Ik vind de VT-wonen stijl fantastisch, want ik heb een zwak voor de mode. Ik haat mijn zwak voor de mode ook, waardoor mijn interieurkeuzes er allemaal net wat anders uitzien. Maar creatief wordt mijn interieur niet; ik kan alleen plaatjes zoeken van wat ik mooi vind en het proberen een beetje na te doen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zei alleen bestuderen hoe zij dat doen, niet dat ze het moeten kopiërenEn vooral zelf in je huis zetten waar je zelf blij van wordt, niet wat een stylist zo mooi bij elkaar vindt staan.
Ik vind VT wonen-stijl echt verschrikkelijk. Dit is de enige aflevering/make-over die ik eventueel zelf nog zou willen hebben (met kleine aanpassingen). https://360.vtwonen.nl/36(...)evering-9-seizoen-9/ Dat zegt wat over mijn smaak(en vooral wat niet). Maar voor TS is er genoeg inspiratie op te doen. Ik zou alleen lang niet alles zelf in mijn huis zetten.
Dat ga ik morgen eens proberen!quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:55 schreef mousemicky het volgende:
Kun je je bank een meter naar voren trekken, zodat deze wat meer los in de ruimte staat? Dan het stuk tussen bank en tv meubel opvullen met een groot kleed (niet helemaal onder de bank stoppen, slechts een randje bv) met kleine poefjes/ bijzettafels erop. Gebruik zachte stoffen of juist ruw textiel, geen glad leer.
Eventueel een kwartslag draaien?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:13 schreef Stippelsokken het volgende:
En kleed wat verder naar voor trekken:)
je moet juist eerst met de grote dingen beginnen, niet eerst met de plantjes. Tenzij je de muur niet gaat verven..quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:48 schreef Stippelsokken het volgende:
[..]
Nee geen vloerverwarming, maar parket komt hoger dan de tegels en we hebben ramen en schuifdeuren tot enkele mm boven de grond. Dat is denk ik niet op te lossen. Of wel?
En wat dan met de keuken? Daar tegels in laten?
Ik ga al beginnen met meer planten, de ene plant in de hoek was ooit heel groot en mooi maar ik heb een talent om planten te vermoorden:-/
De decoratie op de kast heb ik al 100 keer verzet en vervangen en niks is mooi. Zucht.
Het tapijt aan de zetel is echt een onmogelijke opgave voor mij.
Echt , echt geen idee wat ik daar kan leggen met die zetel.
Ik heb ooit eens ergens een mat gezien van aan elkaar genaaide cirkeltjes koeienhuid. Vond ik prachtig. Maar ook geen goed idee zeker;-)
Heb je nou al op Pinterest gekeken naar inspiratiefoto's?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:48 schreef Stippelsokken het volgende:
[..]
Nee geen vloerverwarming, maar parket komt hoger dan de tegels en we hebben ramen en schuifdeuren tot enkele mm boven de grond. Dat is denk ik niet op te lossen. Of wel?
En wat dan met de keuken? Daar tegels in laten?
Ik ga al beginnen met meer planten, de ene plant in de hoek was ooit heel groot en mooi maar ik heb een talent om planten te vermoorden:-/
De decoratie op de kast heb ik al 100 keer verzet en vervangen en niks is mooi. Zucht.
Het tapijt aan de zetel is echt een onmogelijke opgave voor mij.
Echt , echt geen idee wat ik daar kan leggen met die zetel.
Ik heb ooit eens ergens een mat gezien van aan elkaar genaaide cirkeltjes koeienhuid. Vond ik prachtig. Maar ook geen goed idee zeker;-)
Ja al heel veel. Ik weet wat ik mooi vind hoor maar het is moeilijk weten hoe dat dan in mijn huis gaat staan. Tenzij we alles opnieuw gaan doen maar man heeft daar momenteel geen oren naar...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je nou al op Pinterest gekeken naar inspiratiefoto's?
Kun je hier een paar van die foto's plaatsen? Dan kunnen wij meedenkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef Stippelsokken het volgende:
[..]
Ja al heel veel. Ik weet wat ik mooi vind hoor maar het is moeilijk weten hoe dat dan in mijn huis gaat staan. Tenzij we alles opnieuw gaan doen maar man heeft daar momenteel geen oren naar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |