quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
Oh....de oranje wasmand staat weer rechtop......maar wel nog steeds vreselijk in de weg......
Ik hoorde het ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel;In april leggen de kipjes een ei.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat een naar mens lijkt me dat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:00 schreef ndid het volgende:
[..]
Allemaal, maar ik denk dat de post van Shelly's moeder hem toch ook wel aardig heeft geraakt.
Dat denk ik toch niet.Doet hem weinig.Ik vermoed dat hij helemaal geen gevoelens voor Shelly heeft.En Shelly niet voor hem.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:00 schreef ndid het volgende:
[..]
Allemaal, maar ik denk dat de post van Shelly's moeder hem toch ook wel aardig heeft geraakt.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
In ieder geval zielig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:59 schreef mcspicy het volgende:
Gerrit ziek?Te hard gewerkt? Overwerkt?Burnout?Overspannen?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In ieder geval zielig.![]()
"Viel het op dat ik er niet was?"
Maar hij heeft wel gevoelens voor zichzelf en is toch wel neergezet als een nietsnut waar Shelly niets aan heeft (kort vertaald)quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:02 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet.Doet hem weinig.Ik vermoed dat hij helemaal geen gevoelens voor Shelly heeft.En Shelly niet voor hem.
Raar, nu vind ik Shel wel weer aardig doen.....viel haar op dat hij er niet bij was....strijkt over zijn haar.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In ieder geval zielig.![]()
"Viel het op dat ik er niet was?"
Hij doet niets, want hij is student en hij is niet binnen gekomen om hard te werken. Hiske vroeg toen waarvoor wel en toen was het antwoord: het sociale.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:03 schreef ndid het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gevoelens voor zichzelf en is toch wel neergezet als een nietsnut waar Shelly niets aan heeft (kort vertaald)
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar, nu vind ik Shel wel weer aardig doen.....viel haar op dat hij er niet bij was....strijkt over zijn haar.......
volgens mij alleen op mylenequote:Op donderdag 14 maart 2019 19:06 schreef mcspicy het volgende:
Jessie eerst even in de camera kijken en dan weer afgeven op Jens en Mylene
Ze wil geldquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar, nu vind ik Shel wel weer aardig doen.....viel haar op dat hij er niet bij was....strijkt over zijn haar.......
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:06 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Al draagt een aap een gouden ring,het is en blijft een lelijk ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |