Jepquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn er ook beelden van de shooting zelf?
Wees blijquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb alleen een stukje gezien dat hij er onderweg heen was, met zijn gare muziek.
whatsapp naar mijquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb het alleen op whatsapp maar zal vast op liveleak staan ;s
Heb je 3 guys 1 hammer gezien?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had dit ook graag gehad, dat gevoel van spijt maar wel gekeken omdat nieuwsgierig.
Aardbeitjes op een maiswafelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:35 schreef Myrr het volgende:
Snel roep snacks die ik kan eten maar wel gezond.
Als je vervelende dingen hebt gezien moet je even lemon party kijken, dan kan ik altijd weer rustig slapen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Was iemand die raadde mij 2 girls 1 cup aan. Ik kan dus al slecht tegen vieze dingen en dat filmpje maakte mijn maag wel heel erg overstuur
Nee..... ja.............nee ik ben niet nieuwsgierig..........quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je vervelende dingen hebt gezien moet je even lemon party kijken, dan kan ik altijd weer rustig slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |