Ja, die vloer in combinatie met vrijwel dezelfde kleur op de wand achter de tv.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Komt op mij ook kil over door de vloer.
Ikea hebben we niet, het is een Mexicaanse tafel, en design wandmeubel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles lijkt rechtstreeks uit een ikea te komen. Zoek eens wat meubels met meer karakter. Mooie kleden kunnen veel doen.
Je wil niets aan de vloer doen, maar die tegels hebben ook geen uitstraling vind ik.
Je hebt ook nkks van kunst hangen of staan waar je smaak uit blijkt. Kun je ook naar op zoek.
Ik vind het lastig in te schatten wat er naast dat muurtje naar de keuken zit, maar als je je tafel daar zat creeer je dan niet meer het idee van aparte ruimtes?
Als je verder je hele woonkamer spiegelt kijk je de keuken niet in van de bank.
Ja dat is idd niet zo gemakkelijk en denk dat je het met wat andere wijzigingen ook wel warmer kan krijgen hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:44 schreef Stippelsokken het volgende:
[..]
Ikea hebben we niet, het is een Mexicaanse tafel, en design wandmeubel.
Alleen tapijt is ikea, ik wil een ander onder de tafel.
Vloer zou ik nu niet meer kiezen eerder Parket, maar dat is een enorme investering en ik denk zelfs dat het niet mogelijk is door de schuifdeuren naar de tuin die tot aan de tegel komen. Dus wat voor vloer dan?
Wat voor vloerkleed denken jullie dat mooi zou zijn onder de tafel?
Het deze is oud ex, voor toen het nog kind en kat bestendig moest zijn.
Zou het dan niet heel kaal worden?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:51 schreef Postbus100 het volgende:
Wil je überhaupt nog wel een kleed onder je tafel? Haal het eens een paar dagen weg en kijk hoe dat bevalt?
Ik kan me iets wat ik in de winkel zie helaas nooit voorstellen in ons huis... tijd geleden zeker 10 kleden uit een stopzetting naar hier gesleept, mocht die eens testen voor te kopen, alle 10 retour gedaan. Trok op niks.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:48 schreef Postbus100 het volgende:
Voor vloerkleden zou ik ook vooral gaan kijken wat je zelf mooi vindt. Loop een vloerkledenwinkel in, proef, tast af, vergelijk. En eventueel nog een tweede winkel. Meestal krijg je dan toch wel een gevoel van : dat niet, dat niet, oh, dat misschien.
Zou wel voor wat lichter gaan, en een stukje tegel meenemen voor de kleur (zodat het niet helemaal vloekt). Beetje contrast zou mooi zijn.
denk dat dat best wel scheeltquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:54 schreef Stippelsokken het volgende:
[..]
Zou het dan niet heel kaal worden?
Ik kan het altijd eens proberen he.
Ik zou eerst even een totaal plan makenquote:Ik ga een paar heel grote planten bij halen om in de hoek aan het raam te zetten zoals een bananenboom.
Ja, lastig. Heb zelf ook niet altijd oog voor anderen, maar weet meestal wel wat ik zelf mooi /niet mooi vindquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:58 schreef Stippelsokken het volgende:
[..]
Ik kan me iets wat ik in de winkel zie helaas nooit voorstellen in ons huis... tijd geleden zeker 10 kleden uit een stopzetting naar hier gesleept, mocht die eens testen voor te kopen, alle 10 retour gedaan. Trok op niks.
Ik kan het zelf echt niet :-(
Dit is een nog betere tip: eerst de muur, dan het kleed, en dan de restquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:23 schreef madeliefff het volgende:
Tegels zit je aan vast maar de muur zou ik overschilderen. Bij het kiezen van de kleur moet je goed op de kleur vd vloer letten. Als je dat af hebt pas kijken welke kleur voor een kleed leuk is. En daarna pas accessoires gebruiken om het af te maken.
Ik zou de IKEA links laten liggen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:53 schreef Stippelsokken het volgende:
https://www.ikea.com/be/n(...)fineer-art-10239713/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |