Dit.. en wat een mooi schattig jongetje.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef YuckFou het volgende:
Ik schiet vol, sorry, veel hulp kan ik je niet bieden, maar wat vreselijk voor jou, je vrouw en je zoontje...ik wens je alle kracht geluk en tijd van de wereld en hoop dat de momenten die jullie nog samen hebben doorspekt zijn van liefde, sterkte Zith, heel veel sterkte en succes!
Mooi .....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:49 schreef Spanky78 het volgende:
Je verhaal greep me aan en ik heb er vanmiddag over zitten denken. Ook wat ik zou doen in deze situatie (wat voor mij nu natuurlijk lekker makkelijk is. Wat een mogelijkheid is, is om op data die voor jou belangrijk zijn een voorwerp te geven met daarbij het verhaal, wat dat voorwerp voor jou betekent.
Uiteraard iets voor als je zoon wat ouder is. Bijvoorbeeld je geeft hem jouw eerste zakmes zodra hij 10 wordt en vertelt daar jouw verhaal bij, wat het voor jou betekende om zoiets te krijgen, waar het zakmes allemaal is geweest etc.
Maar misschien is het allemaal ook wel veel te veel als ik zo lees dat je bijna te ziek bent om dit allemaal te doen.
Sterkte de komende tijd, ik wens je veel kracht toe en ik hoop dat je kunt genieten van elk moment dat je met vrouw en kind hebt.
Zeker!quote:
Dat is in mei en aan het verhaal te lezen dus sowieso niet heel realistischquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:24 schreef vosss het volgende:
1ste verjaardag van je zoon nog mee mogen maken gisteren Zith?
In de op staat de 20ste. De op is van 15 maart.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is in mei en aan het verhaal te lezen dus sowieso niet heel realistisch
Ja, maar verderop in de OP staat:quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:34 schreef vosss het volgende:
In de op staat de 20ste. De op is van 15 maart.
quote:Hij heet Pascal en is op 20 mei jarig.
Vandaag gevierd,gister te ziekquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:24 schreef vosss het volgende:
1ste verjaardag van je zoon nog mee mogen maken gisteren Zith?
Heel mooi dat je dat in ieder geval nog hebt kunnen vieren.quote:
Ik ben zo blij om deze post van je te mogen lezen. Elke keer als ik dit topic omhoog zie komen krijg ik een brok in mijn keel. Ik heb zoveel respect en bewondering voor jequote:
Hopelijk hebben jullie er alledrie van kunnen genieten.quote:
Fijn dat dat bestaat. Ik weet niet zo goed wat te zeggen en of je het überhaupt nog wel gaat lezen.quote:
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie er alledrie van kunnen genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |