Het wordt tijd voor een nieuwe gimmick.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is nu nog wachten op de 2-3 zodat iedereen HET KAN NOG kan roepen.
Maar ook bij 1-3 KAN HET NOGquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is nu nog wachten op de 2-3 zodat iedereen HET KAN NOG kan roepen.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel lopen we nu in op Duitsland op de Adelskalender?
Gelijk mn voorkeur op goede volgordequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Tottenham
Manchester United
Manchester City
Liverpool
Porto
Barcelona
Juventus
de elite van europaquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Tottenham
Manchester United
Manchester City
Liverpool
Porto
Ajax
Barcelona
Juventus
Barcelona weet je niet he, dat heeft hier nog niemand verklapt dus dat kan ook nog Lyon zijn!!!quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Tottenham
Manchester United
Manchester City
Liverpool
Porto
Ajax
Barcelona
Juventus
Lol 4/8 uit Engeland.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Tottenham
Manchester United
Manchester City
Liverpool
Porto
Ajax
Barcelona
Juventus
City wel iets lager bij mij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelijk mn voorkeur op goede volgorde
@Wereldgozer staat op mijn zwarte lijst. Die gaat TR'en OM NIKS.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er mis met je als je niet op de @:Zipportal lijst staat?
Tottenham-Unitedquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
Het is wachten totdat de eerste kanslozen weer lotingen gaan voorspellen
cc: @:el-stinho
bcc: @:knetterkrankjorum
arm duitslandquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef Anneloos het volgende:
Dat balverlies van Bayern. Echt om te janken
Dat doe ik niet. De enige wens die ik heb is dat Juventus de neverending goednieuwshow van United loot.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
Sta ik om bekendquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer staat op mijn zwarte lijst. Die gaat TR'en OM NIKS.
SPELBREKER, STEEK IN DE RUG DIT.
Royston Ricky Drenthequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef MC-Morgan het volgende:
Die Renato kan echt helemaal niks meer he.
Ajax - Barcelonaquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
Wil je niet dat Ajax United loot? United - City zou ook genot zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. De enige wens die ik heb is dat Juventus de neverending goednieuwshow van United loot.
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er ook haxball na de wedstrijd?
Zolang het maar niet United Porto wordtquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je niet dat Ajax United loot? United - City zou ook genot zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |