quote:
Zijn pan vreten ligt gewoon op zijn bed......quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:48 schreef ndid het volgende:
Adriaan: Wat een beestenbende jongens en dan allemaal jonge mensen bij elkaar.....ach nog 6 weken en dan SW
[ afbeelding ]
quote:
Geen zak aan tot nu toe. Jammerquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Het nieuwe stel......
[ afbeelding ]
Klopt, zijn gewoon, redelijk normaal, saai voor ons.quote:
Je gaat bijna terugverlangen naar Billy en Ruudquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, zijn gewoon, redelijk normaal, saai voor ons.
Alleen maar bezig met tv maken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, zijn gewoon, redelijk normaal, saai voor ons.
en falenquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alleen maar bezig met tv maken.
Boyd heeft ook een Franse bulldog.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:53 schreef ndid het volgende:
Kaylee en Dylan willen graag een frans buldogje.
Rotweilers en Pittbulls vind Dylan erg leuk, maar dan voldet hij zo aan het stereotype getatoeëerde jongen.
Een doorgefokt frans bulletje niet?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:53 schreef ndid het volgende:
Kaylee en Dylan willen graag een frans buldogje.
Rotweilers en Pittbulls vind Dylan erg leuk, maar dan voldet hij zo aan het stereotype getatoeëerde jongen.
Franny en Erik gemanipuleerd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:55 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij zeggen wat Christel vandaag gedaan heeft?
Ehm...... achter de computer gezeten, bij Erik op bed gezeten, bij Franny op bed gezeten.....quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:55 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze probeert Jens op de markt te zetten, scheelt Chris veeeel tijdquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:55 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Veel op bed zitten is wel een hobby van haarquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:56 schreef ndid het volgende:
[..]
Ehm...... achter de computer gezeten, bij Erik op bed gezeten, bij Franny op bed gezeten.....
Jens en Mylene ruimen op.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:57 schreef zodeju het volgende:
Toch zijn er maar bepaalde mensen die de tafel leeg ruimen......zag Merel opstaan en niet eens haar eigen bord op het aanrecht zetten zoals meerdere daar.
Jens is de tafel aan het leegruimen.
Jens is vaak aan het opruimen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:57 schreef zodeju het volgende:
Toch zijn er maar bepaalde mensen die de tafel leeg ruimen......zag Merel opstaan en niet eens haar eigen bord op het aanrecht zetten zoals meerdere daar.
Jens is de tafel aan het leegruimen.
Heb voor het eerst weer streams en denk zal er eens opletten......met één stream zie je vaak enkel dichtbij.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel;In april leggen de kipjes een ei.
Allemaal, vermoed ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef mcspicy het volgende:
Gerrit ziek?Te hard gewerkt? Overwerkt?Burnout?Overspannen?
Pasemus noemde Chris het.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Pasen wrd weg gedraaid
Kriss vnd Pasen een .![]()
![]()
![]()
Febo
Allemaal, maar ik denk dat de post van Shelly's moeder hem toch ook wel aardig heeft geraakt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef mcspicy het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
Oh....de oranje wasmand staat weer rechtop......maar wel nog steeds vreselijk in de weg......
Ik hoorde het ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat een naar mens lijkt me dat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:00 schreef ndid het volgende:
[..]
Allemaal, maar ik denk dat de post van Shelly's moeder hem toch ook wel aardig heeft geraakt.
Dat denk ik toch niet.Doet hem weinig.Ik vermoed dat hij helemaal geen gevoelens voor Shelly heeft.En Shelly niet voor hem.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:00 schreef ndid het volgende:
[..]
Allemaal, maar ik denk dat de post van Shelly's moeder hem toch ook wel aardig heeft geraakt.
In ieder geval zielig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef mcspicy het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In ieder geval zielig.![]()
"Viel het op dat ik er niet was?"
Maar hij heeft wel gevoelens voor zichzelf en is toch wel neergezet als een nietsnut waar Shelly niets aan heeft (kort vertaald)quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:02 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet.Doet hem weinig.Ik vermoed dat hij helemaal geen gevoelens voor Shelly heeft.En Shelly niet voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |