Duurt het lang voor je verder komt?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik twijfel al heel lang om niet verder te spelen.
De game is ontzettend goed maar ernstig traag.
Dat trage is zo kut inderdaad..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik twijfel al heel lang om niet verder te spelen.
De game is ontzettend goed maar ernstig traag.
Heb er geen seconde over getwijfeld. Must have.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik twijfel al heel lang om deze game te kopen.
Herkenbaar. Zo veel games zo weinig tijdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in oktober was mijn doel om AC Odyssey en RDR2 voor het einde van het jaar uit te spelen
nu is mijn doel om ze voor het einde van dit jaar uit te spelen
je moet steeds 5-10 minuten op je paard rijden om van de ene naar de andere missie te gaan, veel dialoog en cutscenes, je loopt als een slak in een stronttrechter als je bij je kamp bentquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Duurt het lang voor je verder komt?
Vrijgezel zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo veel games zo weinig tijd
Hmm, ik kan altijd wel een beetje traagheid waarderen, op het gemak het spel ipv constant jagen, maar te traag is wel klote.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet steeds 5-10 minuten op je paard rijden om van de ene naar de andere missie te gaan, veel dialoog en cutscenes, je loopt als een slak in een stronttrechter als je bij je kamp bent
echt he, en vroeger zo veel vrije tijd maar geen geld voor gamesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo veel games zo weinig tijd
Ik gamende toen ook echt veel meerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vrijgezel zijnik heb alle tijd buiten mijn werk.
Herkenbaar ik leef helemaal toe naar mijn pensioen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt he, en vroeger zo veel vrije tijd maar geen geld voor games
Met die kop van jou blijf je eeuwig vrijgezel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vind het niet erg, als ik er zin in heb kan ik het de hele dag spelen. zat een keer 5 uur lang dominoes te spelen in een barquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hmm, ik kan altijd wel een beetje traagheid waarderen, op het gemak het spel ipv constant jagen, maar te traag is wel klote.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met die kop van jou blijf je eeuwig vrijgezel.
Poker is zo chill. Online vind ik er niets aan omdat je je tegenstanders moeilijk kan peilen. Het liefst met vrienden, pilsje er bij, hele avond poker spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het niet erg, als ik er zin in heb kan ik het de hele dag spelen. zat een keer 5 uur lang dominoes te spelen in een bar
ik zou poker spelen maar daar snap ik geen zak van
KOEKOEKquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met die kop van jou blijf je eeuwig vrijgezel.
Gaat het niet zo goed?quote:
Dan zou ik juist minder tijd hebben. Moet ik altijd zelf de boodschappen doen en koken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En je blijft als een zoutzak liggen als hij je wilt bestijgen. Lekker dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan zou ik juist minder tijd hebben. Moet ik altijd zelf de boodschappen doen en koken.![]()
Nu staat het gewoon klaar als ik thuis kom van sporten
Waar ligt dat dan aan denk je?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de liefde? Nee maar dat gaat het bijna nooit.
Ik doe daarom op zondag of maandag voor de hele week boodschappen en kook altijd voor twee dagen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:19 schreef Chia het volgende:
Nu staat het gewoon klaar als ik thuis kom van sporten
Zonde anders zou je daar iets mee kunnen doen en je grote liefde weten te bemachtigenquote:
Ik denk niet dat ik ooit nog een grote liefde ga vinden haha.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Zonde anders zou je daar iets mee kunnen doen en je grote liefde weten te bemachtigen
Ahhhhwww meid tochquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit nog een grote liefde ga vinden haha.
Is toch nog minimaal 3x per week.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik doe daarom op zondag of maandag voor de hele week boodschappen en kook altijd voor twee dagen.
Misschien hier welquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dat kost toch niet je hele avond?
Ik ben groot maar je moet Moira eerst verslaan in een gevecht op leven en dood alvorens je het automatische recht krijgt om mij te mogen bestijgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben groot maar je moet Moira eerst verslaan in een gevecht op leven en dood alvorens je het automatische recht krijgt om mij te mogen bestijgen.
Geldt dit ook voor mij?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben groot maar je moet Moira eerst verslaan in een gevecht op leven en dood alvorens je het automatische recht krijgt om mij te mogen bestijgen.
Een 3x een half uur minder is ook minder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij zegt dat je minder tijd hebt om te gamen als je vrijgezel bent want dan moet je koken.
Je moet wat over hebben voor dick.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik mag Moira. graag. Dat is wel een probleem.
dit sluit niet aan op wat nutz en ik zeggenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Een 3x een half uur minder is ook minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |