Doe even niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde een TT maken over vervuiling en kleuters.
pics?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snap ik, dat gepraat over mijn tieten is heerlijk.
Een TT over jezelf?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde een TT maken over vervuiling en kleuters.
Oh dat vind ik geen probleem. Ik wil ooit ook nog wel een hond.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Behalve het uitlaten 3/4 keer per dag
Wandelen vind ik echt verschrikkelijk saai.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat vind ik geen probleem. Ik wil ooit ook nog wel een hond.
Meidquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis de vroegere KLB mensen, die varkens hier zijn zum kotsen.
Een takke grote pup?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Murdera het volgende:
ohhh er was hier een hond die takke groot was toen het nog een puppie was <3 die had me gebeten maar wel op een lieve manier, alleen mn broek gesloopt, maar zon schatjenet loebas.
Nee. Maar ze liegt zo veel. Ik denk dat dit ook een leugen is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende: [..] En dan wil ze ineens een kind, snap jij dat?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Cronometer het volgende:
Doei Murdera, tot volgende keer vieze slet.
Ja ik ook daarom is een hond wel chill.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wandelen vind ik echt verschrikkelijk saai.
Koop nog ff een doos tamponsquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis de vroegere KLB mensen, die varkens hier zijn zum kotsen.
Bazenhonden zijn dat, met zo'n vaatje om de hals om whisky te sjabberen waar je maar gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaaa toen echt al 1 bij 1,5maar echt vrolijk puppie beest.
sint bernardshond!
Nee daarom juist niet, want dan moet je en je hebt een hekel aan wandelen maar dan moet je toch want je hebt een hond die wel wil wandelen en dan krijg je ruzie en uiteindelijk ga je en loop je met een chagrijnige bakkes buiten rond, doodongelukkig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook daarom is een hond wel chill.
ga ff starcraft downloaden. Graties. dan kijk je bij Custom, arcade, Direct strike. BOomquote:
supermooie beesten ook!.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bazenhonden zijn dat, met zo'n vaatje om de hals om whisky te sjabberen waar je maar gaat.
Jammer dat die grote honden ook maar een jaar of 8 worden
Starcraft Broodwar vriendquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga ff starcraft downloaden. Graties. dan kijk je bij Custom, arcade, Direct strike. BOom
Uren lam speelplezier. en volgende keer samen gamen. nakend, ingeolied, en hard als staal.
[ afbeelding ]
Jeetje....quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee daarom juist niet, want dan moet je en je hebt een hekel aan wandelen maar dan moet je toch want je hebt een hond die wel wil wandelen en dan krijg je ruzie en uiteindelijk ga je en loop je met een chagrijnige bakkes buiten rond, doodongelukkig.
is dat een mod? is dat dope? heb echt 200 yr duirect strike, nooit t spel zelf gespeeld.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Starcraft Broodwar vriendKeihard Zerg pwnen maat
Hard, keihard man
Berner Sennen nog slimmer, 6-8 jaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
supermooie beesten ook!.
Damn waarom maar zo jong? Dan kan ik er geen nemen. kan echt niet dealen met zon mooi beest dat sterft
Broodwar was de add on na normale Starcraft 1. Die was keihard. Starcraft 2 heb ik nooit gespeeld eigenlijk. Kwam altijd bij andere games uit naderhand.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat een mod? is dat dope? heb echt 200 yr duirect strike, nooit t spel zelf gespeeld.
OHHHH met die teringdroevige ogen. prachtige beestjesquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Berner Sennen nog slimmer, 6-8 jaar
Terwijl zo;n grote hond natuurlijk vele malen leuker is dan zo;n teringkeffertje
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broodwar was de add on na normale Starcraft 1. Die was keihard. Starcraft 2 heb ik nooit gespeeld eigenlijk. Kwam altijd bij andere games uit naderhand.
deze mod speel ik ook vooral omdat ie perfect is om lam te spelen met stream of film on the side.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broodwar was de add on na normale Starcraft 1. Die was keihard. Starcraft 2 heb ik nooit gespeeld eigenlijk. Kwam altijd bij andere games uit naderhand.
Laat jij mannen klaarkomen in je oor?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik had vandaag 5 oorstokjes nodig.
Zoveel smeer jongen.
Hele klonten
Lam gamenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
deze mod speel ik ook vooral omdat ie perfect is om lam te spelen met stream of film on the side.
Je moet ook gwn gelijk je hele oor verwijderen. Scheelt weer stokjes halen elke keer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik had vandaag 5 oorstokjes nodig.
Zoveel smeer jongen.
Hele klonten
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hoeft niet alle keren lang te gaan. Dat scheelt weerquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wandelen vind ik echt verschrikkelijk saai.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
OHHHH met die teringdroevige ogen. prachtige beestjes
T enige wat ik kut vind is dat je altijd vroeg op moet voor de hond. Uitslapen doeiquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee daarom juist niet, want dan moet je en je hebt een hekel aan wandelen maar dan moet je toch want je hebt een hond die wel wil wandelen en dan krijg je ruzie en uiteindelijk ga je en loop je met een chagrijnige bakkes buiten rond, doodongelukkig.
Niet alle keren, maar liefst wel even lekker los kunnen laten. Zeker die grotere honden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Je hoeft niet alle keren lang te gaan. Dat scheelt weer
Volgens mij kan je dit ook wel deels aanleren, beetje speling zit er wel in de uitlaatmomenten, maar steeds het keer op keer uit moeten laten gaat mij tegenstaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
T enige wat ik kut vind is dat je altijd vroeg op moet voor de hond. Uitslapen doei
heb ik ook hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:07 schreef Monopoly het volgende:
Honden kijken je altijd zo dom aan als ze moeten kakken.
Vriend, jij stuurt altijd filmpjes van jezelf terwijl je zit te kakken. Hoogtepunt van mijn dag altijd.quote:
geen snuggere blik op mn bakkes, het hele filmpje van 30:45 lang!quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, jij stuurt altijd filmpjes van jezelf terwijl je zit te kakken. Hoogtepunt van mijn dag altijd.
Heerlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen snuggere blik op mn bakkes, het hele filmpje van 30:45 lang!
Nee alleen in me reet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat jij mannen klaarkomen in je oor?
Gelijk heb je. Het lijkt me ook vrij vervelend om opgedroogd cum uit je oor te moeten halen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee alleen in me reet.
En soms in mijn mond
Ik zou het niet eens kunnen buiten, laat staan wanneer er iemand steeds zit te loeren en met een plastic zakje in de aanslag om mijn poep op te ruimen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:07 schreef Monopoly het volgende:
Honden kijken je altijd zo dom aan als ze moeten kakken.
Dit. Ik heb vroeger ooit 1 keer moeten kakken in de natuur omdat ik aan de dunne was en geen mogelijkheid zag om het toilet te halen. Gelukkig was ik in een bosrijk gebied waardoor niemand mij heeft kunnen zien, maar wildkakken is echt klote.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen buiten, laat staan wanneer er iemand steeds zit te loeren en met een plastic zakje in de aanslag om mijn poep op te ruimen.
Hoe veeg je dan afquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Ik heb vroeger ooit 1 keer moeten kakken in de natuur omdat ik aan de dunne was en geen mogelijkheid zag om het toilet te halen. Gelukkig was ik in een bosrijk gebied waardoor niemand mij heeft kunnen zien, maar wildkakken is echt klote.
Mss. Die van mn ouders was gewend dat mn ma altijd om 6 uur opstond doordeweeks en in t weekend ging ze dan blaffen als ze niet om 6 uur opstondquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dit ook wel deels aanleren, beetje speling zit er wel in de uitlaatmomenten, maar steeds het keer op keer uit moeten laten gaat mij tegenstaan.
K zie mono zo staan met t zakje, zou me echt helemaal ontspannen. zo een perfecte drol met t puntje omhoog kunnen leggen op de dode hoer in het voorpoortaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen buiten, laat staan wanneer er iemand steeds zit te loeren en met een plastic zakje in de aanslag om mijn poep op te ruimen.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:13 schreef madeliefff het volgende:
Ik wil ook weer snel een hondje![]()
Zo een beestje dat steeds met vragende oogjes achter je aan huppelt , samen zingen en dansen ( lees springen), alsnog een knuffel geven als ze niet wil en ze het zielig kijkend toelaat, naast mn bed staan blaffen als ze wil dat ik opsta
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
K zie mono zo staan met t zakje, zou me echt helemaal ontspannen. zo een perfecte drol met t puntje omhoog kunnen leggen op de dode hoer in het voorpoortaal.
In de bijlmer had je een zwerver die altijd op t perron poepte. Ik vraag me af of hij nog leeftquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Er is geen groter respect voor de doden, dan een fraai dampende perfecte drol van Murdera op je karkas te krijgen in een betonnen flat in de Bijlmer.
Voor mij?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:20 schreef Murdera het volgende:
ik heb vandaag weer liedjes geschreven.
Hoop het nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
In de bijlmer had je een zwerver die altijd op t perron poepte. Ik vraag me af of hij nog leeft
Ah ja, net uitlaten voor het werk en dan zit je in het weekend met de gebakken peren haha.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mss. Die van mn ouders was gewend dat mn ma altijd om 6 uur opstond doordeweeks en in t weekend ging ze dan blaffen als ze niet om 6 uur opstond
Haha met jouw eetpatroon gaat m dat niet worden. Krijg je zo'n plaksliert die je er amper uitkrijgt en uiteindelijk een jeukende anus omdat je het buiten zeker niet schoon krijgt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
K zie mono zo staan met t zakje, zou me echt helemaal ontspannen. zo een perfecte drol met t puntje omhoog kunnen leggen op de dode hoer in het voorpoortaal.
Ja echt blaffen en niet stoppen ook. Ja klopt zij was sws al vrij lastigquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, net uitlaten voor het werk en dan zit je in het weekend met de gebakken peren haha.
Maar ook echt blaffen? Dat is wel echt kut. Zit ook veel verschil in karakter binnen de rassen, de een past zich gewoon makkelijker aan dan de ander, en de een staat op springen en doet dan druk met alles erbij, en de ander blijft redelijk kalm.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha met jouw eetpatroon gaat m dat niet worden. Krijg je zo'n plaksliert die je er amper uitkrijgt en uiteindelijk een jeukende anus omdat je het buiten zeker niet schoon krijgt.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zou de laatste zin ook gelijk de naam vh liedje maken. Dat maakt t afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is wel erg kut, dominant karakter?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja echt blaffen en niet stoppen ook. Ja klopt zij was sws al vrij lastig
ik dacht als naam:quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou de laatste zin ook gelijk de naam vh liedje maken. Dat maakt t af
Daarom beter kind nemen, die kunnen na een paar jaar zelf de afstandsbediening wel doen en brood smeren. In het weekend.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
T enige wat ik kut vind is dat je altijd vroeg op moet voor de hond. Uitslapen doei
ik heb wandelende takken. 1 keer per week wat takken in de bak kankeren. no fucks given.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daarom beter kind nemen, die kunnen na een paar jaar zelf de afstandsbediening wel doen en brood smeren. In het weekend.
Uitslapen.
Moet je alleen niet een maand lang in de vensterbank laten staan zomers en je kamer op slot doen waardoor niemand bij het beest kan wanneer je op vakantie bent.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb wandelende takken. 1 keer per week wat takken in de bak kankeren. no fucks given.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je alleen niet een maand lang in de vensterbank laten staan zomers en je kamer op slot doen waardoor niemand bij het beest kan wanneer je op vakantie bent.
Ik ga naar de hel.
Ik heb het soort van levend begraven want er zat niet zoveel fut meer in.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]ik heb een bakje met 12 dooie takken.
nog 2 in leven.
Bruhh. Begraaf gewoon.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]ik heb een bakje met 12 dooie takken.
nog 2 in leven.
Ja dit kan echt niet dierenbeul wat denk je wel nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je alleen niet een maand lang in de vensterbank laten staan zomers en je kamer op slot doen waardoor niemand bij het beest kan wanneer je op vakantie bent.
Ik ga naar de hel.
yea can relatequote:Op donderdag 14 maart 2019 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]godverdomme. grappig en sneu omdat het waar is
![]()
kut he, dat iq van 82.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
In een Lucardi doosje.
Jammer dat mijn iq niet gewoon 80 is waardoor je al je domme shit vergeet. Ben eeuwig gekweld met mijn eigen kerfstok.
ik ga ze gieten in polysomething. dope.quote:
Stond je tussen de tienersquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:40 schreef Murdera het volgende:
kenker, ik was naar 21 pilots. gister? eergister? zoiets. tering, die show was echt fucking dik. luchtbrug over t publiek, auto die in de fik stond. super dope belichting. Echt impressive
ik haalde de gemiddelde leeftijd wel omhoog jaquote:
Je gaat toch niet weer opscheppen met je hoge IQ, Myrr?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
In een Lucardi doosje.
Jammer dat mijn iq niet gewoon 80 is waardoor je al je domme shit vergeet. Ben eeuwig gekweld met mijn eigen kerfstok.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:40 schreef Murdera het volgende:
kenker, ik was naar 21 pilots. gister? eergister? zoiets.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
Jammer dat mijn iq niet gewoon 80 is waardoor je al je domme shit vergeet.
Vet. Heb je ook je eigen beelden geschoten of wel gewoon zoals het hoort lekker genoten zonder door je telefoontje te kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik haalde de gemiddelde leeftijd wel omhoog jamaar was echt een dope show. had ik niet verwacht.
Kom je vaker in de Ziggo? Ik twijfel tussen premium en staan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:40 schreef Murdera het volgende:
kenker, ik was naar 21 pilots. gister? eergister? zoiets. tering, die show was echt fucking dik. luchtbrug over t publiek, auto die in de fik stond. super dope belichting. Echt impressive
fuck telefoon, ik heb echt genoten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vet. Heb je ook je eigen beelden geschoten of wel gewoon zoals het hoort lekker genoten zonder door je telefoontje te kijken
Jammer, maar je hebt vast gelijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
k heb fucking hoog iq he mattie.
jammer dat ik een iq van 80 heb en t dus vergeten ben.
wij zaten vak 104, top plekken voor hoofdact, maar wel ver weg. voor deze show geen probleem, maar deze speelden ook vlak voor on ipv alleen main podium.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom je vaker in de Ziggo? Ik twijfel tussen premium en staan.
Nah k ga nooit naar concerten dus dat ga ik niet doen. Neem wel een paraplu mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
wij zaten vak 104, top plekken voor hoofdact, maar wel ver weg. voor deze show geen probleem, maar deze speelden ook vlak voor on ipv alleen main podium.
sowieso als je naar uitverkochte shit gaat memberclub regelen. dat doen wij voortaan. dooropen ipv 1,5 uur in de regen staan
teringquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer, maar je hebt vast gelijk
memberclub bebe.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah k ga nooit naar concerten dus dat ga ik niet doen. Neem wel een paraplu mee.
Het gaat wel uitverkopen.
wat is premium/ welke vakken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
Ik wil dus weten waar dat Premium dan zit. Wil niet boven zitten, wil dichtbij.
dan staat er toch altijd welk vak./stoel?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat staat er dus niet bij. Het zijn zitplaatsen iig.
John Mayer.
Gaat pas morgen in de verkoop. Staat verder niets bij, behalve de prijs.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan staat er toch altijd welk vak./stoel?
Neequote:Op donderdag 14 maart 2019 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan staat er toch altijd welk vak./stoel?
fuck die shit. zitten is chill as fuckquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee
Nou ja heb die gold tickets enzo aangeklikt en daarbij zitten ook de Premium tickets en staat wel beste plaatsen e.d. dus het zal wel goed zitten als ik die haal.
Wil ook wel staan eigenlijk maar ik ben 164
Ja nee madeliefff is niet alleen voor today he.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:31 schreef Murdera het volgende:
snapje
vanwege verwarring waar t over gaat.
Ja best wel. Mss te verwend ook ofzo. Gedoetjesquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg kut, dominant karakter?
jezus. je hebt t nieteens gelezen ook he.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja nee madeliefff is niet alleen voor today he.
kanker. je vriend vind john mayer leuk?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:01 schreef Myrr het volgende:
Het is cadeautje voor mn vriend hij gaat echt pissig worden als ie erachter komt dat het 200+ euro kostte 😂 tickets 150 en rijden, parkeren, eten drinken. Yolo.
Ja ik heb een vriend die naar normale muziek luistert. Problem? Klappen? Niet zo praten over mijn man. Duw wat nog over is van je neusschotjes zo je gezicht in.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
kanker. je vriend vind john mayer leuk?
200 fuck die shit, dat is een prima avondje nakken. topavond. maar john mayer.
Jawel ik ben wss gwn te dom. Waarom madeliefff today? Omdat je er morgen mss niet meer bent? Zeg ffequote:Op donderdag 14 maart 2019 23:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
jezus. je hebt t nieteens gelezen ook he.of kan je geen engels?
Hard gewordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik heb een vriend die naar normale muziek luistert. Problem? Klappen? Niet zo praten over mijn man. Duw wat nog over is van je neusschotjes zo je gezicht in.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jawel ik ben wss gwn te dom. Waarom madeliefff today? Omdat je er morgen mss niet meer bent? Zeg ffe
Maar ff serieus, wordt dope wanneer je die op de radio hoort.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jawel ik ben wss gwn te dom. Waarom madeliefff today? Omdat je er morgen mss niet meer bent? Zeg ffe
Ga je doorbrekenquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wordt dope wanneer je die op de radio hoort.
Dankje jij ook straks. Tot snel weerquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slaap lekker, echt fijn om je weer gezien te hebben
Thanks schatjequote:Op donderdag 14 maart 2019 23:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dankje jij ook straks. Tot snel weer
Godverdomme relatie zoals.ie moet zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ride or die 💯 hunnid Loyalty samen matten samen doorhalen allesszzz
gouden keer hahaquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga niet zingenik klink als een 12 jarige downie
k heb chick met gouden keer (geen grap)
Heel nice.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga niet zingenik klink als een 12 jarige downie
k heb chick met gouden keer (geen grap)
Jij ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godverdomme relatie zoals.ie moet zijn
Slaap.lekker allemaal.:*
Www.vliegtuigongelukfilmpjes.nlquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hoi.
Ik ben op zoek naar een filmpje over een vliegtuigcrash. Heet heet die site ook alweer waar je al dit soort shit op kan vinden
Net wakker en kom er niet meer op.
liveleakquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hoi.
Ik ben op zoek naar een filmpje over een vliegtuigcrash. Heet heet die site ook alweer waar je al dit soort shit op kan vinden
Net wakker en kom er niet meer op.
Weet nog niet, moet eerst nog verzinnen wat ik zo ga eten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Wat ga je vanavond eten?
Wat is 'zo'?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet nog niet, moet eerst nog verzinnen wat ik zo ga eten.
Heb heel veel keuze, van muesli tot uitsmijterquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je moet verzinnen wat je gaat ontbijten? Hoeveel keuze heb je?
Hoi Femquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb heel veel keuze, van muesli tot uitsmijter
ik vertrouw erop dat je de juiste keuze maakt. Ik hou het bij mijn havermout.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is ook lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vertrouw erop dat je de juiste keuze maakt. Ik hou het bij mijn havermout.
Ik had rijstepapquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is dat niet wat zwaar voor de ochtend.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, is ook lekker. Denk dat ik zo voor een panini ga met kaas
ik denk dat ze het wel kan tillenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat niet wat zwaar voor de ochtend.
Nee, kan altijd wel eten, het probleem bij mij is altijd, er is zoveel keusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat niet wat zwaar voor de ochtend.
Ja werkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, nog wilde plannen vandaag?
Lekker heurquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, is ook lekker. Denk dat ik zo voor een panini ga met kaas
Dan doe je toch lekker minder boodschappen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, kan altijd wel eten, het probleem bij mij is altijd, er is zoveel keus
Ik sta soms versteld dat je hard werken met Fok! kan combinerenquote:
Met een kantoorbaantje en twee schermen kan alles.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik sta soms versteld dat je hard werken met Fok! kan combineren
Ik hou van afwisselingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan doe je toch lekker minder boodschappen.
Die luxe heb ik nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met een kantoorbaantje en twee schermen kan alles.
Ik heb nachtdiensten gedraaid, kon wel een beetje op Fok! zitten met 2 lopende machines, maar dan is het meh, iedereen slaaptquote:
Batman heeft ook werkdagenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is toch gewoon een gekke vraag op een werkdag.
dat je losse handjes hebt weten we al jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:30 schreef Remqo het volgende:
Daarnaast werk ik liever met handen dan duf achter een computer te zitten
Oh? dit is nieuwquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat je losse handjes hebt weten we al ja
Captain Marvel kan dat ookquote:
Zeker. Ook van Aladdin trouwens.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:38 schreef Remqo het volgende:
@:TARDIS. heb je ook een stijfje gekregen van de nieuwe Avengers trailer?
Aladdin, Dombo, en Lion King remakes kijk ik wel op Netflix of via andere manieren.quote:
Heb ik altijd een nonargument gevonden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aladdin, Dombo, en Lion King remakes kijk ik wel op Netflix of via andere manieren.
Die remakes halen de magie weg die de tekenfilms wel hebben.
Jungle Book remake vond ik redelijk geslaagd, toch vind ik de tekenfilm leuker, het is een klassieker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik altijd een nonargument gevonden.
True, maar de huidige generatie kinderen kijkt meestal geen tekenfilms en zeker geen oude tekenfilms. Dit is een goedkope manier om die verhalen te vertellen aan een nieuw publiek.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jungle Book remake vond ik redelijk geslaagd, toch vind ik de tekenfilm leuker, het is een klassieker.
Beauty and the Beast leek wel een kopie van de tekenfilm en viel toch erg tegen.
Ik denk eigenlijk dat Dombo nog een leukere verfilming wordt dan Lion King of Aladdin
Ik mis de tijden dat Cartoon Network een Tom & Jerry marathon hielden, dat soort tekenfilms zijn tijdloosquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
True, maar de huidige generatie kinderen kijkt meestal geen tekenfilms en zeker geen oude tekenfilms. Dit is een goedkope manier om die verhalen te vertellen aan een nieuw publiek.
Dat Disney daarnaast nog een stukje geld van de mensen die op nostalgietrip gaan meepikt is natuurlijk mooi meegenomen.
Koffie, fem?
Jazekersquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
True, maar de huidige generatie kinderen kijkt meestal geen tekenfilms en zeker geen oude tekenfilms. Dit is een goedkope manier om die verhalen te vertellen aan een nieuw publiek.
Dat Disney daarnaast nog een stukje geld van de mensen die op nostalgietrip gaan meepikt is natuurlijk mooi meegenomen.
Koffie, fem?
quote:
quote:
Het is bekend dat je de klassiekers niet kan waarderenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
Geef mij maar lekker DBS hoor. De jungle book en lion king heb ik niks mee
Kronk draagt de film, als onnozele hulpje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Keizer Kuzco vond ik erg grappigmet name Kronk met zijn droge naïeve manier
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kronk draagt de film, als onnozele hulpje.
Inca cultuur
Beetje op Fok! en discord hangen en roepen wat voor viespeuk ik benquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:37 schreef Flamarande het volgende:
Wat zal ik vandaag weer eens gaan doen
Zo interessant ben je nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beetje op Fok! en discord hangen en roepen wat voor viespeuk ik ben
daar ben ik blij omquote:
Stevie Wonder ziet wel meer dingen nietquote:
MAAR DAT IS EEN VOSquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ik was vroeger verliefd op maid marian van Robin Hoodvan de Disney film
Als hij vervelend is verplaatst zijn vrouw even alle meubelsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stevie Wonder ziet wel meer dingen niet
Het stemt mij tevreden dat jij wel de klassiekers kentquote:
Hoe gaat het met de woonboot?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als hij vervelend is verplaatst zijn vrouw even alle meubels
Super, de kachel zit erin en 25ste komt de stucadoor en dan zou hij eind deze maand erin kunnen zitten. Hij heeft er heel veel zin in, gewoon weer een eigen plekquote:
Ik spaar Disneyfilms op steelbook blu-rayquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het stemt mij tevreden dat jij wel de klassiekers kent
Is zijn vrouw Niels?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als hij vervelend is verplaatst zijn vrouw even alle meubels
Ja. Wat een aanfluiting gaat dat worden.quote:
Klopt.quote:
Wat gaan we dan doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Meld je ziek gaan we wat leuks doen
Natuurlijk kan hij dat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:13 schreef Driepink het volgende:
Zozo Kiid, dat kun je bijna niet afslaan toch
Dat heb je goed vriendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:13 schreef Driepink het volgende:
Zozo Kiid, dat kun je bijna niet afslaan toch
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat dacht ik na de eerste beelden ook. En nu denk ik dat niet meer.
Winkelen, dagje Maastricht, geitjes pesten bij de kinderboerderij, bioscoop, drugs dealen, netflixenquote:
Dit klinkt wel als een ideale dagquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Winkelen, dagje Maastricht, geitjes pesten bij de kinderboerderij, bioscoop, drugs dealen, netflixen
Dromen mag altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een dag sc zonder mods klinkt nog beter maar ja
Dus op hoge toeren?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef xcachet het volgende:
Zit te wachten bij de autodealer. Die mensen werken hier wel in de eerste versnelling.
Tot je auto gemaakt is? Of nieuwe auto gekocht?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef xcachet het volgende:
Zit te wachten bij de autodealer. Die mensen werken hier wel in de eerste versnelling.
Net als bij de apotheek dusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef xcachet het volgende:
Heb je het al geprobeerd?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dacht misschien kan ik je assisteren om het waar te maken.
Maar dit is buiten mijn macht.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Winkelen, dagje Maastricht, geitjes pesten bij de kinderboerderij, bioscoop, drugs dealen, netflixen
Die zijn wel het lekkerstquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
Zal ik weer lunchen met pantosti's @:fem_littlelady? Mijn brood en ham moeten op.
Jammer, bedankt voor de moeite.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg der niet te pakken telefonisch.
Dat is toch geen versnelling?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet eens. Stationair werk noem ik dit.
Wilde iets vergelijkbaars typen maar voor mij gaat die vlieger niet op.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben nooit verder gekomen qua medicatie dan paracetamol
Moet kunnen, is wel een goed idee, kan dat zo ook wel doen, heb nog een pittige curryquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wordt dan wel de derde keer deze werk. Met bergen curry ook.
Dus niet 1e versnelling maar in zijn vrij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet eens. Stationair werk noem ik dit.
Ik heb zoete curry gekocht.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet kunnen, is wel een goed idee, kan dat zo ook wel doen, heb nog een pittige curry
Haagsequote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus Christus wat gaat het hard
Ha Nootmans, mijn beste en tevens enige echte GOEDE vriend van HEEL FOK!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus niet 1e versnelling maar in zijn vrij.
Maken ze bij jou ook de hele auto van binnen en buiten schoon na een beurtje?
Ik zou dat niet doen na een beurtje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi om dit te zien. Traantje weggepinkt met één van mijn TWEE pinken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha Nootmans, mijn beste en tevens enige echte GOEDE vriend van HEEL FOK!
Dus je krijgt EN een beurt EN een schone auto?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen na een beurtje.
Too muchquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha Nootmans, mijn beste en tevens enige echte GOEDE vriend van HEEL FOK!
😊quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi om dit te zien. Traantje weggepinkt met één van mijn TWEE pinken.
Ja. Verbaasde ik me ook over de eerste keer maar is standaard blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dus je krijgt EN een beurt EN een schone auto?
Goede deal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |