Bedankt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:16 schreef Montelly het volgende:
Traditioneel top 3 weer, mijn voorspelling:
- Hamilton wereldkampioen
- Vettel even leuk meedoen paar wedstrijden
- Max naar P3 op wereldranglijst
Is gezegd door Max en Horner. Paar keer voorbij gekomen in het nieuws. En die modes gebruiken ze nooit tijdens trainingen. Te trickey.quote:
En die geloof je op hun mooie blauwe ogen natuurlijk... Hoe weet je dat Mercedes het wel heeft gebruikt?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:17 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Is gezegd door Max en Horner. Paar keer voorbij gekomen in het nieuws.
Dat telt niet. FF weet het beter.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:17 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Is gezegd door Max en Horner. Paar keer voorbij gekomen in het nieuws.
Heel simpel, vergelijk de tijden van de Q morgen maar met de tijden nu. Dan weet je dat ze nu niet vol gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die geloof je op hun mooie blauwe ogen natuurlijk... Hoe weet je dat Mercedes het wel heeft gebruikt?
Met andere woorden, niet zo snel conclusies trekken.
FF weet net zo min als jullie wie er wel of niet de 'partymode' of welke mode dan ook wel of niet gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:18 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Dat telt niet. FF weet het beter.
Q tijden zullen ergens rond 1:15 / 1:16 liggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Heel simpel, vergelijk de tijden van de Q morgen maar met de tijden nu. Dan weet je dat ze nu niet vol gaan.
Dat is vijf seconden sneller dan nu, dat lijkt me een foutje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Q tijden zullen ergens rond 1:15 / 1:16 liggen.
De quali is morgen pas hoor...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:22 schreef Montelly het volgende:
Zit gewoon 0:600 tot 0:800s tussen Mercedes en RB...alweer.
Eerste training zat de gehele top binnen 2-3 tienden. Het zal uiteindelijk geen 6-8 tienden zijn..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:22 schreef Montelly het volgende:
Klopt toen de timing mee liep eindigden ze beiden rond de +5.7 seconden van de snelste ronde.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:24 schreef Tinos85 het volgende:
Die ronde van Gasly op Mediums was ongeveer evensnel als Bottas nog op Mediums volgens mij.
Dat was een jaar geleden meer dan een seconde dus ze zitten wel dichterbij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:22 schreef Montelly het volgende:
Ik snap wat je zegt, maar ik hoop dat de Mercedes dominantie dit jaar een keer voorbij is.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zou het echt geweldig vinden als Hamilton toch weer gewoon by far de snelste in de kwalifikatie is.
Dan pas kun je nagaan wat er aan oeveloze onzin op dit forum en alle andere (uit de ruif van F1 vretende) media is verkondigd.
Vorig jaar kwali zat Red Bull toch 0,5 sec achter Mercedes dacht ik?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Klopt toen de timing mee liep eindigden ze beiden rond de +5.7 seconden van de snelste ronde.
Max heeft op de rode band gewoon een lange stint gereden, dus helemaal nog niet naar een snel rondje gekeken.[..]
Dat was een jaar geleden meer dan een seconde dus ze zitten wel dichterbij.
De snelste ronde van Vettel was sneller. Leclerc leek er geen te doen. De pace van leclerc was snellerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:13 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet in FP2 toch, toen was Vettel stukken sneller dan Leclerc.
Tvp.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zou het echt geweldig vinden als Hamilton toch weer gewoon by far de snelste in de kwalifikatie is.
Dan pas kun je nagaan wat er aan oeveloze onzin op dit forum en alle andere (uit de ruif van F1 vretende) media is verkondigd.
Wat moeten we dan wel niet over het gat tussen Mercedes en Ferrari concluderen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:22 schreef Montelly het volgende:
Max heeft maar één rondje op rood gedaan en saar ging iets fout. Op geel zat hij er 0,4 achter.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:22 schreef Montelly het volgende:
Ah oké. Ik heb die nog niet vergeleken, alleen geluisterd naar die commentator van Ziggo die dat melddequote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:42 schreef XL het volgende:
[..]
De snelste ronde van Vettel was sneller. Leclerc leek er geen te doen. De pace van leclerc was sneller
Hij ging daarna gelijk door voor een lange stint op die softs toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:45 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Max heeft maar één rondje op rood gedaan en saar ging iets fout. Op geel zat hij er 0,4 achter.
Ja. Hij had sowieso geen zo hard mogelijk trainingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij ging daarna gelijk door voor een lange stint op die softs toch?
waar hij vandaan komt denk ik toch dat hij er heel blij mee isquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat Kubica nog wel wakker ligt van zijn keuze om weer te gaan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |