SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik wou er eerst nog 'Klassieke plooirok' van maken, maar dan zou ik misschien weer vragen krijgen....quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:57 schreef Melting het volgende:
@:TT: dit is een voorbeeld van een klassieke rok:
[ afbeelding ]
Zeg maar niet tegen Schotten dat dat een rok is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:57 schreef Melting het volgende:
@:TT: dit is een voorbeeld van een klassieke rok:
[ afbeelding ]
Die Schotten zijn onbetrouwbaar, die hebben voor alles een ander woord...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg maar niet tegen Schotten dat dat een rok is.
Ik kan het toch ook geen broek noemen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg maar niet tegen Schotten dat dat een rok is.
Dat vond ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
Het begin van dit nummer had wel wat weg van Start it up
Inderdaad.... vond ik ook.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
Het begin van dit nummer had wel wat weg van Start it up
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
Hoor ik nou twee nummers door elkaar heen?
Nee...quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
Nee? Of misschien dat je zoon of dochter hun muziek te hard hebben staan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef brother52 het volgende:
Stone Temple Pilots - Innerstate love song
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Tenzij je thuis ergens anders nog iets aan hebt staan...
Was inderdaad mijn dochter. Even naar boven gerend.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee? Of misschien dat je zoon of dochter hun muziek te hard hebben staan?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was inderdaad mijn dochter. Even naar boven gerend.
Een hoofdtelefoon is slechts 200 euroquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
Was inderdaad mijn dochter. Even naar boven gerend.
quote:
Keuze zat:quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een hoofdtelefoon is slechts 200 euro
quote:
Neem jij nou een loopje met die gitaar?quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem jij nou een loopje met die gitaar?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem jij nou een loopje met die gitaar?
dan hoef je zelf niet te lopen dusquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Daar heb je zelfs speciale pedaaltjes voor
Liever lui dan moequote:Op donderdag 14 maart 2019 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
dan hoef je zelf niet te lopen dus
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
dan hoef je zelf niet te lopen dus
gelijk heb jequote:
Van die ijzertjes waardoor je niet uitglijdt bij sneeuw of ijzel...quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Daar heb je zelfs speciale pedaaltjes voor
Schaatsen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van die ijzertjes waardoor je niet uitglijdt bij sneeuw of ijzel...
Ik tegenwoordig ook denk ik. Al heel lang niet meer geschaatst.quote:
Je kunt dan beter de gitarist van Di-rect onder je schoenen binden.quote:
Hé, ik wist Behind Blue Eyes, maar ik ken hem van een andere band dan The Who.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel iets voor jou, met die zachte G van je...
Sjjgaatsen...
Frans van Soest.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt dan beter de gitarist van Di-rect onder je schoenen binden.
Van wie dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, ik wist Behind Blue Eyes, maar ik ken hem van een andere band dan The Who.
Niet visualiserenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie ineens een hoop gedoe met tralies er tussen voor me...
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
Zo heb je nooit van Tool gehoord en zo hoor je ze ineens twee dagen achter elkaar.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:44 schreef brother52 het volgende:
Led Zeppelin - Hey hey what can I do
Graag gedaan. Fijne avond.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:52 schreef just me het volgende:
mijn liefde en aandacht is even ergens anders nodig
bedankt voor de muziekjes Melting![]()
Zou je denken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze ken ik niet.
Zal wel Radioactive heten
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:52 schreef just me het volgende:
mijn liefde en aandacht is even ergens anders nodig
Ja, ik deed een wilde gok.quote:
Jij bent nogal wild, dus dat je zo'n gok deed, is niet zo gek.quote:
Geen probleem. Fijne avond.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Ik red het einde net niet...
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent nogal wild, dus dat je zo'n gok deed, is niet zo gek.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
Is het al 21.00![]()
Dank je wel Melting. Dit was wel de meest aangename classic rock-show die ik tot nog toe gehoord heb. Kan natuurlijk ook aan de wijn liggen
Nee, is mijn tweede glas pasquote:
De fles mag op vandaag. Kun je morgen een nieuwe open maken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, is mijn tweede glas pas![]()
Maar ik voel me wel ontspannen nu.
Ik moet morgen nog werken, dus na deze stop ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
De fles mag op vandaag. Kun je morgen een nieuwe open maken.
Hè, wat vervelend nou.... moet je de rest morgen opmaken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken, dus na deze stop ik.
Moet jij morgen werken of heb je al weekend?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè, wat vervelend nou.... moet je de rest morgen opmaken.
Jij bedanktquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren, en misschien tot zaterdag.
Fijne avond nog allemaal.
[ afbeelding ]
Wij kregen zo zijdelings ook wat Pink Floyd mee vanavond, bijquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:12 schreef brother52 het volgende:
Ben door dat ene nummer van Pink Floyd wat me dwars bleef zitten nu alweer ruim een uur naar PF aan het luisteren
Ik moet me eens wat meer in hem gaan verdiepen, klinkt best interessant.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij kregen zo zijdelings ook wat Pink Floyd mee vanavond, bij
Het was zo jammer dat er maar 30 man in de zaal zaten. Ik ken Helge al heel lang, van zijn eerste bandje in Utrecht. Dit project is echt zo leuk, hij neemt je echt mee op zijn reisquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet me eens wat meer in hem gaan verdiepen, klinkt best interessant.
30 maar? Oei, dat is niet veel. Zonde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was zo jammer dat er maar 30 man in de zaal zaten. Ik ken Helge al heel lang, van zijn eerste bandje in Utrecht. Dit project is echt zo leuk, hij neemt je echt mee op zijn reis
Goedemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 05:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is weer even geleden, Oscar.
Mogguh livelinkquote:
Ja hoor.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:57 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee:
Vandaag kaneelbroodjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Hmmm, heerlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:57 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee:
Vandaag kaneelbroodjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Sorry, ik doe niet aan ontbijt op bed. Weet ook niet of je verloofde dat goed zou vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:17 schreef Charlotte3 het volgende:
Goeiemorgen!![..]
Hmmm, heerlijk.
Kan ik ook ontbijt op bed krijgen op mijn vrije dag?![]()
Een van deze en koffie zijn genoeg.
Luchtpost?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry, ik doe niet aan ontbijt op bed. Weet ook niet of je verloofde dat goed zou vinden.
Lijkt veel op de oude.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:37 schreef MadMaster het volgende:
You kill one, you buy one...
[ afbeelding ]
Dit model ken ik nog niet, maar AKG is altijd nice!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:37 schreef MadMaster het volgende:
You kill one, you buy one...
[ afbeelding ]
Dit is één van de weinige hoofdtelefoons die automatisch het geluid geheel dempt als je 'm van je hoofd afhaalt. Vind ik wel handig tijdens het draaien, omdat je anders nog steeds dat schelle geluid hoort...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit model ken ik nog niet, maar AKG is altijd nice!
Ik heb de 845bt. De oorschelpen waren wel erg snel versleten.
Cheap-ass vervangers besteld op eBay. Zitten minder comfortabel, maar ze zijn wel van veel steviger kwaliteit.
Okee dan!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige hoofdtelefoons die automatisch het geluid geheel dempt als je 'm van je hoofd afhaalt. Vind ik wel handig tijdens het draaien, omdat je anders nog steeds dat schelle geluid hoort...
Afgelopen week blies ik de capsule van de rechter oorschelp op, dus maar een nieuwe (inmiddels stukken goedkoper!) gekocht bij Tonecontrol in Haarlem.
En daarnaast daar lekker lopen klooien met alle apparatuur die daar voor demo's kant en klaar staat.
Een echte snoepwinkel...
Dat laatste heb ik niet, dus ik stort me ouderwets op de muziek...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik zie op iBood regelmatig best interessante koptelefoons voorbij komen voor leuke prijsjes, maar feitelijk heb ik aan alleen deze AKG wel genoeg nu.Ik luister veel minder muziek tegenwoordig en overdag ben ik gewoon veel met de baby bezig.
Wel een aanrader hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet, dus ik stort me ouderwets op de muziek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Melting op 15-03-2019 17:47:12 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:40 schreef Melting het volgende:
Symph..... leuk cadeautje voor DDM:Ik draag geen sweatshirts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de buurt van Symph’s werk zit een fijne kaaswinkel waar ze ricotta salata verkopen. Ik heb dus eindelijk weer eens pasta alla Norma gemaakt.
dat weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk alles door elkaar. Mijzelf kennende..quote:
ook niet via de hints in de OP? Al zijn die niet specifiek gericht op smart tv's..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:09 schreef asco het volgende:
Damn, krijg het gewoon niet voor elkaar om dit op de smart TV aan de gang te krijgen. Vorige keer ook al niet.
Allerlaatste poging gelukt. Frosty did the trick.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook niet via de hints in de OP? Al zijn die niet specifiek gericht op smart tv's..
ja volgens radio49.nl wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:17 schreef asco het volgende:
[..]
Allerlaatste poging gelukt. Frosty did the trick.![]()
Ik ga luisteren.![]()
Ik hoor nu Duits, dat klopt?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Ik heb Friday ook on my mind nu.
dank je wel.... denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik wacht nog even tot het eind van de show voordat ik je ga ophangen, peaceman.
Zo, was erased from existence.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:36 schreef peaceman het volgende:
Culture Club - Church Of The Poisoned Mind
hele plaat is prachtigquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:45 schreef asco het volgende:
"In 1993, na een verhuizing naar Alkmaar, werd het debuutalbum Seed Pearl en de debuutsingle Insane opgenomen"
Prachtig, nooit van gehoord.
Is het je gisterenavond weer gelukt?quote:
Die draaide Melting gisteren ook. Grappig.quote:
tja toen kon ik niet luisteren, anders had ik natuurlijk een andere gekozenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Die draaide Melting gisteren ook. Grappig.
Yeps. Ik heb er ook nog eentje met Spike. Het was dit keer wel wat lastiger, het was heel erg druk. Al samen rennend (hij moest weg) heb ik deze foto gemaakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het je gisterenavond weer gelukt?
Maakt niet uit hoor. Ik draai wel vaker een paar dagen achter elkaar hetzelfde nummer.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja toen kon ik niet luisteren, anders had ik natuurlijk een andere gekozen
Dus meer mensen doen dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Ik draai wel vaker een paar dagen achter elkaar hetzelfde nummer.
Ik doe het gewoon zelf hoor. Uit respect voor de vriendschap.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:04 schreef peaceman het volgende:
Andrew Gold - Thank You For Being A Friend
Aangezien Livelink mij misschien om laat leggen na deze show leek me dit nummer wel gepast...
Maar.....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon zelf hoor. Uit respect voor de vriendschap.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar.....
The Raspberries - Don't Want To Say Goodbye
Eerste keer dat ik hem hoorquote:
Angel Olsen - Not Gonna Kill Youquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik moet helemaal met het OV, dus ik zou me maar niet te druk maken als ik jou was.
Dit nummer heb ik samen met een vriendin eindeloos keihard en vals gezongen op de fiets onderweg van school naar huis. Ik schaam me met terugwerkende kracht. Sorry onschuldige omstanders.quote:
ik vind dit excuus op deze plek wel een hele minimale manier om de slachtoffers tegemoet te komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik samen met een vriendin eindeloos keihard en vals gezongen op de fiets onderweg van school naar huis. Ik schaam me met terugwerkende kracht. Sorry onschuldige omstanders.
Ja, dat durf ik nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dit excuus op deze plek wel een hele minimale manier om de slachtoffers tegemoet te komen.
landelijke tv zou passender zijn.
Waar staat deze op?quote:
Nee dat was spectre. Dit is een nummer wat verscheen op de heruitgave van OK Computer. Prachtig liedje vind ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar staat deze op?
Deze ken ik volgens mij niet of is dit het nummer wat ze voor James Bond geschreven hebben?
Hoi Charlotte, ik begrijp wat je bedoelt, ja.quote:
Ah ja, nu kan ik hem qua tijd ook wat beter plaatsen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat was spectre. Dit is een nummer wat verscheen op de heruitgave van OK Computer. Prachtig liedje vind ik.
zo is het. prachtigquote:
Driepsquote:
Leek een beetje op Dracula .. haha.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Charlotte, ik begrijp wat je bedoelt, ja.
ik heb er 1 die nog veel enger is.. bijna een hoorspel waar je echt de kriebels van krijg, maar die draai ik vandaag niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Drieps[..]
Leek een beetje op Dracula .. haha.
Leuk voor Halloween...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb er 1 die nog veel enger is.. bijna een hoorspel waar je echt de kriebels van krijg, maar die draai ik vandaag niet.
Apart hoor. Ik hoor haar liever in het Engels.quote:
de meeste mensen volgens mij wel, maar ik vond het vanaf het begin een mooi liedje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Apart hoor. Ik hoor haar liever in het Engels.
Heej!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Tottie frottie, hoe is het?
Wat een foto's op Facebook telkensliefde!
Sommige bands hebben idd een oudere "huis"-sound.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:23 schreef asco het volgende:
Dit klonk al ouder dan het dus was. En dus was het nieuwer dan ik dacht. Dus.
Ohh dat is minder... goed in de gaten houden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Heej!Ja goed hoor, behalve op een steeds erger wordende rugpijn ten gevolge van een steeds zwaarder wordende mini-ToT na dan!
En jaaaaa!![]()
![]()
Hoewel het de laatste tijd vaker filmpjes zijn dan foto's.
bedankt voor het luisteren en hopelijk morgen een hoofdpijnloze dag!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:28 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken, mijn hoofdpijn wint het vandaag...
Thanks Peace!
Ik hoop dat het snel wegtrektquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:28 schreef brother52 het volgende:
Thanks Peace!
Hee sterkte, man!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:28 schreef brother52 het volgende:
Thanks Peace!
oh ik heb verlengdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:29 schreef asco het volgende:
Zo, was leuk om weer eens mee te luisteren.
Thx!
Beterschap!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:28 schreef brother52 het volgende:
Thanks Peace!
Sterkte, fijn weekend! xxquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:28 schreef brother52 het volgende:
Thanks Peace!
Ik weet nu in elk geval hoe te activeren op de smart TV via Sonos.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik heb verlengd
maar als je gaat, tot een volgende keer?
Het was (weer) erg tof. Marcel is gewoon een genot om naar te kijken en naar te luisteren. En de band speelde erg goed. Zie eerder in dit topic een linkje naar een foto van mij met hem.quote:
Super gaaf!! Ik vind hem ook geweldig, zal eens terug spiekenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was (weer) erg tof. Marcel is gewoon een genot om naar te kijken en naar te luisteren. En de band speelde erg goed. Zie eerder in dit topic een linkje naar een foto van mij met hem.![]()
hoorde ik laatst bij Stenders.. lekker nummer welquote:
Nah, ID3 tag gaf nu Stella weer.quote:
PROOST, TOTSquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:43 schreef ToT het volgende:
Ik zit zelf nu hier aan:
[ afbeelding ]
De stikstof vliegt er direct uit zodra je het blikje open trekt en dan zit je met een dood, erg slap smakend biertje.
Geen aanrader!
St. Patricks day dit weekendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:43 schreef ToT het volgende:
Ik zit zelf nu hier aan:
[ afbeelding ]
De stikstof vliegt er direct uit zodra je het blikje open trekt en dan zit je met een dood, erg slap smakend biertje.
Geen aanrader!
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Super gaaf!! Ik vind hem ook geweldig, zal eens terug spieken
Jaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Je ziet meteen een bouncende menigte voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |