Villarreal doet me altijd denken aan Riquelme. Wat een sierlijke voetballer was datquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb dan weer niets met Villarreal. Drie leuke spelers, voor de rest kom ik er niet mijn bed voor uit.
Hopen dat Barca zo een beetje zwaar loot dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat er dan eens geen LaLiga club een Europese prijs pakken? Das ook hoogst ongebruikelijk.
Heerlijk mad. Gaan dit trouwens ook winnen.quote:
Hangt af van de komende wedstrijden. Als Valencia afhaakt in de strijd om plek 4 (Getafe t - Sevilla u - Real Madrid t - Vallecano u). En Villarreal heeft ook twee belangrijke wedstrijden in de strijd om degradatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk mad. Gaan dit trouwens ook winnen.
Ramsey is een van de meest underrated spelers in het huidige voetbal.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:16 schreef Bolasie het volgende:
Ik geloof wel dat Rambo een versterking is voor Juve.
Laatste weken enorm op dreef. Arsenal gaat hem missen.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ramsey is een van de meest underrated spelers in het huidige voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |