Al die blaadjes heb ik in een weekend wel gedaan (als ik muziek opzet ipv netflix erbij). Alleen die lange lange lap vasten is veel vastenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hij is wel echt gaaf.
Maar wat een werk inderdaad
Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm zit nog eens te kijken.. denk dat als ik al 2 kleuren zou doen... ik de donkere beneden zou doen ipv boven
Maar volgens mij is ie egaal geel minstens zo leuk.
Ik ga er vanuit dat het wel leuk word eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al die blaadjes heb ik in een weekend wel gedaan (als ik muziek opzet ipv netflix erbij). Alleen die lange lange lap vasten is veel vasten
[..]
Dat snap ik ook welZulke boekjes zijn ter inspiratie en dan gewoon lekker je eigen kleuren doen (tenminste, zo denk ik erover). Ik ga ze alle vijf maken (is nu nog het plan). Ik heb gewoon restjes herfstkleuren gepakt en dan wordt het wel leuk. Hoop ik
Oh ja, komt wel goed. Om even heel arrogant te zijn: ik kan erg goed hakenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het wel leuk word eigenlijk
Ben nu (nog steeds..) bezig met dinoblauwdus.. van een gemêleerd wolletje waar geen blauw in voorkomt verder
Vond ik ook...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even het plaatje er weer bijgezocht (was weggezakt) Die is zo leuk!
Het is ook gewoon een kwestie van doen hequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vond ik ook...
Probleem zit hem meer in de puf om weer verder te gaan.
Deze week heel de week alleen en weer ademruimte op werk.. ik heb hoop
Leuk project, denk dat ik 1 kleur op de krans zelfs leuker vind.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat red ik niet meer voor deze herfst, maar ik verheug me nu al op alle blaadjes en toestandjes om te haken. Alleen in plaats van verschillende kleuren voor de hoes gebruik ik één tint geel, anders wordt het mij te druk
De herfst en voorjaarskrans zijn echt heel druk met kleuren al. De winter doe ik wel in de kleuren van het boekje en ik denk de zomer ook. De valentijnskrans moet ik nog verzinnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk project, denk dat ik 1 kleur op de krans zelfs leuker vind.
Volgens mij moet ik toch maar eens op zoek naar zo'n kransquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De herfst en voorjaarskrans zijn echt heel druk met kleuren al. De winter doe ik wel in de kleuren van het boekje en ik denk de zomer ook. De valentijnskrans moet ik nog verzinnen
Die kransen zijn gewoon heel goedkoop piepschuim en verder kun je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik toch maar eens op zoek naar zo'n krans
Mja maar als ik gaar uit werk kom..quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kwestie van doen heGewoon bij de televisie, het erbij pakken. En van te voren uittellen en markeren maakt dat je hersenloos verder kan gaan.
Ademruimte is belangrijk. Het blijft een hobby
Sorry... dat was een lomp van me...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar als ik gaar uit werk kom..
(Iets met helft van mijn collega’s is ziek al een aantal weken.. maar tja.. het werk gaat wel door)
Dan thuis dochterlief moet helpen met huiswerk, zorgen dat er eten op tafel staat en dat ze ergens nog naar bed gaat ook.... is het op een zeker moment wel klaar eigenlijk. Dan lukt netflix nog net.. maar boek of haken heb ik dan vaak de concentratie en het geduld niet meer voor.
Of voor gezellig socializen wat dat betreft..
maar ook daar gaan bestaande afspraken gewoon door.
Dus gisteravond eindelijk eens niks.. ik lag om 21.00 op bed ofzo
Geeft niet...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry... dat was een lomp van me...
Ik snap hetExcuses nogmaals.
Dat ken ik wel, op een heel andere manier. Eerst gewoon de rust vinden idd, en dan is het leuk en anders pech.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Geeft niet...
soms zijn het gewoon te veel ballen en dan sneuvelt juist datgene wat je eigenlijk juist wel zou moeten doen voor het goede humeur:)
Vorige keer het meegenomen naar mijn lief.. die vond dat prima en gezelligquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, op een heel andere manier. Eerst gewoon de rust vinden idd, en dan is het leuk en anders pech.
gaafquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:52 schreef trui het volgende:
mijn origami deken is af, yeah.![]()
[ afbeelding ]
Wow, wat prachtig! En wat een werk!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:52 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:52 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |