Ze had zelf lippenbalsem gemaakt en wist niet wat shea butter was.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, en ze heeft het gemaakt, of niet?
Ik niet, een lelijk koud kutwijf is het. Ze is over tien jaar net als haar moederquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Shelley is wel echt een van de domste mensen daar. Maar toch vind ik haar wel wat aandoenlijks hebben.
Dat wist ze wel, want ze zei het net.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze had zelf lippenbalsem gemaakt en wist niet wat shea butter was.
Het moest lippenstift worden maar werd een soort balsem.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Shea butter is heerlijk voor een droge huidquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En wat was het dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat wist ze wel, want ze zei het net.
Wat lult ze toch met die alpaca, heeft ze zo'n beest wel eens van dichtbij gezien eigenlijk?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske.......Ze wul een alpakkahbloempot. Dat mens is bezopen.
Zijn biologische klok is van slag van 2x vroeg opstaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het moest lippenstift worden maar werd een soort balsem.
Waar is Greet, weer op het nest? Doet ook geen ruk hè?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat lult ze toch met die alpaca, heeft ze zo'n beest wel eens van dichtbij gezien eigenlijk?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
spul waar ze lippenstift mee kan maken.
Oh ok Shellyquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die maar wel 'n taxivergunning heeft
Nee, want dan had die in haar gezicht getuft. Ze zegt ook geen alpaca, maar Alpàkkah.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat lult ze toch met die alpaca, heeft ze zo'n beest wel eens van dichtbij gezien eigenlijk?
Clowntje zegt uberhoutquote:
Volgens mij is het goed voor je lippen maar niet geschikt als lippenstift. Als balsam kan wel. Bij warmte wordt het vloeibaar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Sherry is zo snel met werken, dat worden zeker wel 2 klanten die dagquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:10 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley wil een knipdag organiseren, ze gaat mensen van buiten laten komen die zich kunnen laten knippen. Ik zeg geniaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |