hangjeugdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:13 schreef snetje het volgende:
Trek je pyjama maar alvast weer aan...![]()
[ afbeelding ]
Hoelang duurt t voordat his ook t huisje isquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:14 schreef Chea49 het volgende:
Zonder Hiske was Christel veel leuker en creatiever. Toen Hiske erbij kwam en zij gingen klitten ging het mis. Net als bij de stelletjes elkaar opstoken tegen anderen.
Hun Utopia .quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:13 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg. Die zag ik gisterenavond weer, wat zit dat mens er uit!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Michella Kox graag. Kijken hoe Merel daar mee om zal gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Viel mij ook al op of komen daar nog platen tegenaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:13 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom hebben ze in shells huisje t niet afgemaakt ? Mango aan de bovenkant en de rest ongeverfd
Ik word moe van die 2!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:13 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het al weer gezien, inwoner 14 houdt zich al niet aan haar afspraken dus ook daarvan is bekend welke kant het weer op gaat....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:15 schreef formule het volgende:
[..]
Nou, k heb al moeite om deze 14 inwoners te volgen![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Mylene weer aan het oreren met haar zoontje...
Staat elke maand geloof ik in de storyquote:
Je zin loopt niet dus begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoelang duurt t voordat his ook t huisje is
Hij zocht zijn speen vast en zeker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:15 schreef snetje het volgende:
Jens wil navragen wat Shelley allemaal over hun rond bazuint...
Dat hij Mylene een harde klets op haar billen gaf tijdens het wippen....
Cristel was zonder Hiske ook regelmatig een naar mens.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:14 schreef Chea49 het volgende:
Zonder Hiske was Christel veel leuker en creatiever. Toen Hiske erbij kwam en zij gingen klitten ging het mis. Net als bij de stelletjes elkaar opstoken tegen anderen.
Wen er maar aan...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje een flauwe opmerking elke keer, van dat zoontje
eauhquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zin loopt niet dus begrijp niet wat je bedoelt.
Toen ik haar zag zag ik Merel voor me.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Die zag ik gisterenavond weer, wat zit dat mens er uit!
Dat constante herhalen is inderdaad flauw.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Merel ziet er beter uit...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toen ik haar zag zag ik Merel voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Welke afspraken?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb het al weer gezien, inwoner 14 houdt zich al niet aan haar afspraken dus ook daarvan is bekend welke kant het weer op gaat....
Ik zeg het 2x zeg!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat constante herhalen is inderdaad flauw.
Voor de party toch? In de uitzending schreef ze daar nog voor. Vreemd, dacht dat het maar tijdelijk was?quote:
Merel is net zo nep als haar tieten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Michella Kox graag. Kijken hoe Merel daar mee om zal gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Party hoorde ik gisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat elke maand geloof ik in de story
Dan noem je er ook 4quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Cristel was zonder Hiske ook regelmatig een naar mens.![]()
Adriaan vond haar nep, John een kleuter van 44, Jessie een bemoeial, Brandon zag haar vanaf dag 1 niet zitten.....
Vier enge mensen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:21 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Dan noem je er ook 4![]()
Allemaal malloten daar
Dat waren er wel 4 van de 5.....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:21 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Dan noem je er ook 4![]()
Allemaal malloten daar
Vind Jens ook een klein kind maar hem een zoontje noemen gaat mij ook veel te ver.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Te ver zelfs...goh.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind Jens ook een klein kind maar hem een zoontje noemen gaat mij ook veel te ver.![]()
Hiske ruzie met Jessie. Jessie kijkt nooit eens naar zijn eigen gedrag en praat zichzelf altijd goed. Ben ik het eens eens met Hiske.
Auwquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: is feta voor het avondeten?
Merel: ja in principe wel.![]()
![]()
Wat die andere kneuzen van haar vinden kan mij niet schelen. Ik persoonlijk vond het een leuke vrouw die van niets iets kon maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Cristel was zonder Hiske ook regelmatig een naar mens.![]()
Adriaan vond haar nep, John een kleuter van 44, Jessie een bemoeial, Brandon zag haar vanaf dag 1 niet zitten.....
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef snetje het volgende:
Ah Hiske wil ook aan de feta zitten om Christel te troosten ...de feta is voor het avond eten ...mooi dat Jessie haar daar nu eens op aanspreekt..
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Merel ziet er beter uit...Nou, daar denk ik anders over. Het zou een tweeling kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wedden dat ze zelf ook neemt...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en nu doordrammen bij Merel of ze het toch mag pakken om Christel te troosten.
Kon je verwachten dit is natuurlijk geheel tegen haar stijl in zo'n date.quote:
O, dus die afspraak is al de mist in gegaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet bij Dylan slapen, kleffie/beffie en zulks...
Ja gisterenavond al.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dus die afspraak is al de mist in gegaan?
Feta om Christel te troostenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef snetje het volgende:
Ah Hiske wil ook aan de feta zitten om Christel te troosten ...de feta is voor het avond eten ...mooi dat Jessie haar daar nu eens op aanspreekt..
Het is de Clown ook al , door Jessie, verteld dat de feta voor het avondeten is.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is ook wel raar,ze bestellen geen normale kaas.Maar wel feta op brood.Shelley eet die zooi ook elke dag.
Wat is íe scherp hè?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:27 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: Hiske moet gewoon eens goed genomen worden.
Gerrit: oooooo
Jessie: volgens Erik.
Mooi dat Jessie net Hiske pareerde.
Hiske: als ik jou was, zou ik eens iets doen aan de manier waarop je dingen zegt.
Jessie: als ik jou was en het mooie is, dat ik jou niet ben.![]()
Ik denk dat ze allemaal wel een soort van rol spelen. Idioot dat je moet betalen om in een programma te komen en dan ook nog eens moet doen wat de regie je opdraagt. Ik zou wel gek zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel is net zo nep als haar tieten.
Ze vertelde gisteravond aan Kee en Dil dat ze op de casting kwam met een panterjas en dat toen gezegd werd dat dat leuk was en dat ze daar een act mee kon doen. En dat heeft ze gedaan. Thuis had ze, behalve die jas, geen panterspullen.![]()
Soms wel ja.quote:
Deze keer ben ik het eens. Jessie kan nooit eens iets normaal zeggen maar altijd sarcastisch en dwingend. Hij zou aan mij een verkeerde hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Hiske weer verontwaardigd hoe Jessie iets zegt tegen koninklijke hoogheid, hoofd Febo-Hiske.
Volgens mij bedankte ze Erik hier nog voor maar kan het verkeerd begrepen hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:22 schreef snetje het volgende:
Hiske zag zonet Christel knuffelen met Erik ...geïrriteerd al dus....
Zoals Merel het vertelde klonk het niet als een opdracht, maar als een idee wat ze geweldig vond. Alles om op de voorgrond te staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel een soort van rol spelen. Idioot dat je moet betalen om in een programma te komen en dan ook nog eens moet doen wat de regie je opdraagt. Ik zou wel gek zijn.Bij Merel vind ik het opvallend dat ze heel vaak in de camera kijkt en dan moet lachen. Shelley heeft er ook een handje van.
Wat zeurt ze nou dan. Die is echt zenuwachtig en compleet niet in haar comfortzone vanwege die date.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiske: Die Jessie heb ik ook ff een sneer gegeven, dat voelde heerlijk. Niet dat het terecht was ...
Feta is toch alleen maar lekker in de salade? Tijdje terug al herrie omdat Shelley het op haar brood had gedaan. Lijkt mij smerig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik had dat hele blok zo naar binnen gewerkt.
Daaag snotkoker!
Ging op de manier zoals hij haar aansprak.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef snetje het volgende:
Gek op kaas en feta maar dat laatste op mijn brood?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is ook wel raar,ze bestellen geen normale kaas.Maar wel feta op brood.Shelley eet die zooi ook elke dag.
Die denkt ook laat maar lullen, die steekt vandaag toch niet in een goed vel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef formule het volgende:
Hiske brandt Jessie af, en Chris vindt het wel prima
Zou niet moeten mogen,en zeker Hiske niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Irritant hoor, aangesproken worden als je van de bv jat.
Ook lekker op wraps. Beetje zalm, kruidenboter.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Feta is toch alleen maar lekker in de salade? Tijdje terug al herrie omdat Shelley het op haar brood had gedaan. Lijkt mij smerig.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Die twee in de likhut moeten echt eens flink aangepakt worden. Het stijgt ze te veel naar het hoofd daar.
We weten wat we in moeten slaan voor de formule-fandag.quote:
Ze willen het gewoon op brood omdat het voor het avond eten is...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Feta is toch alleen maar lekker in de salade? Tijdje terug al herrie omdat Shelley het op haar brood had gedaan. Lijkt mij smerig.
Hij weet de vinger op zere plekken te leggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ook, vent bemoeit zich met iedereen en alles.
Is ook nodig anders gebeurd er geen hol. Ben nog steeds blij dat ie er is.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik schrijf mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We weten wat we in moeten slaan voor de formule-fandag.
Gezellig tochquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dat kan mij niet vaak genoeg! Ik vind het nooit teveel iigquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij weet de vinger op zere plekken te leggen.
Ik heb inmiddels het idee dat er veel en veel meer initiatieven zouden komen van de andere bewoners als Jessie weer weg zou zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is ook nodig anders gebeurd er geen hol. Ben nog steeds blij dat ie er is.
Dat denk ik niet. Voor dat hij er was schoot het niet op. Het is verder ook een kutgroep, alleen Jessie probeert er nog wat van te maken zo goed en zo kwaad als het gaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels het idee dat er veel en veel meer initiatieven zouden komen van de andere bewoners als Jessie weer weg zou zijn.
Maar dat is mijn mening.
Ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Merel maakt van alles háár idee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zoals Merel het vertelde klonk het niet als een opdracht, maar als een idee wat ze geweldig vond. Alles om op de voorgrond te staan.
Ik vind zijn eigen ideeën nou niet bepaald briljant.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels het idee dat er veel en veel meer initiatieven zouden komen van de andere bewoners als Jessie weer weg zou zijn.
Maar dat is mijn mening.
Nou, wél als alle anderen er ook maling aan hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Irritant hoor, aangesproken worden als je van de bv jat.
Nooit van die 2 gehoord.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:34 schreef BakkieBaksteen het volgende:
" kijken jullie geen ernst en bobbie? "
En dan mag je m niet zoontje noemen.... Cospliesie
Tegeltje!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die denkt ook laat maar lullen, die steekt vandaag toch niet in een goed vel.
Ik eet geen vis maar ik wil die wrap dan wel eens proberen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook lekker op wraps. Beetje zalm, kruidenboter.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We weten wat we in moeten slaan voor de formule-fandag.
Denk je?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze willen het gewoon op brood omdat het voor het avond eten is...
Moet vaak om hem lachen maar vind hem ook zéér vermoeiend en zou nerveus worden met hem in mijn nek hijgend.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij weet de vinger op zere plekken te leggen.
Hij heeft zijn goede en slechte kanten. Vind het te gemakkelijk om anderen altijd maar naar beneden te halen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
welke tik ?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die tik van merel wordt met de dag erger
Is een deal voor gemaakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:46 schreef sjampoeh het volgende:
Wie zal dat betalen ? lieve zoete jdm ?
Dat tongen met haarzelf.quote:
Ik las kaakschaven.quote:
Heb ik precies hetzelfde. Anderen komen nergens aan toe, hij smoort ze gewoon.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat is mijn mening.
Nee, van Merel, ze ging het vloggenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
krijgen we visagieles van je vanochtend Dot?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny heeft iets voor de groep geregeld, 7 nieuwe kippen.Omdat de eitjes tegenvallen.![]()
Tuurlijk scheefkaak, dat heb jij geregeld.
Hebben we al een datum?quote:
zal best wel een goede deal zijn, maar voorlopig moet er wel een aantal honderden euro's worden afgetikt.quote:
hij kan mensen wel aansporen, maar die toon van hem .quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:49 schreef mootie het volgende:
Ik geloof nou niet dat rest ineens allemaal initiatieven gaat ontplooien zodra Jessie weg is.
Dat deden ze ook niet voor hij er was, er als dat niet in je zit, dan komt het ook niet.
op stukjes leer enzoquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:49 schreef sjampoeh het volgende:
en ze kunnen alle twee nog geen tattoo zetten toch ?
En misdaad series kijken.quote:
Ik ook niet, of ze zijn te ondoordacht uitgevoerd en sterven een stille dood.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind zijn eigen ideeën nou niet bepaald briljant.
Klopt,en toen was Billy zwaar beledigd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:54 schreef sjampoeh het volgende:
Had jessie geen kistje met een cijferslot in 1 en dat bil de code wou weten ? dat was toen datum v iets met een ex
Tattoos laten verwijderen is daardoor helemaal hot geworden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:44 schreef formule het volgende:
Op de arbeidsmarkt heb je weinig kans als je vol zit met plakplaatjes, of je moet al een dikke bankrekening hebben
Tong over de tanden? Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die tik van merel wordt met de dag erger
Niet belangrijk, ze gaan rijk worden van de tattoos.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:46 schreef sjampoeh het volgende:
Wie zal dat betalen ? lieve zoete jdm ?
1784, dot postte dit vanmorgen maar geen idee of het van janky afkwamquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:54 schreef sjampoeh het volgende:
Had jessie geen kistje met een cijferslot in 1 en dat bil de code wou weten ? dat was toen datum v iets met een ex
Veel te veel kippen,trekken alleen maar roofvogels aan. Dom idee!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny heeft iets voor de groep geregeld, 7 nieuwe kippen.Omdat de eitjes tegenvallen.![]()
Tuurlijk scheefkaak, dat heb jij geregeld.
Oké.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:47 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Jij wordt dan ook geen kind genoemd 😋
Kinder(kleuter)programma dus wat jensiepensie aanhaalt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even ter illustratie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
geweldige pasvorm ook weer die blousequote:
Als er iemand visagieles wil hebben moet je bij Nicky zijn, die is daar een ster in. Merel heeft er helemaal geen verstand van en maakt zich véél te zwaar op en erg lelijk.quote:
Viel mij dus ook op.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:01 schreef Verida het volgende:
[..]
geweldige pasvorm ook weer die blouse
of zou ook dit soms een maat of wat te klein zijn aangeschaft
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:49 schreef sjampoeh het volgende:
en ze kunnen alle twee nog geen tattoo zetten toch ?
Niks tegen iemand die inderdaad de anderen wat kan aansporen maar bij hem moet alles meteen en als je er niet meteen mee aan de gang gaat dan is het terrein te klein. Het liefst moet alles ook op zijn manier gebeuren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij kan mensen wel aansporen, maar die toon van hem .
Drolletjes?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
op stukjes leer enzo
en Kaylee heeft gisteren heel knap wat houten kistjes zitten branden.....
En het meesterstuk van Dylan is ook al verkocht, de riem met koffiebonen......Het is dat er een koffiepotje bijgezet was, anders zou je hele andere ideeen hebben kunnen krijgen van de "koffiebonen"
Dylan wel.quote:
Vreselijk he, zat ook al te kijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
godskolere, wat ziet die eruit.![]()
![]()
![]()
![]()
En daar wordt niets over gezegd?
Wie is Nicky?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als er iemand visagieles wil hebben moet je bij Nicky zijn, die is daar een ster in. Merel heeft er helemaal geen verstand van en maakt zich véél te zwaar op en erg lelijk.
Dus dát. Wel toevallig dat het een panterstoel is geworden, hoezo kiest zij die stoel uit?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:58 schreef chufi het volgende:
De tattoo stoel is toch niet van Merel ... ze doet of het er allemaal alleen maar voor haar is
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ben al jaren uit de kids dis begreep het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even ter illustratie.![]()
Laatste.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:01 schreef Verida het volgende:
[..]
geweldige pasvorm ook weer die blouse
of zou ook dit soms een maat of wat te klein zijn aangeschaft
Moesten anderen zich niet aan een beperkt budget houden met koken? Lijkt erop of Merel alle vrijheid heft en daarom lekkerder kan koken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Serranoham met tomatensoep.
Hartjespizza.
Ze vindt zichzelf geweldig en een echte dame.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
godskolere, wat ziet die eruit.![]()
![]()
![]()
![]()
En daar wordt niets over gezegd?
Dat hebben we de afgelopen maanden gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny kan echt niet liegen zegt ze.
quote:
Post 218.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee of hij al mensen heeft bewerkt.
Die hele grote meid die visagiste is en je heel erg mooi op kunt maken. Deed mee aan de laatste Wie is de Mol. Heeft ook bekende Amerikaanse sterren opgemaakt en heeft veel bekendheid gekregen door haar filmpjes over hoe je je het mooiste op kunt maken.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny kan echt niet liegen zegt liegt ze.
Erg oneerlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
Maar ik zie dat de spullen voor de tattoo shop er al zijn
Het komt net binnen en krijgt gelijk wat ze willen.
En er is geen geld.............mmmmmmmm ik wil ook zo bankrekening
quote:
Ja er klopt niets van, het lijkt er op als je vriendjes met Jessie bent je alles voor elkaar krijgtquote:
Moraalridder, hypocriet, eng, drammerig, agressief, fan van de tweeling, aseksueel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Brandon heeft nog iets leuks, iedereen mag hem gaan roasten
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Moraalridder, hypocriet, eng, drammerig, agressief, fan van de tweeling, aseksueel.
Ziet er best wel goed uit. Dacht dat hij nog niet zo ver was. Hij kwam wat onzeker over bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
UTO / Het Grote Social Media-topic #81
Check even hier Chea.
Tattoos van Dylan.
Is echt waar.Hij komt ook uit Arnhem.Hij was er zelfs van overtuigd dat ze gewonnen hadden.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is echt waar.Hij komt ook uit Arnhem.Hij was er zelfs van overtuigd dat ze gewonnen hadden.
lol....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fay en Demi, hij was helemaal fan van die twee.
Tja, en gelukkig zijn die daar niet...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fay en Demi, hij was helemaal fan van die twee.
Gooi m dan gewoon op t vuur, gaat snellerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Brandon heeft nog iets leuks, iedereen mag hem gaan roasten
Maar ze mag hem alleen stylen met 2ehands kleding....... nou er ligt daar nog genoeg oudequote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:24 schreef Chea49 het volgende:
Merel gaat Adriaan stylen. Ze ziet er zélf niet uit en denkt anderen te kunnen stylen?
Dat kan korter.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Roast voor Brandon:
Beste Brandon,
tsja,ik zie je bijna nooit,voor mij ben je onzichtbaar.
Dit was mijn roast.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan korter.
Roast voor Brandon:
Wie?
Dit was mijn roast
........zijn oppas, okay!!!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Moraalridder, hypocriet, eng, drammerig, agressief, fan van de tweeling, aseksueel.
Geef Jessie wel gelijk, als is het weer om iemand te pakken, maar in dit geval ben ik ook hypocriet. Die robot moet maar weer de hoek in.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vraagt wat Brandon vond dat Gerrit op een troon werd rondgedragen
Helemaal niets zegt Brandon
En wat vindt je er nu van, vraagt hij
Wel leuk, zegt Brandon
Een beetje hypocriet zegt Jessie ik vind er niets aan
[ afbeelding ]
Geen barnevelders?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Franny;Het zijn net pauwen.![]()
![]()
Weer janken?quote:
Iemand medelijden met haar?quote:
Wat is er met haar?quote:
Snap niet waarom hij nu een fandag gaat organiseren dat hij fans heeft is al heel watquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geef Jessie wel gelijk, als is het weer om iemand te pakken, maar in dit geval ben ik ook hypocriet. Die robot moet maar weer de hoek in.
O alweer, waarom dan?quote:
Die bank en de afkeur van de groep heeft haar meer gedaan dan ze liet blijken, nu kan ze de thuissituatie de schuld gevebquote:
Dat dus,helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker d'r 24 uur aanvragen en oprotten
Zo te zien vult ze het vocht al weer aanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Waarom is Christel aan het janken?
[ afbeelding ]
Fittopia komt nu ook op een andere dag.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij nu een fandag gaat organiseren dat hij fans heeft is al heel wat
O nog steeds daarom, je kan toch verwachten dat als je daar zit je een keer stemmen kan gaan krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Die bank en de afkeur van de groep heeft haar meer gedaan dan ze liet blijken, nu kan ze de thuissituatie de schuld geveb
omdat er is gezegd dat hij zich wat meer moet laten zien,en dat doet hij dus nu ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij nu een fandag gaat organiseren dat hij fans heeft is al heel wat
Dat denkt hij, zoveel is hij nog niet te zienquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:36 schreef krabje het volgende:
[..]
omdat er is gezegd dat hij zich wat meer moet laten zien,en dat doet hij dus nu ook
Ze zit in haar verkeerde vel vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |