ok, want met 2 is het toch minderquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nog niet thuis, misschien later vanavond.
Mooie killquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:20 schreef phoenyx het volgende:
Ja misschien heeft het straks wat meer succes, wel 1-0
Jawel hoor schat, binnenkort gaan we weer knallenquote:Op maandag 8 april 2019 00:09 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb iets van 19000 eitjes om te besteden maar niemand wil meer spelen uberhaupt hier
Hehe quote omdat je me schat noemde, dit blijft staanquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel hoor schat, binnenkort gaan we weer knallen.
Alles valt of staat met jou moemoequote:Op dinsdag 9 april 2019 23:22 schreef moemoe het volgende:
Ik kan in ieder geval niet, maar misschien zijn anderen wel te porren voor een potje?
Nu kan ik niet, moet de kindjes ophalen, eten geven, spelen en dan laten slapen. Vandaar na 8 uurquote:Op woensdag 10 april 2019 17:45 schreef moemoe het volgende:
Ik wil nu wel, ben mad.
Even stoom afblazen.
Snap ikquote:Op woensdag 10 april 2019 17:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nu kan ik niet, moet de kindjes ophalen, eten geven, spelen en dan laten slapen. Vandaar na 8 uur
Wat is je hoogste streak tot nu toe?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Snap ik.
Vanavond wilde ik eigenlijk weer Skribbl spelen rond een uur of elf.
Doe je daar dan een keertje aan mee?
Ik ga even verder met het verhogen van mijn streak.
Die van mezelf op dit moment? Slechts 3, maar dat komt ook omdat ik net in Fort Flip speelde.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die van mezelf op dit moment? Slechts 3, maar dat komt ook omdat ik net in Fort Flip speelde.
Ik ben meer van de tunneltjes.
Neehee, het gaat nu over jouquote:Op woensdag 10 april 2019 18:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu wil jij jouw streak van 27 delen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |