Die ken ik dan niet. Wellicht gelukkig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet, een lelijk koud kutwijf is het. Ze is over tien jaar net als haar moeder
Nu wel,toen niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat wist ze wel, want ze zei het net.
Wees blijquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet. Wellicht gelukkig.
Heb je Leni nooit gezien daar?? Iemand heeft een foto van dr als profiel weet ff nie wiequote:Op donderdag 14 maart 2019 20:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet. Wellicht gelukkig.
Greet is zielig,weet niet waarom.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het moest lippenstift worden maar werd een soort balsem.
Waar is Greet, weer op het nest? Doet ook geen ruk hè?
FFquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:13 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Heb je Leni nooit gezien daar?? Iemand heeft een foto van dr als profiel weet ff nie wie
FF had hemquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:13 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Heb je Leni nooit gezien daar?? Iemand heeft een foto van dr als profiel weet ff nie wie
Ik had het ook foutquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Nou Hiske, jij kunt ook niet rekenen.
Ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:13 schreef Mohitah het volgende:
[..]
quote:
Ik had het sowieso over het feit dat Hiske laatst moest rekenen en het niet lukte en dat zelf zei. Dus in zijn algemeenheid.quote:
Het was ook wat trickyquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had het sowieso over het feit dat Hiske laatst moest rekenen en het niet lukte en dat zelf zei. Dus in zijn algemeenheid.
Nee. Ik kijk pas een maandje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:13 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Wat was de vraagstelling precies?quote:
Hahaha jammer hoor!quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:16 schreef Mohitah het volgende:
[..]Jammer nu niet meer dus. Anders had Barry kunnen zien van wie Shelley de looks heeft
Het scheelt niet zo veel met jouw avaquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:16 schreef Mohitah het volgende:
[..]Jammer nu niet meer dus. Anders had Barry kunnen zien van wie Shelley de looks heeft
FFquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:13 schreef Mohitah het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het scheelt niet zo veel met jouw ava
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |