Lok TT.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kut TT.
Ok, dan was het zo zacht dat ik het niet gehoord heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben er ook last van anders zouden ze er niet stiekem over fluisteren.
Ze bedoelt niet 'geslachtsrijp'.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze bedoelt niet 'geslachtsrijp'.
omdat hij op shel had gestemd denk ik ?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom negeert holle bolle Greet Jens eigenlijk?
Alles wat Greet draagt staat lelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:22 schreef rowan634 het volgende:
volgens mij heb je een lelijke jas nodig om utopia 2 in te mogen
'man'quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:23 schreef sjampoeh het volgende:
gerr is geen man die vaak ruzie heeft in een relatie
hij ziet er ook niet uitquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles wat Greet draagt staat lelijk.
Alleen Shelley wult hem af en toe. Zelfs Mylene doet het nog liever met een chronisch dronken kabouter dan met holle bolle Greet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij ziet er ook niet uit
hij is wel heel vol van zichzelf
snap ik wel, die makkelijke sletjes geven hem zelfvertrouwen
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen Shelley wult hem af en toe. Zelfs Mylene doet het nog liever met een chronisch dronken kabouter dan met holle bolle Greet.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen Shelley wult hem af en toe. Zelfs Mylene doet het nog liever met een chronisch dronken kabouter dan met holle bolle Greet.
strahakssssquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
en wederom was de uitspraak van Donny om Mylene aan te spreken een natte scheet en is hij nu weer aan het bouwen
Ja, slechte zaak. Beetje werken daar. Vieze uitslover.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
en wederom was de uitspraak van Donny om Mylene aan te spreken een natte scheet en is hij nu weer aan het bouwen
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Duimen voor een kwart schedel ...
Wat moet dat beest daar nu weer mee?quote:
Ik dacht het ook net.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:34 schreef eskil het volgende:
[..]
Geweldig, ze ruimt het terrein vast op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |