Dat doe ik niet. De enige wens die ik heb is dat Juventus de neverending goednieuwshow van United loot.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
Het is wachten totdat de eerste kanslozen weer lotingen gaan voorspellen
cc: @:el-stinho
bcc: @:knetterkrankjorum
Sta ik om bekendquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer staat op mijn zwarte lijst. Die gaat TR'en OM NIKS.
SPELBREKER, STEEK IN DE RUG DIT.
Royston Ricky Drenthequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef MC-Morgan het volgende:
Die Renato kan echt helemaal niks meer he.
Ajax - Barcelonaquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
Het is wachten totdat de eerste kanslozen weer lotingen gaan voorspellen
cc: @:el-stinho
bcc: @:knetterkrankjorum
Wil je niet dat Ajax United loot? United - City zou ook genot zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. De enige wens die ik heb is dat Juventus de neverending goednieuwshow van United loot.
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er ook haxball na de wedstrijd?
Zolang het maar niet United Porto wordtquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je niet dat Ajax United loot? United - City zou ook genot zijn.
Ik maak me toch zorgen om de snelheid op de counter van een United op volle sterkte. Nu roept iedereen weer dat Ajax ook Tottenham kan loten, terwijl Pochettino nog steeds een uitstekende tacticus is. Porto; ken ik met alle respect niet dus daar zeg ik niets over.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je niet dat Ajax United loot? United - City zou ook genot zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |