quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. Overdreven gedoe allemaal. Het is echt niet zo bijzonder.
Dat is tenminste echte sportquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar een balletje in een doeltje trappen, nee dat is echt andere koek.
HAHAHAHAHAHAHA
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is tenminste echte sport
Nee bedoel meer dat toen ik las dat het om een moskee gingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Loopt de spuigaten uit met al die blanke extreem rechtse mannelijke terroristen over de hele wereld.
Die bestaan nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had toch ook een extreem-rechtse zwarte man kunnen zijn?
Echt racistisch dit
Deze opmerking ligt er wel heel dik op hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je bent al een limburger, je hebt al geen streepje voor.. en dan ook deze uitspraak nog eens
Je begint wel erg eentonig te worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze opmerking ligt er wel heel dik op hoor
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOORquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LIVERPOOL FC
VIRGIL VAN DIJK
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze opmerking ligt er wel heel dik op hoor
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR
Dan is dat niet logisch aangezien moslims zelf meer aanslagen plegen op moskeeën dan blanke westerse mannen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee bedoel meer dat toen ik las dat het om een moskee ging
DEZE MANquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LIVERPOOL FC
VIRGIL VAN DIJK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |