Dat koop ik gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij is ze uit aan het melken om kwark te maken
Ga nu en blijf daar lekker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat koop ik gewoon in de winkel
Welkom.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij is ze uit aan het melken om kwark te maken
Vriend, dit zit gewoon niet in mijn aard. Dus bespaar je de moeite en focus je op iets constructiefs. Ik verwijs je door naar één van mijn andere posts.quote:
Zat ik maar in je aars.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, dit zit gewoon niet in mijn aard. Dus bespaar je de moeite en focus je op iets constructiefs. Ik verwijs je door naar één van mijn andere posts.
Kzou graag in jouw aard zitten hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, dit zit gewoon niet in mijn aard. Dus bespaar je de moeite en focus je op iets constructiefs. Ik verwijs je door naar één van mijn andere posts.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zat ik maar in je aars.
o wacht, AARD zei je
Na-aperquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kzou graag in jouw aard zitten hoor
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kzou graag in jouw aard zitten hoor
Ben al die mannen die de grenzen van hun geaardheid in mij willen opzoeken op dit forum zo zat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zat ik maar in je aars.
o wacht, AARD zei je
Heyyyyquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ben al die mannen die de grenzen van hun geaardheid in mij willen opzoeken op dit forum zo zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |