ohnee wat doe jequote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zit gewoon dicht tegen Hermann aan op de schaal van obesitas hoor
Reden om nu wel te gaan stemmen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk het wel, voor het eerst sinds 2004 ofzo.
Wel waarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Mono zegt niet dat je op je werk op FOK! moet kijken.
Weet niet precies. Misschien dat ik me lichamelijk minder kut voel en geestelijk meer helder/gecentreerd.quote:
Ohquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer de kat al een maand naar binnen te krijgen maar zonder succes.
Ik denk dat ze dood is dus dan gaat het wat lastig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohnou met die regen stonden ze direct voor de deur te bleren
Dat blert wat lastig inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dood is dus dan gaat het wat lastig.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dood is dus dan gaat het wat lastig.
Kan maar ze is daar nog niet. Ze kan gewoon het huis in daar en niemand heeft haar gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]of zal ze naar je vorige woning zijn gelopen?
Zelfkennis is goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben toch al een zwijn, dan mag het
Vind ik vies bij dikkiesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan nog steeds op mijn schoot zitten hoor
Dat klinkt sowieso wel fijnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet precies. Misschien dat ik me lichamelijk minder kut voel en geestelijk meer helder/gecentreerd.
Hier is een van de katten een jaar geleden bij een buurvrouw verderop ingetrokken, die was blijkbaar leuker dan ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan maar ze is daar nog niet. Ze kan gewoon het huis in daar en niemand heeft haar gezien.
Natuurlijkquote:
Nee, ik ga idd af op foto'squote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit in het echt gezien.
Pics, van alleen je handen is ook goed want is meestal wel goede indicatorquote:
jij hebt een handenfetisj, viespeuk, daar had je me bijnaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics, van alleen je handen is ook goed want is meestal wel goede indicator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |