolkingsgeloof, de overtuiging dat er een of andere elite bezig is om (vul al die Soros-complotshit maar in), die absurde hang naar een verleden dat nooit bestond en de steeds openlijkere rassenhaat doet uiteindelijk wat betreft gevaarlijkheid maar weinig onder voor het salafisme.

Maar die rechtsextremistische ideeën zijn inmiddels zo salonfähig geworden dat ze vaak niet eens meer opvallen. Sterker nog: er wordt veelal over gesproken als ideeën waar we naar moeten luisteren en dat we zeker niet in onze eigen niet-extreemrechtse bubbel moeten blijven zitten. De gelovers erin hebben een soort beschermde status gekregen. Je mag racisme geen racisme noemen, want dat is kwetsend voor racisten. Totaal zwakzinnig.

En zo verstomt langzamerhand de kritiek op rechtsextremisme en worden rechtsextremistische ideeën elke dag een beetje normaler. Dan volgen er op dergelijke aanslagen ineens wel erg veel reacties uit de categorie 'ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel', dan wordt er inmiddels wel erg vaak gesuggereerd dat de slachtoffers het aan zichzelf te danken hebben en wordt er door wel heel veel mensen opgemerkt dat we allerlei rechtsextremistische ideeën ten uitvoer moeten gaan brengen, zodat dergelijke aanslagen minder vaak plaats zullen vinden.

Maar wat moet je er dan mee? Nou, om te beginnen heel snel ophouden met doen alsof die gestoorde idioterie serieus te nemen overtuigingen zijn. Allerlei religieuze bullshit wordt terecht weggehoond en het lijkt me een prima plan om dat ook met rechtsextremistische bullshit te doen.

Voer de troep af naar waar het hoort: in de bak levensgevaarlijke onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2019 10:11:19 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 16 maart 2019 @ 10:05:59 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185646202
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:01 schreef julius123 het volgende:

[..]

De openbare ruimte was voor de ongelovigen ook een veilige plek, dat is ook al lang niet meer zo.
Is dit bij de kerk ook niet zo?
Ik voel mij altijd ongemakkelijk als ik als ongelovige de kerk binnen stap.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 16 maart 2019 @ 10:06:50 #249
117098 Hathor
Effe niet
pi_185646220
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:58 schreef Schaapje1987 het volgende:

[..]

Een moslim is geen ras.
En de speld is wel een serieuze bron.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_185646239
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Omdat personen zoals jou dan weer 50+ reacties moeten geven op mensen die enige kritiek durven te hebben. Daarom lopen die topics stukken sneller.

Voorbeeld1: Ik keur deze aanslag af, laat me negatief uit over de schutter : 0 quotes
Voorbeeld2: Ik keur een aanslag door een moslim af, laat me negatief uit over de schutter : heel topic vol met mensen die schuimbekken en ik lees weer 50+ reacties dat ik mij alleen maar negatief kan uitlaten over moslims.

Daarbij is de islam een belangrijke oorzaak van aanslagen, iets wat jij en vele anderen maar niet willen zien. In de islam staat geschreven dat ongelovigen gedood moeten worden, binnen de islam is er al ontzettend veel afkeer tegen anders gelovigen of denkende. Als iemand dan allah akkbarrend mensen neerschiet of steekt dan is het toch zeker relevant om het over de islam te hebben. Vooral als je ziet dat de media en politiek meteen weer moslims het slachtoffer maakt, de schuld schuift bij het rechts populisme (toch ontstaan dankzij de problemen vanuit de islam). Kijk je hoe de moslim gemeenschap, inclusief de moslimlanden dan wereldwijd reageert, meteen weer met het vingertje wijst zodra moslims het slachtoffer zijn en ze dan zo stil te zien zodra moslims de daders zijn. Want dan is het vingertje wijzen er natuurlijk ook, maar dan tegen de mensen die enig kritiek durven te hebben op de islam. Dezelfde islam waaruit aanslagen worden gepleegd. Die schutter gister was nu een echte lone wolf, een gestoorde doorgedraaide gast wat ze net zo goed permanent uit de samenleving moeten verwijderen. Maar hij had geen achterliggende ideologie, hij is niet opgegroeid met een boek wat volstaat met haat, hij heeft niet geleerd vanuit zijn ideologie een afkeer te hebben tegen andersdenkenden.

We zoeken altijd de oorzaak achter islamitische aanslagen, westerse bombardementen, racisme, discriminatie etc. En laten we eerlijk zijn een echte discussie over de islam is nog nooit gevoerd. Een discussie over de islam loopt altijd uit op hetzelfde, hoeveel argumenten, feiten of voorbeelden je ook aandraagt de enige dialoog die er is dat is de discussie of je wel of geen racist ben, wel of geen islamofoob bent of wel of geen hekel aan iemand met een ander kleurtje hebt. Om van de mensen die zich juist schuldig maken aan de demoniseren te horen dat "we" de dialoog moeten aangaan, buiten een boekwerk aan een hoop ander hypocriet gedrag. Wat zou de oorzaak kunnen zijn dat iemand zo doordraait om zoveel onschuldige slachtoffers te maken? Een achterliggende ideologie kunnen we al afstrepen, stageplekken of vermeend racisme doet het alleen maar goed in islamitische of allochtonen kringen om daar de ellende van goed te praten, deze man is blank dus dat is geen optie. Wat zou dan de reden kunnen zijn? Misschien jarenlang mensen negeren die kritiek hebben op de islam, kritiek hebben op het immigratiebeleid en het enige wat zij krijgen te horen ondanks alle problemen die zij wel degelijk ondervinden is dat ze racisten zijn om de echte racisten in deze samenleving een hand boven het hoofd te houden. Mensen voelen zich niet gehoord en dan heb je extremen die zich zo verlagen om niet een democratische oplossing te zoeken maar over te gaan op geweld. Ik kan dat niet begrijpen, maar ik kan zoveel niet begrijpen. Deze man heeft er eigenhandig voor gezorgd dat "links" en de moslims de komende jaren weer "munitie" hebben om te schieten op rechts. Want "ja maar blanke mannen plegen ook terroristische aanslagen" is het verhaaltje wat we weer gaan horen nadat we dat al jaren horen over Breivik. Miljoenen mensen in Europa en de westerse wereld ondervind geregeld problematiek met bepaalde groepen allochtonen en moslims, maar ze worden niet serieus genomen. Hun problemen blijven hun problemen omdat ze racisten zijn, het liefste willen mensen nog de enige democratische uiting die zulke mensen hebben (partijen zoals de PVV en FVD) verbieden. Alsof dat het probleem oplost, alsof dat de reden is dat mensen zo denken. Die partijen spelen in op een behoefte, waar de rest van de partijen maar doorgaat met generaliseren en demoniseren van miljoenen mensen in de westerse samenleving. Het is nooit goed te praten wat er gebeurd is gister, zou alleen eens fijn zijn dat er wat meer gekeken wordt naar de achterliggende oorzaak van zulke aanslagen ipv. weer meteen af te geven dat mensen een aangeboren haat hebben tegen moslims en de islam, dat is de makkelijke weg om maar geen discussie te hoeven voeren.
Ik ben van Harvard

Ik snap dingen sneller dan de meeste hier

Laat we bij het begin beginnen

Alle aanslagen in de westerse wereld zijn begonnen om geld of om wel te verstaan Olie

Voordat Koeweit een invasie kreeg waren er helemaal geen aanslagen in de westerse wereld door moslims

De westerse bemoeienis in de golfstaten en de doden die dat veroorzaakt heeft in de moslim wereld zijn de aanleiding geweest van moslims om aanslagen in de westerse wereld te plegen als vergelding voor de doden in hun gemeenschap.

Dus wat is nou de oorzaak geweest van alle aanslagen?

Olie in koeweit.

bombardementen op moslims

wie is er schuldig aan de aanslagen?

Juist euriopa en Amerika.zelf
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')