abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185615211
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Ik zei alleen bestuderen hoe zij dat doen, niet dat ze het moeten kopiëren :{w En vooral zelf in je huis zetten waar je zelf blij van wordt, niet wat een stylist zo mooi bij elkaar vindt staan.

Ik vind VT wonen-stijl echt verschrikkelijk. Dit is de enige aflevering/make-over die ik eventueel zelf nog zou willen hebben (met kleine aanpassingen). https://360.vtwonen.nl/36(...)evering-9-seizoen-9/ Dat zegt wat over mijn smaak ;) (en vooral wat niet). Maar voor TS is er genoeg inspiratie op te doen. Ik zou alleen lang niet alles zelf in mijn huis zetten.
Ik vind de VT-wonen stijl fantastisch, want ik heb een zwak voor de mode. Ik haat mijn zwak voor de mode ook, waardoor mijn interieurkeuzes er allemaal net wat anders uitzien. Maar creatief wordt mijn interieur niet; ik kan alleen plaatjes zoeken van wat ik mooi vind en het proberen een beetje na te doen.

En je hebt groot gelijk: vooral in huis zetten waar je zelf blij van wordt. Liever een wanstaltige bende die van jou is dan een matchend geheel dat voelt als een showroom. Ik denk met heel veel liefde terug aan mijn studentenkamer met roze muren, groene kozijnen en meubels van Leen Bakker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_185615245
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:55 schreef mousemicky het volgende:
Kun je je bank een meter naar voren trekken, zodat deze wat meer los in de ruimte staat? Dan het stuk tussen bank en tv meubel opvullen met een groot kleed (niet helemaal onder de bank stoppen, slechts een randje bv) met kleine poefjes/ bijzettafels erop. Gebruik zachte stoffen of juist ruw textiel, geen glad leer.
Dat ga ik morgen eens proberen!
Veel naar voor kan het niet, het stuk is niet zo breed.
En kleed wat verder naar voor trekken:)
pi_185615256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:13 schreef Stippelsokken het volgende:

En kleed wat verder naar voor trekken:)
Eventueel een kwartslag draaien?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_185615284
Precies. Als TS dat koeienkleed wil, dan zou ik dat vooral doen. Dat zijn de zaken die het van jezelf maken, die het geliefd maken. Dan gaat het pas echt leven.
Somebody that I used to know
pi_185615544
Is het een idee om de zetel een kwartslag te draaien, dus dat je met de neus naar het uitzicht van je tuin zit? Want dan staat die zetel ook niet meer zo in het verlengde van die doorgang, en dan is die lege ruimte naar de wand van je klok toe ook een beetje gebroken. Eventueel een mooie andere stoel erbij?

Die donkerbruine muur kan wat mij betreft prima blijven, maar dan zou ik hem wel gaan combineren met meer kleur in je accessoires of zelfs meubels (zetel/stoelen). Het werd hier al genoemd, maar (donker)groen tinten en oker/mostergeeld (en terra!) kleuren doen het met bruin goed. (Naar mijn smaak dan, maar ik heb dan ook ongeveer alles in die kleuren :P ) .

En kleden; groot, en wat lichter of anders in elk geval gekleurd. Niet meer zo donker.
pi_185615827
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:48 schreef Stippelsokken het volgende:
[..]

Nee geen vloerverwarming, maar parket komt hoger dan de tegels en we hebben ramen en schuifdeuren tot enkele mm boven de grond. Dat is denk ik niet op te lossen. Of wel?
En wat dan met de keuken? Daar tegels in laten?

Ik ga al beginnen met meer planten, de ene plant in de hoek was ooit heel groot en mooi maar ik heb een talent om planten te vermoorden:-/
De decoratie op de kast heb ik al 100 keer verzet en vervangen en niks is mooi. Zucht.

Het tapijt aan de zetel is echt een onmogelijke opgave voor mij.
Echt , echt geen idee wat ik daar kan leggen met die zetel.
Ik heb ooit eens ergens een mat gezien van aan elkaar genaaide cirkeltjes koeienhuid. Vond ik prachtig. Maar ook geen goed idee zeker;-)
je moet juist eerst met de grote dingen beginnen, niet eerst met de plantjes. Tenzij je de muur niet gaat verven..
pi_185617905
Oh, btw, pics van de progressie :Y)
Somebody that I used to know
pi_185622533
hallo

ik denk dat een lichtere vrolijke kleur op de wand de helft scheelt. daarbij die tandwielen er af, dit zou ook niet kunnen draaien dus slaat imo nergens op. daarvoor in de plaats een vrolijk stuk kunst aanschaffen. paramount is een bedrijf dat voor weinig geschilderde kopien verkoopt.oa bij loods5
grotere kleden in een andere kleur. wat planten en losse lampen en je bent relatief betaalbaar een stuk beter uit.

maar bovenal wordt het ook gezelliger als er in geleefd mag worden. je foto's zien er nu uit alsof het net klaar is en de bewoners onderweg zijn te verhuizen.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 10:49:07 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185624117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:48 schreef Stippelsokken het volgende:
[..]

Nee geen vloerverwarming, maar parket komt hoger dan de tegels en we hebben ramen en schuifdeuren tot enkele mm boven de grond. Dat is denk ik niet op te lossen. Of wel?
En wat dan met de keuken? Daar tegels in laten?

Ik ga al beginnen met meer planten, de ene plant in de hoek was ooit heel groot en mooi maar ik heb een talent om planten te vermoorden:-/
De decoratie op de kast heb ik al 100 keer verzet en vervangen en niks is mooi. Zucht.

Het tapijt aan de zetel is echt een onmogelijke opgave voor mij.
Echt , echt geen idee wat ik daar kan leggen met die zetel.
Ik heb ooit eens ergens een mat gezien van aan elkaar genaaide cirkeltjes koeienhuid. Vond ik prachtig. Maar ook geen goed idee zeker;-)
Heb je nou al op Pinterest gekeken naar inspiratiefoto's?
KuikenGuppy
pi_185630797
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]

Heb je nou al op Pinterest gekeken naar inspiratiefoto's?
Ja al heel veel. Ik weet wat ik mooi vind hoor maar het is moeilijk weten hoe dat dan in mijn huis gaat staan. Tenzij we alles opnieuw gaan doen maar man heeft daar momenteel geen oren naar...
  vrijdag 15 maart 2019 @ 17:09:01 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185631282
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 16:45 schreef Stippelsokken het volgende:
[..]

Ja al heel veel. Ik weet wat ik mooi vind hoor maar het is moeilijk weten hoe dat dan in mijn huis gaat staan. Tenzij we alles opnieuw gaan doen maar man heeft daar momenteel geen oren naar...
Kun je hier een paar van die foto's plaatsen? Dan kunnen wij meedenken :)
KuikenGuppy
pi_185632349
Dit vind ik ook erg mooi, zouden we zoiets ergens kunnen zetten?

https://pin.it/ctfvei7jkwq6b3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')