ik zoek nog een pleegouder. hoeveel zakgeld bied jequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
Ik durf het IRL tegen niemand te zeggen, maar ik heb mij aangemeld als pleeggezin, in mijn uppie wel.
Ben jij toch helemaal niet stabiel genoeg voor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
Ik durf het IRL tegen niemand te zeggen, maar ik heb mij aangemeld als pleeggezin, in mijn uppie wel.
Ik bied een liefdevolle home. en wat Stimorol.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zoek nog een pleegouder. hoeveel zakgeld bied je
Jij zou genocide plegen als je de kans zou krijgen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
Ja goed hoor, momenteel masturbeer ik op Arsenal. En met u?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Proje, weledel gevolg van redelijkheid en enthousiasme, hoe staan de zaken?[..]
Chlo? gvd nieuwe namen mag niet he!
Je mag geen pantoffels gebruiken hequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
Aaaaaaaaaaaah stimo. godverdomme dat is lang geleden. Zeg me dat ik een vieze lul ben. Zoals vroeger,quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik bied een liefdevolle home. en wat Stimorol.
Ben ad pil, mijn hormonen doen binnenkort weer normaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij toch helemaal niet stabiel genoeg voor.
Hee ouwe champignon lul.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah stimo. godverdomme dat is lang geleden. Zeg me dat ik een vieze lul ben. Zoals vroeger,![]()
Houd je smoel, vieze dweil lul.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah stimo. godverdomme dat is lang geleden. Zeg me dat ik een vieze lul ben. Zoals vroeger,![]()
Ik masturbeer nog zoals altijd opquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja goed hoor, momenteel masturbeer ik op Arsenal. En met u?
en op mono. op zn rug, zodat het er zo langsaam afdruipt. best aangenaam.quote:
toch hard geworden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Houd je smoel, vieze dweil lul.
Samen op de bank fappen terwijl we de Armeense genocide ontkennen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik masturbeer nog zoals altijd op[..]
en op mono. op zn rug, zodat het er zo langsaam afdruipt. best aangenaam.
Samen fappen op fotos van Jedwabne <3quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Samen op de bank fappen terwijl we de Armeense genocide ontkennen?
jep. je bent de eerste die ik bel anders jeweettoch schoonheidquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
heb je nog chick. steek em er in anders.
Keihard nu.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Samen fappen op fotos van Jedwabne <3
GODVERDOMME WAT IS DE WERELD KUTquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep. je bent de eerste die ik bel anders jeweettoch schoonheid
2 vuisten erin dan gvd! heb ik je dan niets geleerd?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAT IS DE WERELD KUT
Oh doe je dat om de boel levendig te houden haha. Waar baseer je dat op dat jij dit beter zou kunnen dan de mensen die euhh wat een rare zin xdquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben ad pil, mijn hormonen doen binnenkort weer normaal.
Als ik alleen ben heb ik het weleens lastig, maar voor een kind zorgen kan ik beter dan die stabiele mensen waar jij op doelt met je random opmerkingen over fok opmerkingen die ik post om de boel levendig te houden.
Valt even tegen dit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep. je bent de eerste die ik bel anders jeweettoch schoonheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |