quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:50 schreef Mohitah het volgende:
Hoe heet die verder dan? Wil ook eens ff gluren op zijn FB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het was niet gewoon helpen met koken. Ze gingen dit doen omdat het tijd werd volgens hun beide om weer eens iets gezelligs samen te doen. Dan is het natuurlijk lullig dat ie zo stom doet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:37 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zo kinderachtig!!!! Als hij nou niets had gedaan...
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]Thanks SjamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar een wil is, is een wegquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:52 schreef ndid het volgende:
Er staat een randje bakstenen om Katie buiten te houden, maar die duwt ze moeiteloos omver met haar snuit.
[ afbeelding ]
Ja en is niet te nassen denk ik met die zelfgemaakte bodem. Dat koop je toch kant en klaar zooi erop en etenquote:
Ik heb een donker vermoeden dat Katie geen SL veroorzaaktquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Zwijn komt er weer aan. Streamlocks. Tv momentje van Hiske met haar date mag niet worden verstoord
Ah, Robin.quote:
quote:
Neuh, denk dat het bij een vriendelijk zoentje op de wang blijft en een handje en een bedankje voor de gezellige avond...quote:
Wat een kut accent heeft Johanquote:
Een verlepte natte dweil dusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:59 schreef sjampoeh het volgende:
bij his is het: what you see, is what you get
Ik kijk even in je fobo, oh wachtquote:
Diems oh ok. Nog nooit van gehoordquote:
Ja maar ik iemand wel kunnen verstaan.quote:
Ze is wel relaxedquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Het lijkt alsof Hiske het naar haar zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |