Lok TT.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kut TT.
Ok, dan was het zo zacht dat ik het niet gehoord heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben er ook last van anders zouden ze er niet stiekem over fluisteren.
Ze bedoelt niet 'geslachtsrijp'.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze bedoelt niet 'geslachtsrijp'.
omdat hij op shel had gestemd denk ik ?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom negeert holle bolle Greet Jens eigenlijk?
Alles wat Greet draagt staat lelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:22 schreef rowan634 het volgende:
volgens mij heb je een lelijke jas nodig om utopia 2 in te mogen
'man'quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:23 schreef sjampoeh het volgende:
gerr is geen man die vaak ruzie heeft in een relatie
hij ziet er ook niet uitquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles wat Greet draagt staat lelijk.
Alleen Shelley wult hem af en toe. Zelfs Mylene doet het nog liever met een chronisch dronken kabouter dan met holle bolle Greet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij ziet er ook niet uit
hij is wel heel vol van zichzelf
snap ik wel, die makkelijke sletjes geven hem zelfvertrouwen
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen Shelley wult hem af en toe. Zelfs Mylene doet het nog liever met een chronisch dronken kabouter dan met holle bolle Greet.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen Shelley wult hem af en toe. Zelfs Mylene doet het nog liever met een chronisch dronken kabouter dan met holle bolle Greet.
strahakssssquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
en wederom was de uitspraak van Donny om Mylene aan te spreken een natte scheet en is hij nu weer aan het bouwen
Ja, slechte zaak. Beetje werken daar. Vieze uitslover.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
en wederom was de uitspraak van Donny om Mylene aan te spreken een natte scheet en is hij nu weer aan het bouwen
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Duimen voor een kwart schedel ...
Wat moet dat beest daar nu weer mee?quote:
Ik dacht het ook net.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:34 schreef eskil het volgende:
[..]
Geweldig, ze ruimt het terrein vast op.
Laysquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:37 schreef BakkieBaksteen het volgende:
CrokyClub meeting in het paarse huisje
De drie die onderaan in de poll bungelen.quote:
zoals Gerrit, Hiske, Christel, Shelly en Erik?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De drie die onderaan in de poll bungelen.
Eigenlijk zou je die weg moeten sturen, zodat mensen zich actiever op gaan stellen.
Lazyclubquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Dat bekt niet zo lekker laysclub
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Is Gerrit niet de laatste persoon die anderen mag aanspreken op dingen
Ik luisterde ook met verbazing. Wat een raar zelfbeeld moet die van zichzelf hebben zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Is Gerrit niet de laatste persoon die anderen mag aanspreken op dingen
Logisch,want hij heeft nooit relatiesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:23 schreef sjampoeh het volgende:
gerr is geen man die vaak ruzie heeft in een relatie
En maar naar de camera kijken op een wat zij denkt niet zichtbare manier.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:42 schreef rowan634 het volgende:
mylene heeft lieke van lexmond trekjes
hoe ze praat
beetje fake
Lieke is leuker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:42 schreef rowan634 het volgende:
hoe ze praat
beetje fake
Katja Schuurman, daar komt ze het meest in de buurt in haar maniertje van praten en stem ook vaak.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:42 schreef rowan634 het volgende:
hoe ze praat
beetje fake
ik wil de date nog bekijken en dat was t wel weerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:43 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat een K.. Utopia. De ene helft doet te weinig en de andere helft is bezig met nutteloze bezigheden.![]()
Wat een faal.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik wil de date nog bekijken en dat was t wel weer
Dan ben ik er net niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik wil de date nog bekijken en dat was t wel weer
En laat Dylan nou willen stoppen met bouwen en zich alleen nog met tattoeëren bezig houden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Dylan kun je wel om een boodschap sturen, zover is nu wel duidelijk. Als er geen bouwer binnenkomt volgende week dan hebben ze altijd hem nog en Erik als hij een keer zin heeft...
Ja maar dat zat er in.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En laat Dylan nou willen stoppen met bouwen en zich alleen nog met tattoeëren bezig houden.![]()
kutstokerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:48 schreef Prulke het volgende:
Het gore lef van Shelly om om 9uur lawaai te maken in het huisje![]()
Franny: misschien heeft ze het wel met opzet gedaan.
Begin van het einde. Die is binnen 2 weken vertrokken...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
En die Franny maar liggen en chips vreten. Die groeit helemaal dicht.
Shellssquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:52 schreef schizolientje het volgende:
wie wilde er ook al weer een makeupline en lippenstift
Vals dingske is hetquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:49 schreef DKUp het volgende:
Tranny lekker stoken over haar vriendin Sheil
Mylenequote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:52 schreef schizolientje het volgende:
Shelley alleen lippenstift dacht ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:52 schreef schizolientje het volgende:
nu mag jessie haar dag nog even verpestenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:53 schreef DKUp het volgende:
Walgelijk mormel krijgt het in haar schoot geworpen....letterlijk en figuurlijk.
Ja, ga iets doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nu mag jessie haar dag nog even verpesten
dat vind ik wel heerluk want Shellz houdsbaarheid datum is verlopenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:54 schreef DKUp het volgende:
Sheil kan de tyfus krijgen, die vuile beterweter mag ermee aan de haal
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef rowan634 het volgende:
frenny heeft zin om de piemel van tim te voelen
ze is benieuwd hoe strak haar poenie is als ze eruit komt
ik welquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef Prulke het volgende:
Wat een praat weer van Franny. Ik krijg het mijn toetsenbord niet uit.
De schaamte voorbij voor dit 'onzekere' meisje....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
fran![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoe strak mijn puni is als ik eruit kom![]()
![]()
![]()
![]()
Jesus, doos kan alleen nog maar aan seks denken. Zielig hoopje mens.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef rowan634 het volgende:
frenny heeft zin om de piemel van tim te voelen
ze is benieuwd hoe strak haar poenie is als ze eruit komt
De ene denkt alleen maar geld daar de andere aan sex is't anders?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, doos kan alleen nog maar aan seks denken. Zielig hoopje mens.
Franny al eens begrepen dat de piemel in haar voorbibs moet en niet van achter?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef rowan634 het volgende:
soms past een piemel niet in fren
dan voelt het net alsof ze weer ontmaagd wordt
de tandjes
Zonder seks geen verloofde.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De schaamte voorbij voor dit 'onzekere' meisje....
Zéér beperkt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Jezus Tranny. Haal dat mens uit het programma! Ze is verstandelijk beperkt.
Volgens mij zei ze het toch ff anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:02 schreef DKUp het volgende:
Tranny: Het wordt tijd dat ik weer ontmaagd word.
Cringe
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Wordt hoogtijd voor een toneelhaakje voor Franny, al dan niet op last van haar ouders...Bescherm dat kind a.u.b.!
Als ze weer eens zo'n domme opmerking maakt dan moet ik meteen denken aan 'ongewenst binnengetreden'.quote:
ach geef dat klotusmokkel een kwastje en wat kleurtjes en ze is happyquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze weer eens zo'n domme opmerking maakt dan moet ik meteen denken aan 'ongewenst binnengetreden'.
'Speciaal knuffelen'....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze weer eens zo'n domme opmerking maakt dan moet ik meteen denken aan 'ongewenst binnengetreden'.
Puistensoep en huidschilfers.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:10 schreef Prulke het volgende:
Lekker elkaars poedertjes, kwasten en borstels uitlenen.
Eerlijk alles delen
Nou heb ik geen verstand van knotten maar moet dat ding zo dom bovenop het hoofd zitten of kan dat ook anders?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:13 schreef Chea49 het volgende:
Kaylee óók een knot? Nou hoort ze er helemaal bij.![]()
![]()
Dit gaat over een zelf te maken make-uplijn begreep ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:12 schreef snetje het volgende:
Make-up lijn?... Ik heb Mylene wel horen zeggen dat ze een mail had gekregen van iemand die haar had zien schminken ....of ze daar een workshop in wilde hebben....
Het kan anders maar in Uto1 liepen al die meiden er zo al bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou heb ik geen verstand van knotten maar moet dat ding zo dom bovenop het hoofd zitten of kan dat ook anders?
Walgelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het kan anders maar in Uto1 liepen al die meiden er zo al bij.
Die spiegelt zich aan Jessie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Merel ook ineens in zichzelf aan het lullen, heel opzichtig...
Moet nog gaan gebeuren volgens mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:23 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe is het met Dylan zn haar afgelopen hij draagt een muts nu, hij moest geverft worden toch en geknip maar niks van gezien nog?
Typte ik er nét bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:27 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hij zegt nu ook dat Shel zo zn haar gaat doen
Ze hebben er zelf een aantal ivm met de foto'squote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:31 schreef Chea49 het volgende:
Zie nog hobbelbeesten staan, dacht dat alles verkocht was?
Oké, voor foto's maakt toch niet uit? Je kunt ze dan toch daarna verkopen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf een aantal ivm met de foto's
Nou ze hebben er op gezeten met hun volwassen lichaamquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, voor foto's maakt toch niet uit? Je kunt ze dan toch daarna verkopen?
O dear, stelletje sukkels.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze hebben er op gezeten met hun volwassen lichaam
Samengesmolten zieltjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Merel stelt vraag aan Jens.Mylène
antwoordt weer.
Nee hoor waren leuke foto's voor op de webshop. En volgens mij is de rest allemaal wegquote:
Heb die shoots nog wel gezien, op de boot etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor waren leuke foto's voor op de webshop. En volgens mij is de rest allemaal weg
Nou kom op zeg. Dat beest vermaakt zich prima in die toko.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat ziet dat er sneu uit zeg, verveelt zich kennelijk.
wat nee echt ..*zucht*quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
fran![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoe strak mijn puni is als ik eruit kom![]()
![]()
![]()
![]()
Kwam door de 'agosh' van b_engeltje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op zeg. Dat beest vermaakt zich prima in die toko.
quote:"Beste Mylène, via via hebben wij gehoord dat je de droom hebt om een eigen make-uplijn te beginnen. Wij kunnen je daarbij helpen”
Ik denk agosh wat schattigquote:
Ja lijkt echt of ze lotus mistquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat ziet dat er sneu uit zeg, verveelt zich kennelijk.
Via viaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:41 schreef Chea49 het volgende:
Is die afspraak met Hiske spontaan door een buitenstaander geregeld of weer door Merel ofzo?
Na vertrek van Lotus wurmde zij zich het huisje binnen en was aan het knorren dat het een lieve lust was. Ze was er met geen stok meer uit te krijgen. Dat vond ik wel ff zielig maar ze is verder vrij om te gaan en staan waar ze wil en wordt regelmatig geknuffeld door een bewoner. Maar met die dennentak in d'r bek lijkt het wel of ze weg wil gaan daar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja lijkt echt of ze lotus mist
Kan er niet nog 1tje bij voor haar?
Ik vroeg het me net ook af en hoor Merel antwoord geven op dezelfde vraag van Kaylee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:41 schreef Chea49 het volgende:
Is die afspraak met Hiske spontaan door een buitenstaander geregeld of weer door Merel ofzo?
Niet dusquote:
Mafkees moet zich eens niet met een ander bemoeien.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:44 schreef Yaksa het volgende:
Jessie gaat Johan voorafgaande aan de date even apart nemen, om aan te geven dat Hiske wel een flinke beurt kan gebruiken.
Wie is die Johan dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik vroeg het me net ook af en hoor Merel antwoord geven op dezelfde vraag van Kaylee.
Merel denkt dat Johan contact heeft opgenomen na de vlog van haar en Jessie, oproep voor een date met Hiske
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef freaky40 het volgende:
En toen kwam er een brief...Helaas, Johan heeft toch besloten niet op date te gaan met Hiske aangezien hij buiten Utopia een andere vrouw is tegen gekomen waar het erg goed mee klikt en dat verder wil uitbouwen...
Dus tóch weer geregeld via Merel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik vroeg het me net ook af en hoor Merel antwoord geven op dezelfde vraag van Kaylee.
Merel denkt dat Johan contact heeft opgenomen na de vlog van haar en Jessie, oproep voor een date met Hiske
Ik snap de humor er niet van?quote:
Iemand die dus per mail heeft gereageerd, hij schijnt in UTO 1 ook al eens op bezoek te zijn geweest (hoorde ik net Merel vertellen)quote:
Ok, dat wist ik niet. Hiske kan er best leuk uitzien vind ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:47 schreef ndid het volgende:
[..]
Iemand die dus per mail heeft gereageerd, hij schijnt in UTO 1 ook al eens op bezoek te zijn geweest (hoorde ik net Merel vertellen)
Jawel dus, je kunt het van 2 kanten bekijken en ik bekeek het in 1ste instantie van de sneue kant. Maar je kunt het ook zien als 'lol dat ik een heel terrein voor mijzelf heb'.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet dusMaar Katie heeft het daar prima en heeft geitjes en 20 kippen om zich heen nu. Plus aandacht en mag vrij rondstruinen op zoek naar zwangerschapstesten
Dat zou ik nogal sneu voor haar vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:49 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
dat had ze zich de hele dag mooi gemaakt voor spek en bonen
Weer zo'n camerageile beer dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:47 schreef ndid het volgende:
[..]
Iemand die dus per mail heeft gereageerd, hij schijnt in UTO 1 ook al eens op bezoek te zijn geweest (hoorde ik net Merel vertellen)
Heeft in 1 zeker geen TV momentje gehad maar wil dat nu wel afdwingen, tja dan doe je dit maar...quote:
ik niet want ik vind Hiske een kutwijfquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou ik nogal sneu voor haar vinden.
Is toch goed nieuws als de klik er mocht zijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Gaat ook helemaal niets worden. Zei in Utopia en hij buiten. Kun je nooit wat opbouwen wat zeker in het begin wel wenselijk is. Beter is dan ook gelijk er maar uit te gaan. De langste tijd van Hiske zit er daar wel op me dunkt...
Net zo krap als Tranny?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:49 schreef ndid het volgende:
Merel wil eigenlijk niet aan het eten koken (voor de date) beginnen zonder Jessie (die buiten bezig is).
Maar als ik het goed begrijp gaan ze zelf pizza maken en het deeg moet nog 1 uur rusten. Dat gaat dus krap worden.
Alleen moet Hiske er dan ook nog uit willen en aangezien ze Febo woordvoerder is...Billy moest er ook uitgesleept worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch goed nieuws als de klik er mocht zijn?
uit die rare mond komen aparte dingenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mafkees moet zich eens niet met een ander bemoeien.
Vooral voor bezoekers vind ik dat af en toe nogal respectloos.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:52 schreef goldback het volgende:
[..]
uit die rare mond komen aparte dingen
Ja, ik zat net al te kijken: knap hoe ze die krullen maakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:55 schreef b_engeltje het volgende:
Toch jammer dat shelly niet verder gaat in het kappersvak want ze kan het wel..
Misschien moet ze doorleren, tot leiding gevende of demonstratie/les geven
kunst hoor dat uitfohnen, niet veel jonge kapsters die het kunnen tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:55 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja, ik zat net al te kijken: knap hoe ze die krullen maakt.
Of van Davequote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn als het van Johan voor Christel zou zijn.
Tja geniaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn als het van Johan voor Christel zou zijn.
die geen succes op Tinder hebben denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is van Hans. Wie dat ook moge zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemde wendingen daar de laatste tijd....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Ha Hans kan geen goed Nederlands zeikt Merel de bloemen stuurder af
Maar raar dat er cadeaus gestuurd mogen worden
Ze zijn vast bang dat Chris weggaatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:03 schreef Dotteke het volgende:
of op daten voor 50 +quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die geen succes op Tinder hebben denk ik
FEBO weet van gekkigheid niet meer hoeveel love , feel good, ze erin moeten gooien met al dat negatieve gezeikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Dacht ik ook aan, ze mogen alles maar aannemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Ze jankte vandaag dus moet ff iets tegenover staan he.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
FEBO weet van gekkigheid niet meer hoeveel love , feel good, ze erin moeten gooien met al dat negatieve gezeik
Lijkt wel of ze noodsprongen aan het maken zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, ze mogen alles maar aannemen.
Ze verzwakken bij de regie.
Hij heeft wel gelijk !!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:03 schreef ndid het volgende:
Brandon: de een heeft een date, de ander een bos bloemen, daar kunnen jullie jonkies nog van leren.
allemaal humor schijnbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vooral voor bezoekers vind ik dat af en toe nogal respectloos.
1-0quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:07 schreef ndid het volgende:
Jens: het is geen eens gebrek aan energie maar een overkill aan poppenkast, dat iedereen loopt te gillen en te doen.
Moet hij zeggen. Jens is zelf nogal een puppet on a string door Mylene.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:07 schreef ndid het volgende:
Jens: het is geen eens gebrek aan energie maar een overkill aan poppenkast, dat iedereen loopt te gillen en te doen.
Zoals hij met Myleentje doetquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:07 schreef ndid het volgende:
welnee, is volgens mij allemaal onderdeel van een plan van die twee, om zo lang mogelijk onder de tirannie van Jessie uit te kunnen blijvenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet hij zeggen. Jens is zelf nogal een puppet on a string door Mylene.
Tirannie nog wel, Jens was juist erg close met Jessie en dat waren best leuke streams.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
welnee, is volgens mij allemaal onderdeel van een plan van die twee, om zo lang mogelijk onder de tirannie van Jessie uit te kunnen blijven![]()
Ze weten volgens mij donders goed waar ze mee bezig zijn en hoe ze Jessie moeten jennen.
Zou nog wel voor leuke beelden kunnen gaan zorgen.
Ik denk dat Jens Jessie helemaal zat was.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tirannie nog wel, Jens was juist erg close met Jessie en dat waren best leuke streams.
Dat kan, maar Jens was iig stukken beter te pruimen dan nu. Dat blijkt ook uit de poll's.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Jens Jessie helemaal zat was.
Ik ben niet zo geinteresseerd in die pollsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan, maar Jens was iig stukken beter te pruimen dan nu. Dat blijkt ook uit de poll's.
denk dat het zakken van jens, meer te maak heeft met zijn achterlijke stemming op shelley dan zijn gefrut met mylenequote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan, maar Jens was iig stukken beter te pruimen dan nu. Dat blijkt ook uit de poll's.
Ik vond dat juist wel sterk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
denk dat het zakken van jens, meer te maak heeft met zijn achterlijke stemming op shelley dan zijn gefrut met mylene
Maar dat is mijn mening
Die polls geven aan dat het schuim je niet moet, volgens mij moet je daar trots op zijn, dat is in feite een complimentquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geinteresseerd in die pollsIk vind juist de weerstand van Jens en Mylene leuk
En het feit dat Jessie zich kapot ergert aan Mylene en zij er dus niet echt van onder de indruk is
Mooiquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die polls geven aan dat het schuim je niet moet, volgens mij moet je daar trots op zijn, dat is in feite een compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |