Jij ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godverdomme relatie zoals.ie moet zijn
Slaap.lekker allemaal.:*
Www.vliegtuigongelukfilmpjes.nlquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hoi.
Ik ben op zoek naar een filmpje over een vliegtuigcrash. Heet heet die site ook alweer waar je al dit soort shit op kan vinden
Net wakker en kom er niet meer op.
liveleakquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hoi.
Ik ben op zoek naar een filmpje over een vliegtuigcrash. Heet heet die site ook alweer waar je al dit soort shit op kan vinden
Net wakker en kom er niet meer op.
Weet nog niet, moet eerst nog verzinnen wat ik zo ga eten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Wat ga je vanavond eten?
Wat is 'zo'?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet nog niet, moet eerst nog verzinnen wat ik zo ga eten.
Heb heel veel keuze, van muesli tot uitsmijterquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je moet verzinnen wat je gaat ontbijten? Hoeveel keuze heb je?
Hoi Femquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb heel veel keuze, van muesli tot uitsmijter
ik vertrouw erop dat je de juiste keuze maakt. Ik hou het bij mijn havermout.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is ook lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vertrouw erop dat je de juiste keuze maakt. Ik hou het bij mijn havermout.
Ik had rijstepapquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is dat niet wat zwaar voor de ochtend.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, is ook lekker. Denk dat ik zo voor een panini ga met kaas
ik denk dat ze het wel kan tillenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat niet wat zwaar voor de ochtend.
Nee, kan altijd wel eten, het probleem bij mij is altijd, er is zoveel keusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat niet wat zwaar voor de ochtend.
Ja werkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, nog wilde plannen vandaag?
Lekker heurquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, is ook lekker. Denk dat ik zo voor een panini ga met kaas
Dan doe je toch lekker minder boodschappen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, kan altijd wel eten, het probleem bij mij is altijd, er is zoveel keus
Ik sta soms versteld dat je hard werken met Fok! kan combinerenquote:
Met een kantoorbaantje en twee schermen kan alles.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik sta soms versteld dat je hard werken met Fok! kan combineren
Ik hou van afwisselingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan doe je toch lekker minder boodschappen.
Die luxe heb ik nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met een kantoorbaantje en twee schermen kan alles.
Ik heb nachtdiensten gedraaid, kon wel een beetje op Fok! zitten met 2 lopende machines, maar dan is het meh, iedereen slaaptquote:
Batman heeft ook werkdagenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is toch gewoon een gekke vraag op een werkdag.
dat je losse handjes hebt weten we al jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:30 schreef Remqo het volgende:
Daarnaast werk ik liever met handen dan duf achter een computer te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |