En misdaad series kijken.quote:
Ik ook niet, of ze zijn te ondoordacht uitgevoerd en sterven een stille dood.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind zijn eigen ideeën nou niet bepaald briljant.
Klopt,en toen was Billy zwaar beledigd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:54 schreef sjampoeh het volgende:
Had jessie geen kistje met een cijferslot in 1 en dat bil de code wou weten ? dat was toen datum v iets met een ex
Tattoos laten verwijderen is daardoor helemaal hot geworden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:44 schreef formule het volgende:
Op de arbeidsmarkt heb je weinig kans als je vol zit met plakplaatjes, of je moet al een dikke bankrekening hebben
Tong over de tanden? Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die tik van merel wordt met de dag erger
Niet belangrijk, ze gaan rijk worden van de tattoos.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:46 schreef sjampoeh het volgende:
Wie zal dat betalen ? lieve zoete jdm ?
1784, dot postte dit vanmorgen maar geen idee of het van janky afkwamquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:54 schreef sjampoeh het volgende:
Had jessie geen kistje met een cijferslot in 1 en dat bil de code wou weten ? dat was toen datum v iets met een ex
Veel te veel kippen,trekken alleen maar roofvogels aan. Dom idee!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny heeft iets voor de groep geregeld, 7 nieuwe kippen.Omdat de eitjes tegenvallen.![]()
Tuurlijk scheefkaak, dat heb jij geregeld.
Oké.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:47 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Jij wordt dan ook geen kind genoemd 😋
Kinder(kleuter)programma dus wat jensiepensie aanhaalt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even ter illustratie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
geweldige pasvorm ook weer die blousequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |