Oeiquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wiskunde.... Wat een ramp
Met tientallen uren bijlee een 4.9 voor mn eindexamen gehaald toen.
Ik snap toch geen reet van die punten, maar enig idee hoe dat verschil zo groot komt dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:52 schreef I. het volgende:
[..]
Nice
Duurt nog wel even voordat je @:Flippiee hebt ingehaald.
Mn eindexamen MenO had ik een 2.9 met n term 2 hihihiquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
I feel you. Ik had echt een 4 of zo. Met een n-term van 2 (!!!)
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mn eindexamen MenO had ik een 2.9 met n term 2 hihihi
Ik vind wisk eigenlijk best leuk! Maar ik bsn er gwn totaal niet goed in helaas.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:53 schreef I. het volgende:
[..]
Oei
Ik vond het juist geweldig, al die berekeningen.
Jep, maar talen hebben me enorm gered. Voor alle drie een 9quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat dat niet aan basisvak was
Dat vak nooit gehad.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mn eindexamen MenO had ik een 2.9 met n term 2 hihihi
Lastig te zeggen, maar volgens mij krijg je bijvoorbeeld al meer punten bij een door jou aangemaakt topic dat helemaal volgepost is, dan eentje die maar 10 posts haalt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap toch geen reet van die punten, maar enig idee hoe dat verschil zo groot komt dan?
Oh, dan hoef ik niet te veel te verwachten van die punten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:57 schreef I. het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, maar volgens mij krijg je bijvoorbeeld al meer punten bij een door jou aangemaakt topic dat helemaal volgepost is, dan eentje die maar 10 posts haalt.
Kleurtje ook. Heb opeens tering wel puntenquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:58 schreef I. het volgende:
Ohja, enneh lang geregistreerd, veel pageviews, hoge gemiddelde qua reacties per dag, veel ads aangeklikt, abo, veel dagen achter elkaar gepost, weinig notes, telt ook allemaal mee
Nee ik had wel E&M.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wees blij, dat was zooooo saai
C&M?
Klopt, crewstatus helpt zeker mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kleurtje ook. Heb opeens tering wel punten
Ohhh ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik had wel E&M.
Economie ook enige onvoldoende op mijn eindexamen (lol)
Whyyquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:03 schreef Faux. het volgende:
Denk dat ik morgen maar niet naar tentamen ga
Waarom doe ik dit ook steeds. Zoveel spijt altijd.
Ik deed havo hèquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh ik ook
Maar bij ons was dat verplicjt geleuf ik
Economie is ook zooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |